Persze, persze, nem lopás, csupán véletlen egybeesés, ahogy ez már lenni szokott. De akkor is elég ciki a világ egyik legnagyobb márkájának, hogy semmi új nem jut eszükbe - mármint a reklámügynökségüknek. Csak valami olyan, ami már másnak is az eszébe jutott - ráadásul nyolc évvel ezelőtt.
Ezt csinálta ugyanis a Coca-Colának a Wieden + Kennedy az idei Superbowlra:
Ezt meg az izraeli Young & Rubicam 2002-ben a helyi Yotvata kakaós italnak:
És íme a szpotok azonos zenén túli hasonló elemeinek összehasonlítása, ha valakinek eddig nem jött volna le a hasonlóság:
Susan Stribling, a Coca-Cola szóvivője a hasonlóságokat véletlen egybeeséseknek nevezte az Advertising Age szaklapnak, és így fogalmazott: "Amikor készítettük a szpotot, sem mi, sem az ügynökségünk nem ismerte a másik reklámot. Most, hogy már láttuk, azt gondoljuk, mindkettő egyformán szórakoztató. Ugyan vannak közös elemek, minden hasonlóság véletlen és nem szándékos."
Ha igaz is, legalább azt hadd kérdőjelezzük meg, hogy "mindkettő egyformán szórakoztató".