HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Káosz FM: kritika az új rádiókról

2009.12.08. 17:07 szivlapat

Az első néhány nap alapján mindkét új országos kereskedelmi rádiónál meglepődtek, hogy frekvenciát nyertek, és emiatt most valamit beszélniük kell két zeneszám között. Kritika a Class és a Neo FM első hetéről a Kreatív magazinból.

Az új rádiók első adásnapjait hallgatva erősen az az érzés kerített minket hatalmába, hogy nemcsak a Danubius és Sláger nem hitte el, hogy veszíthetnek, hanem a Class FM és a Neo FM sem, hogy ők lehetnek a nyertesek, és majd nagyon gyorsan nevekre és műsorokra kell lefordítani, amit a pályázatban általánosságokban ígértek.

Az természetes, hogy a régi, bejáratott nevek kilóra megvételéről csak akkor lehet elkezdeni tárgyalni, ha ezek a bejáratott nevek már elhiszik, hogy megszűnik a munkahelyük, de az nem, hogy most az 1996-os szintről kell újra felfedezni a magyar kereskedelmi rádiózást.

Szöveg: Class FM
Az hagyján, hogy a Classon az első napi reggeli műsorban az volt a beszédtéma, hogy elindult a rádió, és reggeli műsor van benne, de az már kínos, ha az ötödik napon is minden megszólalásban csak annyi hangzik el, hogy ez nem a reggeli műsor, csak valahogy a stúdióban ébredtünk, műsor majd később lesz, addig adjanak neki nevet sms-ben.

Az is elgondolkodtató, hogy hogy sikerült a C-ligáig bezárólag minden, éppen a stúdióban talált műsorvezetőt átszerződtetni a Danubiusról: ha csak a nevet akarták lecserélni és elérni, hogy néha legyen David Bowie, azt egyszerűbben is meg lehetett volna oldani, és akkor nem kellett volna megtudnunk, milyen, amikor Vágó Piros sír. Sose gondoltuk volna, de a legklasszabb lapzártánkig az volt, amikor hétvégén este egy ironikus és – a többi kollégájával ellentétben – nem visító és nem heherésző Jáksó László emelgette a telefonokat nyugodt profizmussal. A Tv2-s Kovács Áron pedig az élő bizonyíték arra, hogy a harminc másodperces megszólalási limitet nem azért találták ki, hogy még több reklám férjen egy órába.

Szöveg: Neo FM
A Neo FM eközben két, egyaránt kellemetlen véglet között ugrál: hol ők a Radiocafé (kora délután), ami a rádió hátterét tekintve érthető, de sajnálatos kereskedelmi félreértés, hol olyanok, mint egy kollégiumi rádió, amit egy tréfás kedvű hacker rákötött az átjátszóállomásra. Bazsó Gábor és Winkler Róbert írott és tévés munkásságának például nagy tisztelői vagyunk, de akárki is hitette el velük, hogy egy rádióműsornak nem kell szerkesztő, az tévedett.

Könnyen elképzelhető, hogy a magyar nép nagyobb intellektuális löketeket is elvisel, mint amivel a Danubius és a Sláger próbálta eddig jóllakatni őket, de este hatkor a zuhogó esőben araszolva biztosan nem fogja senki kevésbé gyűlölni a hazaútját attól, hogy egy beteg sportújságíróval arról beszélgetnek percekig, hogy miért beteg, és miért nem lehet vele az eredeti témáról beszélgetni. Az egyetlen kivétel a nem kínosan szétesett, hanem olykor szórakoztatóan kaotikus és őszinte reggeli műsor, amit talán ezért is szüntetnek majd meg év végén.

Zene: Class FM
A Class FM az a rádió, ahol elhangozhat olyan mondat, hogy „És most nyomunk egy igazi pörgős, bitang Hooligans-számot!”, amit tetéznek azzal, hogy ez a bitang szám persze nem más, mint a Királylány. A Hooliganstől egyébként is lement szinte egy teljes lemez az első nap, ami valamennyire jellemzi is a magyar szortimentet, a kínálat egyelőre az őáltaluk, valamint Gáspár Laci és Auth Csilla által kijelölt, nem túl nagy háromszögben mozog, kikacsintva néha például a Tankcsapdára (ezzel kezdtek, ugye), de csak jelzésértékkel: ennyire lazák és egyben kemények is tudunk ám lenni! A külföldi kínálat valamivel szélesebb, hallottunk Guns ’n’ Rosest és Daft Punkot is a Shakirák mellett, persze mindenkitől nagyjából a legismertebb szám forgott. Sőt, egyszer Led Zeppelin is volt!

Zene: Neo FM
A Neo FM-mel kapcsolatban sok dolgot lenne érdemes előre leszögezni, de ami zenei szempontból a legfontosabb: nem fog átírni semmiféle könnyűzenei kánont. Egyelőre úgy tűnik, hogy a rádió készítői mégis missziójuknak tekintik ezt, de hamarosan be kell majd látniuk, hogy a jajveszékelve elmenekülő Rómeó és Júlia musicalrajongók sokkal többen vannak, mint amennyi „minőségi”, „igényes”, „alternatív” zenerajongó, akik ráadásul már nem is hallgatnak rádiót. A neoefemség országos kereskedelmi frekvenciája késett tizenöt évet, de erről meg persze nem ők tehetnek. És később igen kínos lesz a koncessziós díj nem kifizetésénél arra hivatkozni, hogy változott a piaci helyzet, hiszen a Neo FM zenéjére soha nem is volt alkalmas a piaci helyzet. Pedig egyelőre a maga nemében ez az alternatívok Sláger Rádiója.

Értékelés (5-ös skálán):
Class FM: 2
Neo FM: 2

156 komment

Címkék: rádió

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr841583808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loop · http://www.autostat.hu/ujdonsagok 2009.12.08. 18:12:40

az új rádiók egyelőre még kisérleteznek a zenékkel. próbálják belőni azt, hogy mivel fognak a legjobb hallgatottságra szert tenni. éppen ezért fog kialakulni 1-2 hónap mulva kb. ugyanaz a zenei kínálat mint az előző két gagyi csatornán volt. mert a rómeóésjúlia musicalrajongóknak az kell és ennyi.

registraal 2009.12.08. 18:14:22

Nekem a Neoval az a gondom, hogy a napközisképű "Dani megjött" srácot bámultatták két hétig mindenkive a weboldalukon. A Class fm-nek legalább van elérhetőség, email cím, de a neo weboldala kritikán aluli, a frissítésről meg nem is beszélek.

gyík (törölt) 2009.12.08. 18:29:07

Abaházi Csaba "munkássága" a Class-on ugyan za, mit a Danubiuson volt: Van kb 3-4 mondta, ami benyög. Meg hozza ugyan azt a siralmas és szánalmas stílust is a szövegelésben. Szuper. Elég lenne csak bejátszani abban az időben a hallgatókat, ki mit kért.
Vágó Piros. Gyönyörű sütemény. Tegnap kb délután 4 óra fele David Bowie énekel egy számot, erre benyögi, hogy most a tököm tudja milyen együttest vagy zenészt hallottunk - Áronunk akivel együtt vezeti a műsort kijavítja, hogy: nem, ez Bowie volt - és erre fel úgy reagál Piroska, hogy: de hát ez van ideírva!
Vazze! Nem azt mondja, amit hal, hanem ami oda van írva, érted??? Valami tudás nem ártana, ha már rádióban dolgozik. Mert idiótán röhögni azt tud.
Na ha ezek ketten elmennének a búsba, elég jó lehetne a Class.

Kasza Tibi meg ha beszabadul a Balázsékhoz!! Egy állat!!! :)))

Sequoyah 2009.12.08. 18:33:38

Én Balázsék miatt hallgattam a Danubiust, a Klasszot is miattuk hallgatom...

Misu · http://hu.linkedin.com/in/viktoradorjan 2009.12.08. 18:34:08

az indulás reggelén 8:40 körül benyomtam asszem a Neót, Ganxsta Zolee magyarázott valamit éppen a hitelügyintézésről (...), majd 2 perc múlva jött az első szám, ami Molnár Ferenc Caramel egyik felvétele volt. Asszem végeztem a Neóval.

Alteregomusic 2009.12.08. 18:38:07

@registraal: Mindkét rádió "profiságára" jellemző, hogy hetekkel ezelőtt egy marketing szakmai oldal (www.mediago.org) lehozta mindkét rádió árlistáját, amit mai napig egyik sem bírt megtenni....

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2009.12.08. 18:46:20

Szerintem mindkettő egy rakás... Bár a Class igazából mostanra csak a nevében különbözik a Danubiustól.

A Neo elvontabb, mint a Petőfi, meló közben egyszerűen elviselhetetlen.
Bazsót és Winklert viszont szeretem hallgatni hazafelé...

scsaba1 2009.12.08. 18:53:41

Én hallgatom, amikor időm van. A Classon napközben előfurdul Hobo, Quimby, PUF - na ezek elképzelhetetlenek voltak pl. a Danubiuson. Már ezért megérte...

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.12.08. 18:53:48

@Loop: Azért 3 nap alatt leadni 3-szor ugyanazt a Jonny Cash remixet elég gáz...

J.W. Booth 2009.12.08. 18:54:36

Neo: 2/10
Class: 1/10

pedig nagyon akartam jobb osztályzatokat adni...

