HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

A koszbrigád emberes kakaóbabbal köszön a Pannonnak

2009.11.25. 16:34 molnark

Koszbrigádnak nevezi az idióta Anyuka családját a Tomi Kristály fülsértő szpotjában, a Tibi pedig emberes kakaóbabbal szemlélteti, hogy prémium csokijába bizony sok kakaó kerül. A Pannon reklámja a bye-bye-tól hangos, először azt gondoltam, hogy szakmai vicc tanúja vagyok, vagyis az Ogilvy így búcsúzik a márkától, de nem, ezt már a Young & Rubicam követte el.


Ízlelgessétek az aktuális kampányokat!
 

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr141551940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.25. 18:51:34

Hát ez borzasztó. Egytől egyig mindegyik (jó, a csoki egy kicsit kilóg a sorból) igazi német stílusú bullshit.
De a non plus ultra jelenleg az üdülési csekk rádiókampánya. Ha még egyszer meghallom, felvágom az ereimet.

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2009.11.25. 19:40:57

A Posta és a Maestro nem sokat költött, mert már tavaly is ezek a reklámok voltak. Ilyenkor pedig azt érzem, hogy már annyit sem érek, mint ügyfél, vagy leendő ügyfél, hogy valami újjal szóljanak hozzám.

knorbert 2009.11.25. 19:45:45

A Tibi csoki reklám nekem kifejezetten bejön, pedig nem kedvelem az ilyen típusú reklámokat.

A Tomi reklámtól mindig rosszul vagyok, már kapcsolok is el bájvigyoréktól.

Eurovit-nél a sokszínűség nekem nem jött le a reklámból.

Maestro több mint készpénz. Haha.. szerintem igenis kevesebb mint a kápé. (mondom ezt úgy, hogy szinte én is mindig kártyával fizetek.) Itt jegyezném meg, hogy tavaly Németországban voltam egy kis falucskában. A helyi penny market boltban kártyával szerettem volna fizetni: se a mastercard se a visa (dombornyomottak) nem voltak jók, nem fogadták el. Maestro viszont jó lett volna... pff..

Pannon a zene miatt nekem okés.

Posta reklám: nagyon nyit a posta minden szolgáltatás felé (biztosítás, mobiltelefon, stb.), jó lenne ha előbb a levélküldést-postázást fejlesztenék elfogadható szintre. A reklám olyan egynek épp elmegy kategória.

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.11.26. 09:31:42

A Tibit nem szeretem, de a reklám most elég jó lett, meg a Pannon is tetszik. A tomitól kiütést kapok (mármint a reklámtól :)

Szabó Patrícia 2009.11.26. 09:57:13

A Tibi nekem valamiért tetszik. Van benne valami, talán a hülye zenével, vagy nem is tudom, de valamiért bejön.

A Pannon sem annyira rossz, egész elviselhető, a zene jó választás volt.

zsombor 2009.11.26. 19:02:15

@bulgakov: fura, én erről a kettőről egészen mást gondolok

a Tomi viszont géniusz, ennyire nem lehet valami véletlenül rossz. szerintem egyszerre működik legalul és legfelül, kult mosópormárka épül.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.26. 20:44:37

nem értem, hogy a Master Cardnak miért lehet tutijó imázsa, a maestro meg miért macsakasimogatós...

a Tomi isszonyúúú szar.
a Tibi meg megint mellélőtt..Kicsit Axe chocolate szerű, de keverve van a Hajós András féle idegesítő formulával...brrr...annyira szar, hogy már szar!

a Pannonos másodszor hallgatva is már a plafonra kerget..

Szabó Patrícia 2009.11.27. 12:48:55

@zsombor:

lehet, hogy furán vonzódom egy bizonyos Tibihez, amelyik különleges, és ettől van ez, szakmailag nem tudnék mit mondani, de otthon, amikor látom, valamiért tetszik, minden odds ellenére.

a Pannonos sokadszorra már valóban elég idegesítő.

egygrafikus 2009.11.27. 14:31:17

Miért van az, hogy mosóporkategóriában kizárólag borzalmas, néha rettenetes reklámok bírnak születni? Ez a Tomi még a rókánál is ****abb, pedig attól is hánytam...

libudibu 2009.12.02. 01:06:09

@zsombor: próbálsz reménykedni, hogy a Tomi direkt ilyen?

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2009.12.03. 18:30:45

Ez a Tomi nem csak le lett fordítva magyarra?

zsombor 2009.12.04. 14:20:53

@libudibu: nem reménykedek benne, hanem hiszem :)

zsombor 2009.12.04. 14:21:37

@chimie: de, persze, de szinkron sem lehet véletlenül ennyire szar, másrészt ez nem zárja ki, hogy már külföldön is eleve direkt szarnak készült :)
süti beállítások módosítása