Gyakorlatilag havonta került szerkesztőségi levelesládákba olyan közlemény az ősz folyamán, amelyben egyik vagy másik kiadóvállalat, tartalomszolgáltató, tévétársaság különféle excel-táblázatokra hivatkozva bizonygatta, hogy ők bizony mennyivel jobban érik el azt a drága, kedves, nyomorult fogyasztót, mint a többi médiatípusban utazó konkurensek.
Naná!
Zajlik a szűkös hirdetési pénzek szétosztása, nagyon nem mindegy, hogy kihez mennyi kerül idén, ezért fontosak az ilyen típusú – jól elhelyezett – üzenetek a szaksajtóban. Hogy lássa a drága médiaügynökségi döntéshozó, hogy mi is az igazság!
Csakhogy szerintem ő egészen mást lát, mégpedig erőlködést.
Miközben láthatna mást is. Például valami ilyesmit, amiben számok helyett ötlet, humor, és nem kevés irónia van:
Így is lehet.