Kenedy1 2009.12.08. 19:01:47

A neo egyszerűen hallgathatatlan. A Class is csak egy fokkal jobb. Ezzel teljesen átt is tértem a helyi városi rádióra.

jane fonda 2009.12.08. 19:08:32

hétfő reggel kénytelen voltam 2 órán át a class fm-et hallgatni, ahol balázsék vendége csiszár jenő volt. konkrétan széthullottak az agysejtjeim.

m_balage 2009.12.08. 19:08:44

N-Joy rádió? Tesztadás a 88.1-en? Mi a véleményetek? Gyerekkorom zenéi, '90es évek, nulla szöveg, egyetlen reklám összesen, egyelőre rendben van :)

suo tempore 2009.12.08. 19:08:59

ha már nem mondják el minden zeneszám előtt,h "klasszikus", már megérte bezárni azt a trágya danubiust

SySERR 2009.12.08. 19:10:38

A www.streamstat.hu -n jol ossze lehet hasonlitani a ket radiot. Hetkoznap delelott erdemes oket nezni. Class siman ott van az elso helyen . Neo meg neha nem volt ott az elso 25ben sem.
A ClassFMrol hallgatottsagi grafikon is van! streamstat.hu/stat.cgi?info=multisrv&r0281
(A hozzaszolas ideje alatt le is esett a radio a netrol)

zsombor 2009.12.08. 19:11:14

@Alteregomusic: off, de ha már szaklap blogja: www.estmedia.hu/tarifa , ill. a Neo FM körbe is küldte magáét. (Lehet, hogy a ClassFM is megtette, ezt nem tudjuk, viszont ott valóban nincs fent online.)

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2009.12.08. 19:14:13

Tényleg az a szánalmas, hogy az első hét olyan volt mintha a középiskolában indítottak volna egy rádióadót. Idegesen, remegve gombokat félrenyomkodva mentek a reggeli műsorok (én ezeket hallottam belőlük). Mindenhol volt hiba. Szignálok jöttek mentek hibás időzítéssel. A hangerő lement aztán felugrott hírek közben.

Szóval teljesen bénák voltak. Pedig a Class csak átnevezte magát Danubiusról.

Szánalom.
Gangxta nem való regelli rádiós műsorba. Szánalmas ami ott megy. Balázsék profik és hozták a műsort amit nyomtak a Danubiuson velük nincs gond.

Maradok Café és MR2 hallgató.

peca1000 2009.12.08. 19:15:34

A Kamikaze egy jó műsor.
A Lovász és a Ganxsta egy állat, olyan dumájuk van, hogy néha sírva nyerítek. Na meg amikor a Dart Wéder zuhanyzik és dalolászik a Hang Szóló című játékukban. Gyá he! :)
Verik a Boros-Bochkort. Kár hogy megszűnnek év végétől.

Ja és a Winklerék is jól nyomják. A zene meg úgy jó ahogy van. 8/10

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.08. 19:18:28

Van igazság a leírtakban, de ezek friss rádiók még, és azt a borzasztó hatást, amit a magyar könnyűzenére a Danubius rádió tett, nem lehet felülmúlni. Én bízom abban, hogy ez a két adó lesz még jobb is.

Diplo-mata 2009.12.08. 19:23:24

Érdekes helyzet lesz kb. két hónap múlva, amikor az új rádiók megkapják az első hivatalos statisztikát a hallgatottságukról. AZ előzetes adatok alapján, a Sláger frekvenciáján az addigi 37% helyett a Neo 6%-on áll!!! Ezzel símán elbukják a nagy hirdetőket, mert komoly ügynökség ott nem fog hirdetni. Ezzel a zenével, amit jelenleg sugároznak totál bukásra van itélve mindkét új adó. A Sláger otthagyott milliós hallgatótábora azonnal oda fog hangolni, ahol először jön meg valamelyik rádió vezetésének az esze, és ismét hallgathatja az igazi "SLÁGEREKET"! Mert a rádió szórakoztatásra termett, nem okításra és alterek hülyítésére. Arra ott van a 3%-os Petőfi, De ha ez a cél??? Ám bukjanak.

szó 2009.12.08. 19:28:37

Megint egy kritikai cikk, amit megírtak akkor már, amikor meg sem jelentek az új rádiók.
Semmit mondó, lényegtelen megállapítások. Vonzotta is a sok szakértő irigy embert.

Flankerr 2009.12.08. 19:29:08

Zeneileg a CLass próbál populárisabb lenni ,ez egyértelmű.. A Neo pedig hallgatható, de nem "közismert", agyonjátszott zenéket ad főleg, persze akad kivétel.. Bazsó és Winkler műsorát imádom, munka mellett minden nap hallgatom őket.

Mixer 2009.12.08. 19:31:08

az első néhány nap alapján?
lassan egy hónapja megy a 2 rádió.

nem ártott a váltás, a Danubius és Sláger sosem léptek volna ki a megszokott kerékvágásból, és nem volt jó,amit csináltak.

Lásd: azt a változást,amit az MR2 PEtőfi hozott...

Winkler és Karotta pedig kifejezetten jók.

labi 2009.12.08. 19:31:27

Nem is baj hogy ennyire szarok, legalább még többet hallgatom a jazzy-t. :)

Artie 2009.12.08. 19:31:44

Pedig úgy örültem, amikor első nap Neón végre olyan Bon Scott-os AC/DC-t találtak, ami nem a Highway to Hell... Azt hittem, van remény (a Jailbrake volt, amit Európában nagylemezen évtizedekig nem adtak ki).

Diplo-mata 2009.12.08. 19:33:00

Még valami: megfigyeltem a Class Fm-en totál kamu kívánságműsorok mennek! Olyan nincs, hogy 10-ből nyolc betelefonáló, (saját pénzből) nem kér semmiféle konkrét számot! Csak ez hallatszik a legtöbb esetben: "Jó napot, kérek egy jó számot, küldöm a nénikémnek Mohácsra. Köszönöm!" És akkor a Class Fm lejátszik egy soha addig nem hallott Quimbit. Kipróbáltam, nekem bejött: betelefonáltam, kértem egy dalt, egy Republic-ot. MEGVÁGTÁK A SZÖVEGEMET!!!!!! Ez maradt: Kérnék egy dalt... Itt levágták, és ezt tették hozzá a végéből: "szeretném küldeni a lányomnak névnapjára." Mert ezt is mondtam. Ezután nem Republicot adtak, hanem Péterfy Borit. Szóval ez nagyon-nagyon GÁZ!!!! Tessék hallgatni, és csak figyelni.

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2009.12.08. 19:41:50

@Diplo-mata: Hidd el, jobbat is tesz nekik Bori, mint a republic... :)

Diplo-mata 2009.12.08. 19:47:07

@Kicsi.Sati: Tévedsz, nem Borit bántom, mert történetesen én is szeretem. És nem a Republic-ot akartam hallgatni, csupán próbát tettem. Ha érted, amit írtam...De ez a kamu svindli nagyon problémás. Egy országos rádiónál. Szerinted más nem vette észre? Mert vannak akik komolyan kérnek mondjuk egy Abbát, és helyette kapnak Borit, az soha az életben nem csavar vissza erre a rádióra.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.12.08. 19:49:13

Balázsi Pannától ökölbe szorul a gyomrom, hogy ilyen mesterséges képzavarra éljek...

citrompótló 2009.12.08. 19:58:55

Heather Nova,
Jewel,
Tegan and Sara,
Colbie Caillat,
Bird York,
Lisa Gerrard,
Joshua Radin,
Minnie Driver,
Peter Gabriel,
Brandi Carlile,
Imogen Heap,
Jesca Hoop,
Kate Voegele,
Kelly Sweet,
Sara Bareilles stb.

Valamelyik rádió játszik a fenti előadóktól dalokat?

Kapitány_1 2009.12.08. 19:59:50

Bartók rádió rulez!
Bach, Beethoven, Haydn és a többi banda - izé, mond ez nektek valamit? P:)

1116001 2009.12.08. 20:00:20

A slágernek csak a Bochkorék miatt volt olyan nagy táboruk!
Bitos vagyok bene, hogy amint megszólalnak a Neo FM-en egyből megnő a hallgatottság. De remélem nem hozzák magukkal aszar zenéket.
Mondjuk Lovász és Ganxsta nekem nagyon bejön:) Lehet pont azért jók, mert tudják, hogy egy hónap és vége a műsornak.
A zene terén meg szerintem klasszisokkal jobb a Neo. Igaz én EstFM-en és RádioCafén szocializálódtam:)

Diplo-mata 2009.12.08. 20:10:38

@1116001: Tudod, nincs is ezzel semmi baj. Te a Est Fm-en és a RádióCafén szocializálódtál, más, - és ők vannak a többen, pár millióan -, pedig 12 évig a Slágeren. Azt szerették, hallgatták, szoktak hozzá. A zenéihez, a műsorvezetőihez, és az egész hangzásukhoz. Lehetett szeretni, avagy nem, de sokan, nagyon sokan hallgatták, ez tény. Amikor pedig az addig megszokott, és bizton állítom, szeretett zenéik helyett, számukra elborzasztó zenéket hallottak meg, rémülten elcsavartak a rádiójukat bárhová. És ismét hangsúlyozom, nem a Neo zenei kínálatával van bajom, hanem azzal hogy egyszer csak, egyik napról a másikra, meg akarják változtatni a magyar hallgatók ízlését, és erre nem hagytak elég időt. Talán érted, mire gondolok...

redriot77 2009.12.08. 20:12:06

@scsaba1: "Én hallgatom, amikor időm van. A Classon napközben előfurdul Hobo, Quimby, PUF - na ezek elképzelhetetlenek voltak pl. a Danubiuson."

Ne aggódj, ezek kigyomlálódnak pár héten belül. Ez az Áron gyerek egy hatalmas nagy ipari paraszt. Kb. három napja ment ez a fos rádió, bekapcsolom: hoppám, Led Zep! Aztán a végén közbepofázott Áron, kb. így elkezdett mentegetőzni a hallgatók előtt, hogy elnézést a hosszú gitárcsikarásért, meg ilyesmik.

