Baráti hátbaveregetésnek tűnik a Vodafone egykori, kirúgáshoz vezető fricskája a T-nek vagy a Tv2 és az RTL Klub nemrég még jó erőben levő kommunikációs harca itthon ahhoz képest, amit mostanában Nagy-Britanniában a két vezető fapados légitársaság művel egymással. Fittyet hányva az összehasonlító reklámokról szóló szabályozásoknak meg a személyiségi jogok védelmének, az Easyjet és a Ryanair nyilvánosan alázgatja és hazugsággal vádolja egymást az utóbbi időben.
A nyíltszíni háború legutóbbi bevetéseként az Easyjet egy olyan plakáttal állt elő London közterein, amelyiken azt állítja, hogy a Ryanair nem oda repül, ahová ígéri - ezt aztán a brit reklámszabályzó hatóság be is tiltotta.
Még egy hónapja sincs azonban, hogy a Ryanair vádolta hazugsággal az Easyjet alapítóját egy plakáton, ahol Pinokkió-orral ábrázolta, és mellette egy szövegbuborékban ez állt: "A pontosság top-prioritás". Az Easyjet alapítója becsületsértésért beperelte a Ryanair főnökét, aki ezt egy vállrándítással elintézte, és gúnyosan azt javasolta: inkább tüzes szekér- vagy futóversennyel, vagy akár birkózással döntsék el a vitát.