Kedd délután kezdődött az Epica reklámverseny zsűrizése, amit szerencsére egészen közelről láthatok, annyira, hogy néha hátrébb kell húzni a széket, hogy belássam az egész vásznat.
A menetrend egyszerű: keddtől csütörtökig végignézzük az összes kategóriát (összesen 41 van), aztán csütörtökön este 7 és éjfél között a pontszámok és egyéni hozzászólás alapján kiválasztódnak a kategóriagyőztesek. Ezt általában alkoholivással ünnepli meg a zsűri kitartó része. Mint ahogyan majdnem minden nap úgy állunk fel az U alakú asztaltól, hogy „ok, let’s drink something”. A kategória győztesei közül pénteken választjuk ki az év fődíjasait. Ekkor már részt vesz a munkában az előzsűri néhány tagja és az egyszer már toporzékolása miatt megénekelt mikulásszerű ember, Alain Weill is, aki a társaság átlagos alkoholszeretetét magasan felülmúlva már akkor elkezdi kortyolgatni a whiskey-t. Ő egyébként nem vesz részt a döntésben, csak a szavazgatást koordinálja.
Eddig az volt, hogy kiderült: kevés a magyar nevező, de legalább van esélyes munka. Tegnap délután végigmentünk egy csomó kategórián, amiből a Media Innovation & Promotion elég jó volt. Ma jön az élelmiszeripar, a TCR (itt vannak magyar nevezések), szépségápolás, stb. Este vacsora az Adforummal.
Ami eddig a legjobb:
KIT KAT JESUS – JWT Hollandia - remek médiahack-kampány (bővebb info itt)
T-MOBILE – SINGALONG – Saatchi& Saatchi UK