Bazz. 20 év után először ment zene azon az elátkozott hullámhosszon, és elkezd belepofázni, majd le is keverik a számot. Egy másik alkalommal egy Mark Knopfler szám intróját heherészte végig, hogy mikó' kezdődik má' a szám, mer' ezígy unalmas szerinte.

Primitív paraszt, annyi zenei kultúrája van, mint egy zsák krumplinak. Britni szpirsz, meg sakirától a hipszdontláj, meg lédigaga, ezek a zenék, pejsze-pejsze.

Miért gondolják úgy a ker.rádiók munkatársai, hogy a hard rock és a metal eladhatatlan? Még mindig a nyolcvanas évek fingszagú, zsíros hajú, kockásinges, ricse koncertre lejmoló majdnem-csövesgyerekei ugranak be nekik ezekről a műfajokról?

Ezekről a kovácsáron és jáksó-félékről legalábbis ordít, hogy ha Michael Boltontól keményebb zenétől rájuk jön az aprófosás...

gyík (törölt) 2009.12.08. 20:26:04

Sajnos amíg a kereskedelmi tévékben a folyamatos szar ömlik - josibarát, móónikasó, anyámék közt jóban rosszban - addig az ugyan ilyen beállítottságú rádiók is ezt a szintet hozzák majd.

Bár Billy Idol-tól a Shock to the system azért végre előkerült. :)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.12.08. 20:28:14

Café/Neo rákattant a napokban Brian Setzer-re! Király
Ja tőlem is + pont az Ezeröcsire és a Kamikaze-ra! :)

kiraaaaa 2009.12.08. 20:29:28

Sztem szar mindkettő.

legend 2009.12.08. 20:33:56

xar volt a danub is meg a slagger is : ezek se xarabbak

Vincenzo90 2009.12.08. 20:34:48

ZENÉT A RÁDIÓKBA!

Elméletileg ezek zenei adók! Végre nem ugyanazt a max 50 számot ismétlik reggeltől estig, erre beraknak ilyen nulla Péterfy Borikat...

szó 2009.12.08. 20:36:10

Jó ez az Áron gyerek. Tudja legalább mit beszél, nem csak találgat. Zeneileg és technikailag is hiteles amit mond. Feltünően nem függ senkitől és ez unikum. Nem hódol be és hajbókol feleslegesen.Sokak szemét csípi az őszintesége, de még többen kedvelik ezért.
Illik mellé Piros. Ő a finom villámhárító.KÁr, hogy ilyen kevés időt beszélhetnek csak.Ez kissé kapkodó így.

Dzsuvásvili 2009.12.08. 20:39:14

MIvel mindegyiket konkrétan szarnak ítélem ,így nem tudom melyiknél ,de én is észrevettem, hogy levágják a betelefonálók kívánságainak a végét, nem gyengén ciki.

Bluesrider 2009.12.08. 20:42:21

Zenére nem gyúrok, azért teremtette a mindenható az mp3-at az autómba, hogy azt hallgassak amit szeretek (a kívánságokat kérők meg mondjanak le), a Kamikaze séróból veri a Bumerángot, Winklerék szintén rendben vannak, Classra még nem kapcsoltam, Balázsék soha nem érdekeltek, de a többiek se nagyon izgatnak. Egyébként kereskedelmi rádiótól csodákat várni dőreség...

Vincenzo90 2009.12.08. 20:44:12

Viszont szerintem még mindíg többet adják a kívánságműsorban, amit az emberek kérnek, mint az eddígi adók. Ott 100 kívánságból egyet teljesítettek, mégpedíg azt, aki éppen azt a számot kérte, amit ők játszani akartak.

szó 2009.12.08. 20:45:58

Winklerék jó fejek, bár nem rádiózás amit csinálnak, tetszik. Amiért kissé neheztelek rájuk, az a totalcar égbekiáltó elfogultsága, vaksága és pénzszagú volta...

dtk74 2009.12.08. 20:46:09

Eddig csak azt harsogta a net, hogy a Danubius, meg a sláger elbatta a küldetést, és ugyanazt a szrt nyomta. Most meg csak azt hallom, hogy az újak nem jók, közel sem olyan profik, mint elődjeik, azért áll például az egyik 6%-on. Akkor most hogy van ez?

Vincenzo90 2009.12.08. 20:51:01

@szó: Autós műsorban, vagy bármilyen autós kiadványban nem szabad rosszat mondani az autóra, mert legközelebb nem kapnának tesztelésre kocsit. Nameg az emberek tuti nem vennének francia "autókat"

Rádiókra visszatérve: Egyelőre legalább látszólag politikamentesek, az elődeik elég nyílvánvalóan mélyen benyaltak a jelenlegi hatalomnak mindezt úgy, hogy a naív hülye ember pártatlannak gondolhassa őket. Így elhitetve a néppel, hogy a jó és általánosan elfogadott csakis az lehet, amit ők mondanak, és amit a kormány képvisel. A hírműsorokon legalábbis ez hallatszott. Főleg a Láger rádióban. Bochkorék meg az elején viccesek voltak, és később ebből éltek meg, az emberek vakon ragaszkodtak hozzájuk, akkor is, ha igazából egy rakás szar volt, amit a végefelé csináltak, arról nem is beszélve, mennyi erkölcsi kárt okoztak.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.12.08. 20:54:25

A blog oldalsávjában dolgozik egy Twitteres Flash folyamatosan. Firefox 66 százalékot eszik miatta a CPU-ból, konkréten meghalt tőle a gép. Explorerrel jobb, ezzel legelább megmozdul az oldal.

Csinálj vele valamit :)

scsaba1 2009.12.08. 21:05:10

@BKV figyelő:

Nekem 4%. Használj Operát.
(Vicc volt)

Mitya Ivanov 2009.12.08. 21:05:39

ahol eddig sláger vagy danubius szólt, ott most a juventus szól.

festéktüsszentő hapcibenőke 2009.12.08. 21:05:41

nekem valaki azt tanította egy jónevű felsőoktatási intézmény marketing kurzusán, hogy az nem jó, ha mindenkinek el akarunk adni..
nem lehetne, hogy akik most brand-ről és marketingről osztják az eszet az új adók kapcsán - végighaknizva reggeli tévéműsorokat - vennének pár órát?! mert ami 10-15 éve működött, az nem biztos, hogy most is megáll...
mert amilyen a zenei kínálat az egyes adókon, olyan célcsoport nincs...
azaz van, csak arra nem lehet piacvezető rádiót alapozni...
konkrétan Lola után Sziámit adni, ráadásul vasárnap délelőtt....

t0thl 2009.12.08. 21:08:13

Én a Neo FM -et tesztelgettem reggelente, valamint délután, és a következőek az éeszrevételeim.
A Ganxsta és a Winkler féle társaságnál is érezhető volt az elején, hogy nem jönnek a dolgok, erőltetik a srácok, próbálnak jó fejek és viccesek lenni, de nyögvenyelős. Eltelt pár nap, és szépen belerázódtak, szivesen hallgatom mindkettőt.
A Kamikaze megűnését külön sajnálom, reggel nekem az kell, hogy ébren maradjak, és erre ők tökéletesen megfelelnek. A normától sokszor eltérő beszólásaik és a nagy műsorvezető ideáltól eltérő filozófiájuk, stílusuk és karakterük miatt kellhet majd menniük esetleg.
És itt el is értem a lényeghez. Azt érzem az elmúlt pár napban, hogy a kezdeti kisérletezős és számomra felüdülést jelentő zenei kínálathoz képest (még ha nem is a kedvenc stílusom, de legalább nem a megszokott hascsikarós átlagsz.r), egy kicsit kezdenek elmenni a középút felé.
Hosszú távon azt vizionálom, hogy a kezdeti frissesség eltűnik, megkapjuk ugyanazt a f.st mind a Slágertől csak más néven... :)
Nem tudom mi lesz regeltől januárban, de gondolom nem a Fialát fogják hívni, pedig a Keljfeljancsi-t hallgattam amíg lehetett.

2009.12.08. 21:26:32

Teljesen világos, sőt ki is mondatott, hogy útkeresés zajlik, többezer számot tesztelnek aztán erősen mérik a tetszéseket, kb. januártól kezd majd alakulni valami arculat mindkettőnél, jelenleg abban a fázisban vannak, mint az éppen átadott lakásba beköltöző ember, aki még dobozok között alszik, de erősen gondolkodik, hogy hova tegye majd a kanapét és a tévét. Szóval nem lesz itt semmiféle alterkedés, tul.képp a felmérés is szükségtelen, tudjuk jól mi a közigény, pont az, ami az előző kettőn ment, csupán abban kéne kiegyezniük, hogy melyikük melyiket veszi át, és máris pörög a bolt. Erre nyilván nagyon hamar rá is fognak jönni. Pár hónap és visszaáll a rend, elérik a régiek hallgatottságát ugyanazokkal a hangokkal, műsorokkal, zenei kínálattal. De ez nem menti őket a kezdeti űberbénáskodás alól.

B911 · http://baratcsaba.hu/blog/ 2009.12.08. 21:31:26

belehallgattam, szar szint, nagyon szar, plusz a zenék egyáltalán nem az én dimenziómban vannak

ha az volt a cél, hogy továbbra is hülyítsék az embereket, és rombolják az ízlésüket is, akkor nagyszerűen csinálják

ave 2009.12.08. 21:35:22

Eh, nagy tevedes, hogy a zenen mulik minden.
Meg a 10-16 blokkban is van musorvezeto, es igen van aki hozza kotodik.
Persze, hogy most padlon van a Neo, tok uj arcok/hangok, a Classon meg semmi valtozas. Nem meglepo az allas.

