HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Óriási fantásdoboz az utcán

2010.03.08. 15:28 molnark

Bár az üdítőital-szezon még odébb van, a Coca-Cola már most erőteljes kommunikációba fogott: a Fantát nemcsak tévészpot, hanem Out of Home megoldások is népszerűsítik.

A McCann Erickson és a Starcom hirdetőoszlopot és a Ferenciek terén a 7-es busz megállóját brandingelte: az üde narancssárga szín még fel is dobja a télvégi/tavaszeleji napot. 

 

És ami a tévében látható:

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr661819262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.03.09. 11:45:09

A szpotot még mindig nem szeretem, de ezek az out of home cuccok egészen tetszenek. Ebben az undormány időben tényleg jól jön egy kis szín. :)

Kicsit off:

Erről mit gondoltok?
www.scaryideas.com/content/16215/

Én is írnék róla, de sajna nem tehetem, mert hazai....

izibor 2010.03.09. 19:15:49

A lol-os tv reklám nekem sem jön át továbbra sem, de az out of home ötletek tetszetősek :)

@ad-renalin: Nekem bejön! ;)

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.03.11. 15:51:28

Szép is narancssárga is, de azért lássuk be, ez nem több, mint egy telibe matricázott buszmegálló.
süti beállítások módosítása