Egyebkent a Bazso/Winkler nagyon szorakoztato, akarmilyen ide-oda kapkodok neha. Jo a vegeredmeny.

belga6 2009.12.08. 21:38:20

Semmi nem változott, eltűnt 2 hallgathatatlan rádió, és jött helyére két hallgathatatlan rádió.

Rókakígyó 2009.12.08. 21:38:45

Azért én vérprofin csináltam volna: Lementettem volna a Dan és Slág utolsó kéthetes anyagát zeneileg, összeszedtem volna az összeset mp3-ban és benyomtam volna az első öt napon válogatva, véletlen generálóval, aztán így folytattam volna a maradék 4200-on. Akkor nem kéne kísérletezgetni.

SySERR 2009.12.08. 21:39:39

Ugy nez ki a ClassFM nem birta egy szerverrel. Most mar 2 csatornan megy a netes adas. - www.streamstat.hu/

Rókakígyó 2009.12.08. 21:39:45

Ja és most a Dan-t hallgatom interneten. Mióta nem dumálnak sokkal jobb, a zenék persze ugyanazok.

Dr Kangörény 2009.12.08. 21:43:31

"...arról nem is beszélve, mennyi erkölcsi kárt okoztak. "

Ezen konkrétan beszartam a röhögéstől.
A kommentelő kolléga simán hozza a 20 évvel ezelőttig megszokott "szocialista erkölcs" dumát. Mivel szoci műsornak tartotta a Sláger műsorát, gondolom erősen jobboldali, tehát nem valószínű, hogy a régi rendszerben szocializálódott. Ebből kiindulva az ízlésrendőrségre való hajlam sajnos nem pártfüggő, a jobboldaliak is hozzák azt a gyomorforgató "magasabb rendű erkölcsiséget", amitől örömmel szabadultunk meg 20 évvel ezelőtt.

Welt (törölt) 2009.12.08. 21:45:44

Erre a kritikára csak annyit, elhamarkodott, elfogult és felületes...

A Class szerintem már most felülmúlja a Danubius minden téren, a NEO FM meg igazából csak beta verzióban működik egyelőre, mert a műsorstruktúra véglegesítése januárban várható, nagy valószínűséggel Jön a Boros - Bochkor páros.

Zeneileg meg úgyis abban az irányban fog változni mindkét csatorna, amire a TÖBBSÉGNEK igénye lesz, mert újítás ide vagy oda, a minél magasabb hallgatottság a lényeg!

Hozzáteszem enyhén szólva messze áll tőlem mindkét adó zenei irányzata...

ddr76 2009.12.08. 21:48:31

Milyen buta a magyar!
1 hónap sem telt el azóta hogy , a 2 régit földig aláztátok, és már az újakat sem bírjátok. Innen látszik hogy a régieket jól kitervelt, szakmai szerkeztök csinálták, akik tudták hogy mi kell a népnek. Mármint a
nagy többségnek.
Az ""ORTT" meg meddig vár a Gangsxta k....anyázásáért a büntetésekkel, amig a Mónikashowt hülyézésért fél délutánra elsötétiti az RTL-t

B911 · http://baratcsaba.hu/blog/ 2009.12.08. 21:52:39

a korosztályomban nem ismerek olyan embert, akik ezeket hallgatnák, csak hánynak az egésztől, mondjuk rádiót se nagyon hallgatnak vagy éppen eggyáltalán nem

lolperec 2009.12.08. 21:55:47

kíváncsiságból belehallgatok egyegy percet mindkét rádióba, mielőtt benyomok egy CDt..
a class nekem jobban bejön.. a neo olyan mint valami underground rádió noname zenékkel..
de lehet, hogy éppen pont úgy fogtam ki..

Bandúr Kandi 2009.12.08. 22:04:49

Szívemből szól a poszt!

Bandúr Kandi 2009.12.08. 22:06:46

@Diplo-mata: Csak szólok, hogy manapság minden rádióban kamu a kívánságműsor, sajnálom hogy csak most eszmélsz :))

Iustizmord 2009.12.08. 22:12:34

olvtársak, senkinek sincs kazi magnója / cd lejátszója? kis jolin / blues / queen, / deep purple stb berak, hallgat, élvez. kell ehhez reklm meg dumagép?

Iustizmord 2009.12.08. 22:13:54

@Welt: jön bockor-borso. én meg áthangolok.

FeroxX 2009.12.08. 22:14:01

hát igen, baromira nem értem mégis mit várt az ORTT ?!! :D

1990 óta a kereslet határozza meg a kínálatot, és nem fordítva.. ezek totál lemaradtak a kommunizmusnál..

szal nem azért volt fos/hányadék zene a legtöbb rádióban mert ők tukmálták ránk, hanem azért mert erre van igénye a rádiózó embereknek, én rádiót csak melóhelyen voltam kénytelen mindig hallgatni a többiek miatt, de szerintem normális/igényes/épeszű embernek nagyon ritkán jut eszébe rádiót hallgatni.

ennyit erről

ahogy írta más is 3-6 hónap és ugyan az fog folyni a csatornákról mint eddig, mert csak a szenny a győzike a mónika meg a balázs hozza a halgatottságot/nézettséget.. igénytelen szarok az emerek elkéne már fogadni.

ennyi

szigetipeter · http://szivlapat.blog.hu 2009.12.08. 22:16:20

@Szó & Mixer: ez a havi Kreatív lapból átvett cikk. ezért van az első néhány nap alapján, ezért tűnik ilyen értelemben "elavultnak". De azért hoztuk le, mert a véleményünk nem változott-

@BKV-figyelő: megnézzük, mit lehet tenni. :)

rocksztar 2009.12.08. 22:17:13

@FeroxX: egyetértek veled, ezzel a zenei kínálattal a neo biztos, hogy meg fog bukni. az átlagember tökéletesen más zenéken szocializálódott, túl nagy a váltás.
tud vki hallgatottsági adatokat?

FeroxX 2009.12.08. 22:21:53

ORTT-t meg felrobbantani/felgyújtani kell, amióta levették a DragonBall-t az RTL-ről szívből gyűlölöm őket, pedig az se most volt.

huhujje 2009.12.08. 22:24:04

Ha valami szar, akkor nem lesz jo attol, hogy sokan hallgatjak. Pont. Orulok, hogy kukaba kerult a Danubius es a Slager. Ez a baj a demokraciaval. Ha a szarra van igeny, akkor azt szolgaljak ki. Inkabb meg kellene ismertetni a neppel azt, amiben tobb ertelem van. Aztan azt is megszokjak. Azt is, hogy gondolkodni kell egy zenen. Azt is, hogy van komplex gondolkodas, nem csak nyaladzas mikozben szol valami habzene.

Welt (törölt) 2009.12.08. 22:30:38

Még annyit: Egy klasszikus közmondást idézve - "Róma sem egy nap alatt épült" - majd 1 év múlva visszanézve reális képet kaphatunk a 2 új rádióról.

Welt (törölt) 2009.12.08. 22:34:17

FeroXx te a Drgaonball után sírsz? Be kéne tiltani minden kanga, manga, donga , pakura, sakura japán baromságot mert droidot nevelnek a gyerekekből, hasonló a véleményem a Cartoon Networkon futó erőszaktól tocsogó mesékről is...

Bobby Newmark 2009.12.08. 22:34:48

Nem nagyon derült ki a cikkből, hogy most akkor a Neo milyen zenét is játszik. "Minőségi, igényes, alternatív" jelzőket lehet aggatni gyakorlatilag _bármilyen_ stílusú zenére...

Egyébként meg aki a 21. században rádiót hallgat, az valahol nagyon elkúrta a lépést. Én egyszerűen nem értem meg azt az embertípust, aki lusta magának zenét gyűjteni, aztán hőbörög, hogy a rádióból meg torkon fossák...

FeroxX 2009.12.08. 22:35:14

@huhujje: bárcsak igazad lenne, én is szeretném ezt, de őszintén szólva nem igazán hiszek már benne.

juliusbond 2009.12.08. 22:37:07

Meg kéne szüntetni az analóg frekvenciákat, DAB+-szal szórni 30 országos rádiót, és akkor mindenki találna tetszőt (remélem nem 30 tök egyforma lenne).

Pl: Népzene, világzene, komolyzene (ebből vagy 3, mert a komoly zenének is vannak szintjei, klasszikus, modern, stb.), jazz, blues (hol lehet Hobo-t hallani rádióban ??), pop, rock, swing, hip-hop...
ja ez a felsorolás szánalmas. Szóval sokféle rádió kellene, és az ember válogathatna. Az nem gond, ha egy csoport kezében 3-4 csatorna is van, így a reklámidőt el lehet osztani.

FeroxX 2009.12.08. 22:38:32

@Welt: azok teljesen jó mesék :) (najó 1-2 már nálam is kiakasztja a debilségi barométert, de hát azt egyszerűen el kell kapcsolni..) szal én tényleg nem értem az embereket, ha a szar szól a rádióból miért kell hallgatni ? én sosem hallgattam, amikor a konyhában mosogatok vagy valami, akkor is berakom inkább az első kettő Kispál és a Borz kazi közül valamelyiket, vagy a jó öreg Jamiroquai válogatásomat, vagy egy kis RHCP Blood Sugar Sex Magik-et és kész. aki a szenny tucat zenét hallgatja a rádióban szerintem okkal teszi, az tetszik neki, és ha leadják neki 10000* a Sziámi számot, neki akkor is Lady Gaga Poker Face-e fog tetszeni.

evvan

FeroxX 2009.12.08. 22:40:01

ja amúgy tényleg úgy kéne mint ahogy GTA-k-ban van, rendes stílusokra szankcionált rádiók, teljesen jók. GTA-ban több rádiót hallgattam szerintem, mint a való életemben összesen :DD (najó nem sajnos, de jól hangzana)

Viktus 2009.12.08. 22:47:01

Mindkettő hallgathatóbb, mint az elődjeik ... végre játszanak rendes zenéket is.

arrogans 2009.12.08. 22:50:49

az a baj,hogy a két régi rádióhoz hasonlítják az "új" adókat.Természetesen azokhoz képest szarabb a hallgatottságuk,ergo reklámbevételben is el fognak maradni tőlük.Az igazán szomorú az,hogy néhányan a zenei és szövegbeli sokszínűség ellen vannak . . .A célcsoport,akire a két megszűnt rádió (is,meg az egész média) épít,20 éve nem bír kitörni a modern talking,celine dion,abba zenei bermuda háromszögből . . Hasonlítanak egy mókusra a kerékben ,akinek eltakarják a világot a ketrecükre ragasztott szines plakátokkal .

Viktus 2009.12.08. 22:50:56

@Diplo-mata:

Tökömön csurgott már ki a szállj el kismadaras republic szar amit nyomott totálban pl. a Sláger ... végre rendes zenék mennek Heaven Street Seven, Bori, Magashegyi Underground ...

Der Beste 2009.12.08. 22:53:24

@huhujje: S ki döntené el, mi az az értelmes zene, amit meg kellene ismertetni a néppel?
Te?

Der Beste 2009.12.08. 22:55:20

@FeroxX: S aki többféle stílust kedvel, az mit hallgasson?

arrogans 2009.12.08. 22:58:41

Így lehetséges,hogy egy 30 éves,friss diplomás,budapesti,önkormányzati dolgozó Kocsis Zoltán nevének hallatán azt mondja:Az meg ki a faszom? mert bár én sem kedvelem a klasszikus zenét,de annyira azért nem éltem szita alatt,hogy a szóban forgó úrról ne tudjam kicsoda . . És ez az igazi gáz,hogy én ismerem az összes általam nem kedvelt fost,mert ömlik rám mindenhonnan. . a tucat-majmok meg nem ismernek semmit azon a szaron kívül amit nap mint nap lenyom a torkukon a piacgazdaság.Egyébként ez régi módszer. . .nem betiltani,kivégezni kell zenéket,eszméket,embereket,hanem csak elszigetelni őket a nagy nyilvánosságtól.És ez olyan mint ha nem is léteznének . .és akkor már nincs miből választani . .

FeroxX 2009.12.08. 23:00:07

@Der Beste: váltogasson a csatornák közt :D vagy épp hallgasson olyat amihez kedve van (GTA-ban ezt csináltam)

borovi 2009.12.08. 23:16:57

@arrogans: Én például szinte kizárólag CD-t hallgatok vezetés közben, ezzel elkerülöm azt a szitut, amiről írsz ("ömlik mindenhonnan a fos"). Rengeteg kitűnő zenei CD-m van, nem engedhetem meg magamnak azt a luxust, hogy valamelyik igénytelen gagyirádiót hallgassam. Ahhoz túl rövid az élet. ;)

Kopi3.14 2009.12.08. 23:37:43

A Slágerről zeneileg nincs tapasztalatom, utódjáról sem. A Class szerintem klasszisokkal jobb lett zeneileg, mint a Danubius volt. Persze a műsorok annyira nem változtak, az embereket nem kedvelem, amiket hallottam, leginkább esti sávban, Jáksónak meg értelmes munkát kéne adni, nem barmolót, abban jobb lenne, vannak okos gondolatai, ha hagyják azt kibontakozni. Bár akkor valószínűleg kevesebben hallgatnák, mert azért vitázni lehetne vele, nem élből fikázni, s a vitához már kell ellenérv is, meg valami retorikai képesség. mondjuk kissé nem értem, miért kell a Petőfi felé nyitni, ha valami újat akarnak, Borit és társait miért itt is ennyire nyomni-bár kedvelem, de már kicsit sokat hallottam belőle is, más is van a világon. Lassan ő lesz a következő huligán.

Der Beste 2009.12.08. 23:47:02

@arrogans: Gondolod, ha holnaptól 20 évig minden rádióadón Kocsis Zoltán felvételeket adnának heti 168 órában, akkor 20 év múlva senki nem hallgatna Republicot s Eddát, csak Liszt Ferencet s Bartók Bélát?

336 2009.12.08. 23:56:36

@redriot77: Szerintem nem hallottad Áron idézőjeleit. A saját zenekarának a repertoárján több Zep nóta is akad, és elfogulatlanul állíthatom, hogy legalább olyan jól énekli, mint Plant!

spencer 2009.12.09. 00:01:02

@citrompótló:

a petőfi a nagyját játsza.

Viktus 2009.12.09. 00:21:07

@redriot77:

Zolika már a Neo-n tolt be Slayer-t :D történelmi pillanat volt :D

Diplo-mata 2009.12.09. 01:22:18

@Viktus: Súlyosan tévedsz az egészben! A Sláger rádió indulásakor deklarálta: a '70-es, '80-as évek slágereit játssza majd. Érted?? Erre "szakosodott"! Ez a neve...Ezt tűzte ki célul. És ezt a tendenciát végig is vitte, később hozzávette a '90-es éveket is némileg, de konzekvensen tartotta az eredeti koncepciót. Tehát ez egy ilyen rádió lett. Emellett lehettek más rádiók is, más zenékkel. DE! A Sláger ezekkel a zenékkel lett népszerű és elismert országosan, sőt piacvezető. Ha betett volna Quimbit, vagy Borit, akkor azok a hallgatók, akik szerették odébbkapcsoltak volna igen hamar. Tehát, a Borit megtalálhattad máshol, más frekin. És ehhez tartozik, hogy igen, azok a rádiók fognak a jövőben is sikeresek lenni, (mint a világon mindenhol) akik specializálódnak egy-egy stílusra. Rock, vagy Country, vagy jazz, és ebben az esetbe oldies. Nos, ezt próbáld meg átlátni. Üdv.

Diplo-mata 2009.12.09. 01:24:15

@borovi: Tulajdonképpen, akkor mi a fenét keresel itt? Ha megfigyelted a kommenteket, a rádiókról írogatunk. A CD szokásaidat máshol írd meg, ahol éppen erről folyik a vita. Kösz.

Új Nick 2009.12.09. 01:28:15

én pl mr2 Petőfit hallgatnék definíció szerint, de amikor egymás után 5 alkalommal a Muse Uprising szólalt meg a bekapcsolástól eltelt 3 percen belül, akkor pihenőre küldtem a csatornát. így most az mp3 nevű, mindig kifejezetten ötletesen és választékos ízléssel szerkesztett adót hallgatom.

Diplo-mata 2009.12.09. 01:36:08

@Új Nick: Te szerencsés vagy, mert van időd az mp3 nevű ízléses "adót" szerkesztgetni, valszeg a szabadidődben. Nekem sajna nincs ennyi időm, ezért vagyok kénytelen rádiókat hallgatni az autómban... :-(

Új Nick 2009.12.09. 01:39:54

@Diplo-mata: nekem sincs sok, ezért előbb - utóbb maradnak a rádiók megint, amíg be nem sokallok megint. :)

Diplo-mata 2009.12.09. 01:48:02

Persze, a rádiózásnak megvan a feeling-je. A frissesség, az élő beszéd, az aktualitás, a hírek, néha az interaktivitás, persze nem a kamu kívánságműsorokra gondolok, hanem a reggeli vicces, néha szomorú dolgokra, de mégis benne vagy egy nagy népi játékban, és ez ad valamiféle "közösségi" érzést. A CD, illetve az mp3-nál pedig egy konzervet hallgathatsz, mindíg ugyanúgy. Kicsit elidegenít. Hacsak magad nem változtatsz, de akkor is tudod, mi jön majd...

fagzal 2009.12.09. 03:13:53

Haver valami amerikai niga rádiót streamelt az iPhone-jára. Na AZ megoldás. Sőt, akkor már 95.5, K.L.O.S.! És akkor legalább nem "Új! Lady Gaga-tól a Poker Face!" ezredjére.

FeroxX 2009.12.09. 03:19:46

@Viktus: az mondjuk becsületes munka :)

arrogans 2009.12.09. 05:47:26

@Der Beste: ezt nem gondolom,sőt valószínűleg polgárháború törne ki ilyen esetben.De tragikus,hogy mennyire nem igénylik az "emberek" a változatosságot . . .

redriot77 2009.12.09. 06:37:02

@336: biztos igazad van, de a Zeppel kapcsolatban lejátszódott egy kis párbeszéd Áron és Piros között. Áron azt mondta, hogy a Zeppelin az utóbbi években kb. minden Szigeten itt volt. Piros: Robert Plant volt itt, és Zeppelin dalokat énekelt. Áron: "miért, az nem ugyanaz? " Érdemes lenne erről megkérdezni Jimmy Page-t. Én azért inkább vele hallgatnám meg a Stairway To Heaven szólóját, mint bárki mással.

ursus artos 2009.12.09. 07:39:30

Winkel és társa egy kilencvenes évek elejéről való városi rádió szintjét hozza.
Elmúltak már azok az idők, amikor készületlenül lehetett műsort vezetni, mert hurrá, rádiózunk. Legalább arról a kérdésről legyen véleményük, amit feltesznek a hallgatóknak.
(A magyar rádiózásnak az egyetemek kommunikáció szakjai ártottak a legtöbbet. Ontják, a műveletlen, kötelező olvasmányt sem látott műsorvezetőckéket.)

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2009.12.09. 07:41:55

szerintem a neo hallgathatobb.

easydc71 2009.12.09. 08:39:11

Szerintem is, én a neo-ra álltam.

Barbaar 2009.12.09. 08:42:03

Nekem eddig a szokásom az volt, hogy a Slágert hallgattam, amíg a Bumeráng ment, majd utána a Danubiust, de már ekkor is belehallgattam a piritósba, és az a műsor is tetszett.
Mostmár abszolút csak a Class FM megy, mivel a Bumeráng nincsen a másikon, és valóban elég nehézkesen és erőltetten indult, de az utóbbi napokban komolyan meg vagyok velük elégedve. Egyre jobb zenéket adnak, és nyilván a reggeli másor is jó lett.
Szóval én a Class FM-mel meg vagyok elégedve, de ha elindul a Bumeráng biztosan bele fogok még hallgatni.

Én a Class FM reklámját nem értem, hogy a frekvenciát miért nem írják ki benne, de ez mellékes.

B911 · http://baratcsaba.hu/blog/ 2009.12.09. 08:44:20

van millió szám a világban amit szívesen hallgatok, vagy amik megfognának, furcsa módon, akár régi, akár új, a magyarországi rádiók ezeket mind messzire elkerülik

a főnökségek mindenhol azt a parancsot adták ki, hogy műanyag, semmilyen érzésű zenéket szabad csak játszani? mert ha nem akkor forradalom? világvége?

easydc71 2009.12.09. 08:48:18

A slágerben a zene volt a legnagyobb fos. Már eleve a slágerektől hányok de ott aztán tényleg a slágerek közül is a legfosabb undorítóbb szar ment. Flash Dance meg társaik ... hányás.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.12.09. 08:48:33

azért ebből még jócskán a danubiuszos/slágeres vérigsértettség fröcsög

amúgy nekem tök és dögmindegy, egyiket sem hallgatom igazán, de valahogy az autóban nyomogatva a gombokat mintha picit többet lenne a neo-n a rádió, mint a classon

B911 · http://baratcsaba.hu/blog/ 2009.12.09. 09:04:42

sláger: 2002, bekapcsolod: szálj el kismadár és társai
sláger: 2009 bekapcsolod: szálj el kismadár és társai
vagy 50-100 szám ismételve, ezek nagyrészt már ezer éve is folyamatosan ismételték

danubius: 2002, bekapcsolod: hófehér jaguár és társai
danubius: 2009 bekapcsolod: hófehér jaguár és társai
vagy 50-100 szám ismételve, ezek nagyrészét már ezer éve is folyamatosan ismételték

ezmegmi?? 2009.12.09. 09:16:14

azért a leendő műsorvezetőknek szólhattak volna, hogy "hé, készüljetek, le van zsírozva a dolog, műsort kell majd vezetnetek".
hulladék mindkettő.

maat 2009.12.09. 09:17:01

Szerintem a frissebb zenék jót tettek mindkét rádiónak, ezáltal jobbak, mint a korábbiak. Bár szerintem a NEO túlságosan alternatív egy országos rádióhoz képest.

huhujje 2009.12.09. 09:19:32

@Der Beste: dehogy en. azt minden ertelmes ember el tudja donteni. ne kelljen mar elmagyarazni...

Viktus 2009.12.09. 09:20:02

@Diplo-mata:

A Sláger teljesen mást adott el, mint amit az első pályázatában megírt ez kiderült az első hiszti hullámnál.
A Slágeren az utóbbi időben tényleg ugyanaz a válogatáslemez futott kb. zeneileg lapos volt egyedül a Bumeráng volt hallgatható rajta. A Neo átveszi a Bumerángot a jövő évtől. A jónép meg, akkor ugyanúgy hallgatja majd a Heaven Street Seven-t, Quimby-t, Borit, Magashegyi Underground-ot, Zagar-t stb. érdekes a Sláger pl. Tankcsapdát sem nagyon nyomott soha Bumerángba bedobták az új lemez megjelenése után mindjárt zabázta a nép.
A Sláger a Bumeráng miatt lett népszerű. A megszűnése körüli mizériában is a Boros-Bocskor-Voga trióért rajoltak a népek nem pedig A Szerelem Hullámhosszán blokk miatt, és nem a napi 4 szállj el kismadár adagjukat követelték.

Egyébként is a média olyan zenei irányzatokat futtat, és ad el amit akar. Mostanában főleg a sz*rt. Vicc, hogy egyik rádión sincsen pl. egy rock-metal óra ...

citrompótló 2009.12.09. 09:23:05

@Bobby Newmark: Próbálj meg napi 5-6 órát eltölteni utazással buszon (munkába és vissza). HA akarod, ha nem a sofőr rádiót hallgat és hallgattat.

Bögrecast · http://www.bogrecast.hu 2009.12.09. 09:23:53

a mai világban, mikor rengeteg helyen te szerkesztheted a saját rádióműsorod, ki az aki még egy hagyományos rádióra vár, hogy jó zenét kapjon?

www.radiobogre.com

Yoss 2009.12.09. 09:25:50

Rádiónak mindegyik szar, a két új is meg a két régi is..A Bumerángot hiányolom, mert az jó volt, a Kamikaze bár javul, de akkor sem az igazi, pedig a Gangxsta jó arc és kedvelem, de így reggelente a műsorban nem jön be..

Viktus 2009.12.09. 09:26:25

@Bögrecast:

Én pl. beülök a kocsiba érdekelnek közben a közlekedési infók, hírek ... elég nagy tábort képviselek.

megadeth1 2009.12.09. 09:37:04

Ha szavazni kéne, inkább a Neo. Ganxtát is csípem, Winkleréket még jobban. A Sláger meg a Danubius zenei kínálatától sírhatnékom volt.
Biztos van itt, aki jobban tudja, de én nem vagyok teljesen kibékülve azzal az állítással, h a zenei rádiók rontották el a mai könnyűzenészek helyzetét. Egymást érik a fesztiválok, mindenki kommentel, letölt, meg blogol, ha valami jó, megismerik az emberek akkor is, ha nem nyomja a rádió hússzor egy nap. Az idősebbeket meg úgyse érdeklik túlzottan.
Nekem hiába tolja a pofámba az MR2 a farzsebes Péterfit, meg a marsos közértet, meg a tököm tudja mit, a szeplős válltól, meg a délamerikás csókától beokádok és csak azért se fogom megvenni a lemezét a büdös életbe soha.

Freŝa 2009.12.09. 09:43:57

Igen, a nulláról induló rádiók esetében vannak gyermekbetegségek. Ez természetes is.

A Neo és a Class új rádiók, annak ellenére, hogy persze profik készítik a műsorokat (szeretem-nemszeretem ez így van...) a technikai gondokkal, átállással mindenkinek meg kell küzdenie.

Zene: frissebb, hallgathatóbb zenei kínálattal találkozunk mind a két adón. Örülök a rockzenéknek, hiszen annak ellenére, hogy az előző két minősíthetetlenül rossz zenei rádió kínálatával azt kívánta sugallni, hogy ezeket a zenéket nem szereti a publikum. Persze ez baromság. A Gun's vagy a Led Zeppelin, a Pink Floyd és a többiek több tíz-százmilliós rajongótáborral rendelkezik a világon. Hogy lehetne ezeket rétegzenének titulálni? Eszem megáll. A popzenei kínálat is üdébb, mint az eddigiek. Tehát a zenei oldalról nincs gond az adókkal.

Műsorok, hangok: Mivel csakis autóban hallgatom mind a két adót természetesen az elmúlt pár hétben csakis reggel és délután kapcsoltam az adókra. Reggel a Neo-n döcögősen indult a Kamikaze, és a mai napig hullámzó a teljesítményük. Ganxsta jó arc, őszinte, sokszor polgárpukkasztó humorát kimondottan szeretem. Azonban hangulatváltozásai (amik természetesek egy nem profi műsorvezető esetében) úgy érzem erősen érintik a műsor hallgathatóságát is. Balázsék profik, szeretem őket hallgatni. A hírolvasó kislányt viszont a háttérbe tolhatnák, mert sztem ciki. Piacvezetők lesznek. Bochkorékra nem lennék/leszek kíváncsi.

Délután Karotta és Winkler kimondottan jól nyomják a NEO-n. Esetlenségeik néha idegesítőek, tény, hogy amióta szerkesztik a műsort jobban hallgatható. A vendégek is érdekesek, a két srác pedig kimondottan szimpatikus, humoros. A Classon Áron és Piros rosszak. Nincsenek összeszokva, Áronnak erőltetett a humora (inkább a humortalansága), Piroska meg hozza az idegesítő bugyuta nőcske formáját. Soha sem kedveltem, így - a kezdeti érdeklődésem után már - egyből elkapcsolok, ha meghallom őket. A zenék miatt azonban érdemes visszatérni.

No, a lényeg a lényeg. Sok újdonság van az adókon. Úgy ítélem meg a Class mindennel együtt jobban kezdte a pályafutását, a Neo-t csakis a Winkler-Bazsó viszi. A zenék jók mind a két adón, remélem ez így is marad. Az idő múlásával kiforr mind a két adó arculata, de összességében örülök a Classnak és a Neo-nak. Mindannyiunk számára pozitív fejlemény, hogy eltűnt a Sláger és a Danubius.

stulquec 2009.12.09. 10:05:23

Hát én maradnék a nálam teljesen bevált "emerkettő" Petőfinél! jó-jó, ott is sok az ismétlés. de legalább nem játszanak hooliganset!

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.12.09. 10:08:38

igen, szerintem is döbbenetes, hogy magyarországon pár ízléstelen homokos miatt "rétegzenének" lettek kikiáltva olyan alkotások, amelyekért amúgy százmilliók rajonganak a világon..

Coligny 2009.12.09. 10:26:05

Éppen Soundgarden megy a Neon, engem teljesen megvettek az ilyen húzásokkal. És kibírom, hogy nyomokbamn még Abba-t is tartalmaz...

didaktikus 2009.12.09. 10:28:43

Neo, a mindentudó :D

A Soundgardentől a Black Hole Sun-on kívűl vajon játszott-e mást is a neo?

Diplo-mata 2009.12.09. 10:35:09

@Viktus: Természetesen én nem a Szállj el kismadár és a napi 4x "Közeli helyeken"-ért írogatok itt. Az teljesen egyértelmű volt a Slágeren, hogy az Edda-Bikini-Republic hármas, valami miatt elképesztő és nagyon feltűnő nyomást kaptak. Valószínűleg volt valami a háttérben, amit mi nem tudhatunk...
Azonban amiről én beszélek, az a Sláger hallgatói rétege. Amit nem lehet nem megtörténté tenni. Aki ott volt például bármelyik MegaParty-n, vagy az utolsó szakadó esős Szimpátia koncerten az tudja, miről beszélek. Feltételezem, ti itt valamennyien nem voltatok ott. Én igen. AKi azt nem érezte át, az nem is tudja miről beszél itt. Azt a rádiót SZERETTÉK(!) az emberek. És ez a döntő. A hibáival, a sok ismétléseivel és botlásaival együtt. Most pedig mi van? Ide -oda kapcsolgat mindenki, keresi a neki tetsző személyeket és zenéket, és egyelőre nem találja meg azt amit igazán szerethet! Ez baj. Egyébként szerintem Bochkorék nem mennek a Neóra. Szerintem a Juventus-nál fognak kikötni, de ez csak sejtésem.
És a végére: én minden tekintetben rockzene párti vagyok, ezt szeretném leszögezni. Nem a Republic -féle népi gagyi torzított gitárba ágyazott nyálat szeretem, hanem a valódi rockzenét. Ezért valóban öröm néha az új adókon hallgatni ezeket a zenéket. De könyörgöm: két Péterfy Bori, és egy Kistehén között???? Jaj. Ez a baj egyelőre.

Diplo-mata 2009.12.09. 10:38:32

@Viktus: Döbbenet! Írtam választ, és nem jelenik meg! Valaki itt válogat? Mert akkor a fene okoskodjon, ha valakik védik a rádiókat és moderálgatnak! Diplomata.

Diplo-mata 2009.12.09. 10:44:02

@Viktus: Természetesen én nem a Szállj el kismadár és a napi 4x "Közeli helyeken"-ért írogatok itt. Az teljesen egyértelmű volt a Slágeren, hogy az Edda-Bikini-Republic hármas, valami miatt elképesztő és nagyon feltűnő nyomást kaptak. Valószínűleg volt valami a háttérben, amit mi nem tudhatunk...
Azonban amiről én beszélek, az a Sláger hallgatói rétege. Amit nem lehet nem megtörténté tenni. Aki ott volt például bármelyik MegaParty-n, vagy az utolsó szakadó esős Szimpátia koncerten az tudja, miről beszélek. Feltételezem, ti itt valamennyien nem voltatok ott. Én igen. AKi azt nem érezte át, az nem is tudja miről beszél itt. Azt a rádiót SZERETTÉK(!) az emberek. És ez a döntő. A hibáival, a sok ismétléseivel és botlásaival együtt. Most pedig mi van? Ide -oda kapcsolgat mindenki, keresi a neki tetsző személyeket és zenéket, és egyelőre nem találja meg azt amit igazán szerethet! Ez baj. Egyébként szerintem Bochkorék nem mennek a Neóra. Szerintem a Juventus-nál fognak kikötni, de ez csak sejtésem.
És a végére: én minden tekintetben rockzene párti vagyok, ezt szeretném leszögezni. Nem a Republic -féle népi gagyi torzított gitárba ágyazott nyálat szeretem, hanem a valódi rockzenét. Ezért valóban öröm néha az új adókon hallgatni ezeket a zenéket. De könyörgöm: két Péterfy Bori, és egy Kistehén között???? Jaj. Ez a baj egyelőre.

Freŝa 2009.12.09. 10:46:06

@Bukowszky: A kereskedelmi rádiók és televíziók alaptézise, hogy építsünk fel egy a saját érdekeink/ízlésünk alapján megrajzolt úgynevezett igényszintet, aztán hivatkozzunk úton-útfélen arra, hogy csakis arra van igény, amit mi találtunk ki.

Persze ez világjelenség, de nálunk a piac szűkösségére való tekintettel két megcsontosodott rádióadó vezetői, zenei szerkesztői úgy találták a legjobbnak, ha a "brandjük" az állítólagosan a gagyi zenét szerető tömegekre kell, hogy épüljön. Az egész történet a frekvenciák elvesztésével bukott meg végérvényesen. A szánalmas szolidaritás-tüntetések ellenére az eddig Slágert meg Danubiust hallgató közönség is szívesen fogadja a Zeppelint, Lou Red-et, a Gun's-t, a Floydot, a Rolling Stonest, de ide sorolnám a Beatles-t! is, amit érthetetlen módon a magyar kereskedelmi csatornák száműztek a műsorukról. Billy Idol egy-egy zúzós nótája például kimondottan üdítő jelenség...

Az az igazság, hogy ezeket az elődadókat (meg a számtalan más kiváló magyar és nemzetközi rock/alternatív?/pop előadót), maradandó dalaikat a volt rádiókat hallgató publikum is szereti, szerette, mert ugyanis nem vagyunk ízlésficamos balfácánok, akik állandóan csak Dj Bobót, Szállj el kismadarat, meg gagyi 90-es évekbeli eurodisco fost akarunk hallgatni (persze ezek között is volnának jobb számok,de valami rejtélyes oknál fogva a sláger meg a danubius ugyanazokat a nullákat nyomta állandóan). Brrr.

Hajrá, Neo, Hajrá Class! Azonban, ha visszaálltok a két előző adó minősíthetetlen zenei teljesítményére végérvényesen átkapcsolok máshová!

Bobby Newmark 2009.12.09. 10:52:02

@Diplo-mata: Hát ez roppantul hihető, hogy nincs két perced zenét szedni magadnak (1 perc míg rákeresel, meg még egy perc míg feltöltöd a lejátszóra miután letöltődött), ellenben arra viszont VAN időd, hogy ide írogass hülyeségeket...

Diplo-mata 2009.12.09. 11:00:03

@Freŝa : Kedves "okos" barátom! Valami nagyon elfelejtesz: gondold el, mit tennél, ha Te lennél egy rádiónak a tulajdonosa? Ha sok-sok pénzt kellene beletenned ebbe a vállalkozásodba, és természetesen szeretnéd ha ez egyszer visszajönne, és még keresnél is vele. Szóval mit tennél, ha nem a saját pénzed ellensége vagy? Nem próbálnál minél nagyobb közönségréteget becsalogatni a frekvenciádra? Nem próbálnád a nagy ügynökségeket, és hirdetőket meggyőzni, a rádiód jó nagy hallgatottságáról? Hogy jó sok pénzt fizessenek? Nem ez lenne a "titkos" célod? Mert ha nem, akkor játszasd a szerkesztőiddel a Quimbit és a Péterfy Borit jó sokat, és garantáltan országos rétegrádió maradsz, negatív bevétellel. Mint az MR2, akinek ezt könnyű eljátszania, hiszen az állam tartja fenn!!! Egy kereskedelmi rádiónak KELL a bevétel, különben becsukhat.
És a bevétel sajnos a Sláger- féle zenékből jön, bármilyen szomorú is a helyzet. Mert mi itt kb. kétszázan írogathatjuk a remek alternatív kívánságainkat, de Magyarország még tízmillió más emberből áll, vidéken is laknak emberek az ő ízlésük más, és ott is van fizető kereslet. Szóval ez nem ilyen egyszerű, hogy jaj de jó itt a két új alter Rádió, hurráááááá!!!

Bobby Newmark 2009.12.09. 11:00:38

@citrompótló:
1. Nincs az a pénz, amiért én minden nap napi 6 órát utaznék. Akkor inkább odaköltözöm. Neked is ezt javaslom, ha teheted.

2. Erre találták ki a hordozható lejátszót, meg a fülhallgatót.

Diplo-mata 2009.12.09. 11:01:56

@Bobby Newmark: Kedves barátom, elég igénytelen lehet a Te zenei ízlésed, ha egy perc alatt tudsz találni "jó" zenéket magadnak.... Sajnállak ezért.

Bobby Newmark 2009.12.09. 11:03:56

@Freŝa : "az Edda-Bikini-Republic hármas, valami miatt elképesztő és nagyon feltűnő nyomást kaptak. "

Nem olyan rettentő bonyolult ez: a beszedett szerzői jogdíjak (üres CD-k, memóriakártyák, stb) visszaosztása aszerint történik, hogy ki mennyit szól a rádióban.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.12.09. 11:14:20

Én csak a Bumerángot szerettem, azt hallgattam, és az hiányzik.

Helyette most az a sz@rfaszú Gangszta anyázik, és elhord mindenkit mindennek. Utoljára valamelyik Csillag születik szereplőt nyikhajozta le. ( nem akarom védeni az illetőt, meg a műsort se, tévedés ne essék)

De Gangszta inkább nyikhajozza a jó édes anyukáját.

Akinek meg ez a szórakoztató, annak nem volt gyerekszobája.

Bobby Newmark 2009.12.09. 11:14:54

@Diplo-mata: Mert, te nem tudod egy perc alatt beírni 4-5 torrentkeresőbe azt a maximum 4-5 szót, ami az előadó neve, meg az album címe? Valami súlyos betegségben szenvedsz, ami megakadályoz ebben, vagy mi a baj?

Illetve másik kérdésem, hogy mégis hogyan befolyásolja a kereséssel töltött idő a sikerességet? Mert részemről ha nem találok valamit, akkor kurvamindegy, hogy mennyit tipródok rajta, akkor sem találom.

Elég fura párhuzamos univerzumban élsz te...

Az ős kaján 2009.12.09. 11:16:32

11 óra körül már 140 komment! Mo-n ez a legnagyobb probléma!? És így folyik már napok óta.

Diplo-mata 2009.12.09. 11:21:55

@Bobby Newmark: Tudod, van egy igen jelentős különbség közöttünk. Nekem van idehaza egy komoly CD gyűjteményem. Én ugyanis tisztelem a zenét és az azt művelőket, ezért nem LOPOM a zenéiket, hanem megveszem. Ha hallottál már ilyenről....
Ezért, ha válogatást szeretnék csinálni magamnak, nem az internet jut az eszembe. Ezért tart tovább kicsit a dolog nekem. És igen, éppen ezért más univerzumban élünk/élek. De ne érts félre, nem ítélem el természetesen a letöltőket. Csak nekem más az értékítéletem. Bocs ezért....

geee 2009.12.09. 11:27:42

Azért gondolom nem én vagyok egyedül az a majom, akinek kummára hiányzik a BBC angol nyelvű hírműsora. Most valami ócska Klasszik megy vagy mi helyette és 22-22.30-ig meghagyták - betömték erre igényt tartók orcáját - az angol nyelvű híreket. :-( Délután, hazafelé az autóban állandóan őket hallgattam... Nem baj, még kevesebb rádiót (boáff reklámot) fogok hallgatni. Winklerékről - annak ellenére, h imádom őket - csak annyit, h szvsz rádióban pocsék amit csinálnak...

Freŝa 2009.12.09. 11:40:13

@Diplo-mata: Köszönöm a megszólításod, a "kedves" iróniáddal persze szükségtelen foglalkoznom.

A helyzet az, hogy nem érdekel a befektető álláspontja, sőt az sem, hogy mennyi pénzt tesz bele. Nem tudom, Téged ez miért foglalkoztat ez annyira. Engem az érdekel, hogy én mint hallgató/néző mit kapok a rádiótól, vagy a televíziótól. Ha gagyit, akkor - ha nem haragszol - nem hallgatom. Az sem érdekel, de tényleg, hogy más hallgatja-e vagy sem. Befogadóként, kérlek add meg a lehetőséget, hogy a saját álláspontomat, ízlésemet képviseljem, s az utóbbiba beleférő műsorokat, zeneszámokat értékeljem, tüntessem ki figyelmemmel.

Te is én is, meg az a pár százezer, esetleg millió ember, aki hallgatja ezeket az adókat bizony fogyasztó, célcsoport. Ebben igazad van. Azt azonban kikérem magamnak, hogy mindenféle hülyeséggel traktáljanak azzal a címszóval, hogy erre van igény. Nekem nincs rá igényem. Tudom, hogy nemcsak én gondolkozom így - remélem sokan vagyunk tudatos emberek -, ahogy némi ironiával éltél "okos" fogyasztók. Remélem az én igényszintemet próbálják meg behálózni azok az adók, amelyek állítólag értem, hallgatóért küzdenek. Küzdjenek. Ez a piacgazdaság. Adjanak minél több érdekes - az nem mondom, hogy igényes, mert ezt ízlés kérdése -, számomra befogadható és elfogadható zenét.

Én bizony jó fogyasztó vagyok. Egzisztenciálisan állok azon a szinten, hogy építhetnek a pénztárcámra. Úgy viszont nem fog menni, hogy gagyival traktálnak. Értem én, hogy mit akarsz kihozni, csak nem értek egyet Veled. Lehet, hogy mégsem vagyok "okos". Vállalom, de ilyen intellektuális kihívásokat azért úgy próbálok megoldani, hogy a saját álláspontomat képviselem, s nem mindenféle befektető, meg médiatulajdonos véleményét szajkózom.

Freŝa 2009.12.09. 11:49:15

@Diplo-mata: Ja, bocs a vidéken élők pedig nem hülyék, csak nem az "okos" Budapesten laknak. Ne hivatkozz itt arra, hogy vidéken más az emberek ízlése, meg miegymás. Ez baromság. Bocs

Én vidéki vagyok, persze már az agglomerációban élek, de soha sem volt a szálljelkismadár, meg a tücümzene a kedvencem.

A befektető fedezzen fel olyan célcsoportot, alakítsa úgy a zenei ízlést, hogy az általa birtokolt rádiót azok hallgassák, akik a két zeneszám közötti reklámidőben sugárzott termékekre, programokra pénzt is tudnak szánni.

Ne jöjjünk már állandóan ezzel a értsük meg a befektetőt is, dumával. Üljünk normálisan fel a lóra! Ő van értünk, és nem mi érte!

Bobby Newmark 2009.12.09. 11:52:02

@Diplo-mata: Én koncertre járással, meg mercsandájz-vásárlással támogatom inkább a zenekart, annak legalább nem 5%-a jut csak el az előadóhoz. Aki meg nem jön ide nekem zenélni, az így járt, ők örüljenek, hogy hallgatom a zenéiket, meg megismertetem az ismerőseimmel.

Zeneipar felőlem be is csődölhet, ma már olyan stúdiót lehet "amatőr" cuccokból építeni otthonra, amitől a Beatles összefosta volna magát. Nincs szükség zeneiparra, nincs szükség kiadóra, nincs szükség adathordozóra.

Emellett nem vagyok adathordozó-fetisiszta, mint a zenekedvelők egy nagy része, nekem arra nincs szükségem, hogy fogja a port, meg hogy albumonként tökölődjek, el a polchoz, keresgél, cd kinyit, becsuk, lejátsz, áhnincsishozzámostkedvem, goto 10. A vásárolt zenéim is akkor vannak először és utoljára meghajtóban, amikor legrebbelem őket.

Tudom, szubszónikus hangok, meg minőség: leszarom. Nem egy hangszigetelt stúdióban élek, meg nem olyan hangerővel hallgatom, hogy mozgassa rajtam a nadrágszárat, úgyhogy ezt az egész mp3-fitymálósdit iszonyatos sznobságnak tartom.

Levéltetű 2009.12.09. 12:55:12

@Diplo-mata: "negatív bevétellel"

Hmm... Hitellevéllel fizet az ügyfél?

citrompótló 2009.12.09. 13:12:26

@besucher: Amint tehetem belehallgatok.

citrompótló 2009.12.09. 13:20:20

@Bobby Newmark:

1. A 6 órában benne van a BKV is. Bizonyos okok miatt nem tehetem meg, hogy elköltözzek. (Nem csak magamat tartom el, gondoskodni is kell beteg családtagokról ...)

2. Túl jó a hallásom, tudom ez nem előny a mai világban. Arra pedig nincs pénzem, hogy kilós, minőségi fejhallgatót vegyek.

cso zsi 2009.12.09. 13:28:41

@Bobby Newmark: Van aki ugyanezt hanglemezzel teszi, ha zenét akar hallani.
A rádió, és az mp3 között elenyésző a különbség, és a "cédé-minőség" sem minőség.
Pedig tudná ugyanazt, amit a lemezek, hangszalagok.

A Bumerángot a Voga, és a Boros miatt hallgattam, a Bochkor egy fikarcnyival sem jobb Kovács Áronnál.
Bochkor úgy egy éve beszólt a hallgatóinak.
Azóta Rádiocafé van ébresztőnek.
6-7 között van némi hír és közlekedési infó, azon kívül zene. Nem idióták vihogására kell ébredni.
7-10-ig gazdasági műsor, zenével fűszerezve, de mint mindenhol, itt is sok az ismétlés.
Danubiust reggel akkor hallgattam, amikor a Borosék még ott voltak. Amikor a Jakupcseket odaerőszakolták, otthagytam őket.
Rádió1 lett az ébresztő, aztán az is olyan lett, mint a többi.
Kipróbáltam a Balázs-féle rémséget is, kb ugyanazt a hányingert éreztem, mint amikor véletlenül a tv-ben csatornaváltás közben, amikor meghallom a hangját.
Most épp az N-Joyjal barátkozom. Napközben jónak tűnik, de nem minden korosztálynak.

cso zsi 2009.12.09. 14:33:41

A radiosite.hu-n van egy kis szavazósdi: www.radiosite.hu/index.php?option=com_poll&task=results&id=56&mosmsg=K%F6sz%F6nj%FCk+a+szavazat%E1t%21

Az látszik ebből, hogy a két új adó a leghallgatottabb? Nem. Az látszik, ami a két ker.tv esetében is.
Mivel mindenhol elérhető, ezt a sz*rt fogják megetetni a néppel.

szósölfán 2009.12.09. 15:56:13

Ha már kirtika:-D egy kis érdekesség tudom off de mégis.
újra esélyt kaphat a Sláger Rádió, hogy vissza térjen igaz, csak Budapesten, de még is itt egy újabb lehetőség. Itt van a cikk:-): mediago.org/index.php/media/radio/563-ujra-ringbe-szallhat-a-slager-radio-budapesten

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.12.09. 16:34:08

Én komolyan oda jutottam, hogy nem hallgatok inkább rádiót, mióta nincs Danubius! Belehallgattam mindkét új adó műsorában, az rendbe is van, hogy a műsorvezetők maradta, de a zenei felhozatal szörnyű!

boogieee · http://www.pallas70.hu/logisztikai-ugyintezo.php 2009.12.10. 17:56:49

A Neo-ba még ne mis hallgattam bele, a Class meg nem volt valami klassz élmény!
süti beállítások módosítása