HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Áthúzott vulkánnal kampányolt Magyarország

2010.04.23. 06:15 .:sz-b:.

Ilyen szórólapokat osztogatott a Magyar Turizmus Zrt. egy e héten, Ausztriában megtartott kongresszusturisztikai szakmai fórumon. A keresetlen egyszerűséggel dizájnolt ábra üzenete az, hogy Magyarország Ausztriából autóval, vonattal "mindig elérhető", így az osztrákoknak sokkal szerencsésebb konferenciahelyszín, mint azok a helyek, ahová repülővel kell utazni, és ahol ezért a rendezvények folyamatosan ki vannak téve mindenféle tűzhányók kénye-kedvének.

A Szívlapát a Bronz Ütemremozdulás Díjat, illetve az Arany Paint Díjat ítéli oda az alkotóknak.

29 komment · 1 trackback

Címkék: magyar turizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr951942537

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.04.23. 09:54:34

Az ötlet jó, de megvalósítás tekintetében nagyanyám szigszalaggal többre képes.

papugaja 2010.04.23. 09:59:06

Jóleső kacajt okozott ez nekem.

konyvelomo 2010.04.23. 10:06:29

Az üzenet ötletes, a megvalósítás nulla.

Gondolom a helyszínen pattant ki a szikra, ott meg csak
- egy Google Volcano Search (options: picture size BIG),
- egy piros szigszalag,
- meg természetesen a logo állt rendelkezésre...

Aztán futás a Mariahilfe strasse-n található nonstop fénymásoló szalonba...

De legalább szépen mosolyognak - ilyen mosolygós ország vagyunk mi :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.04.23. 10:15:45

Az ötlet jópofa, a végeredmény nagyon kellemetlen. Ungarn. Das Schufnituningland!

Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2010.04.23. 10:21:17

Ötletes... Kicsit azért még dolgozni kellett volna rajt...

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.04.23. 10:43:21

Az ötlet jó, a kivitelezés rettenetesen szar.

gaymans 2010.04.23. 10:49:34

@immortalis: a kivitelezés olyan igazi magyaros :)

EasyFriend 2010.04.23. 10:53:25

Magyarország - mindig elérhető eszközökkel dolgozunk

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.23. 11:10:59

jaj de jót nevettem :))

Ha a kivitelezés professzionális lett volna, akkor az osztrákok biztos kételkedtek volna benne, hogy ez az ország az az ország-e, amit ők már megszoktak.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.04.23. 11:21:45

szerintem a klapkás kivitelezési színvonalat próbálták másolni. sikerült.
az ötlet viszont simán elviszi

eloszto · http://eloszto.hu 2010.04.23. 11:39:14

@reklámbuzi: nekem is ez jutott eszembe :( Legalább ne painttel csinálták volna :(

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.23. 12:19:38

Miért kell égetnünk magunkat külföldön? Miért? Miért?

konyvelomo 2010.04.23. 13:16:54

Egyébként létezik erre a történetre egy B forgatókönyv is:
- ötlet megvan (vulkán áthúzva, logo+Ungarn "mindig elérhető")
- telefon haza a Grafikai Stúdiónak (így nagybetűvel, régi munkakapcsolat, összeszokott csapat, kreatív/friss/stílusos megoldásokkal - nem tévesztendő össze a Szomszédpistike Design Studioval, mely ugyanabban az utcában van, de két házzal lejjebb)
- fiúk itthon összedugják a fejüket, max. 1 óra agyalás, 1 óra realizálás, mail megy
- rohanás a fénymásolószalonba és plakátolás

Kopi3.14 2010.04.23. 13:35:44

@pillantás: Felidéztél egy klasszikust.

"oly elmés a .... szövege"

krj 2010.04.23. 13:51:52

mit szólnánk, ha az évente-kétévente elárasztott rakpartunkkal lenne tele a nyugat, hogy pl. Rómában ritkábban önt ki a Tevere. vagy hogy a Wörthi tónál nem döglenek az angolnák. vérig lennénk sértve. szerintem ez nem jó ötlet, hanem faragatlanság.

krj 2010.04.23. 13:58:49

egyrészt ez szerintem nem is ugyanaz a vulkán, másrészt pedig Izland egészen tegnapig elérhető (tehát, okoskodóan-modorosan "erreichbar") volt...szóval megintcsak sikerült felköpni és aláállni.

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2010.04.23. 14:00:47

@krj: egyetértek... erről nekem inkább a régi "vicc" jut eszembe:
Egyél "sz.rt", egymilliárd légy nem tévedhet.
Pár éve hirdethettük volna, hogy nálunk nincs cunami. A hirdetésen meg lehettek volna áthúzott oszló vizihullák...

Kendan 2010.04.23. 14:04:06

@krj: kétlem hogy Izland elsődleges célja lenne a konferenciaturizmusnak. Ilyen szempontból a hasonlatod sántít, hiszen nem Izlandot fikáztuk (bár repülő nélkül az is elérhetetlen), hanem felhítuk rá a figyelmet hogy itt vagyunk a szomszédban, hozzánk nem kell repülő.
Magyarország aligha tudna olyan természeti jelenséget produkálni ami egész Európát megbénítja, így nem is tudok olyan hasonlatot mondani ami megállná a helyét.

krj 2010.04.23. 14:15:27

@Kendan: nyilván szinte minden hasonlat sántít...ettől függetlenül szerintem ez az egész hihetetlen primitív dolog, a kivitelezés szempontjából meg igénytelen.

azért a magyar turizmus zrt és egyáltalán mindenki meg lenne lőve, ha hirtelen ránk zúdulna az európai konferencia-turizmus...
nagyjából olyan színvonalon űzzük itt a híres vendégszeretetet, mint amilyen az a plakát. ha a külföldi jól érzi magát, az általában a közvetlen vendéglátójának köszönhető, nem pedig a "szakmai" közegnek.

más:
miért nem a heathrow-n várakozó tömegeket tették a képre? mert abból tiltakozás lett volna. egy teljesen más vulkánt ábrázoló képből meg nem. még gyávák is...irodavezető...gyere haza szépen.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.23. 16:45:40

Tavaly áprilisban meg azzal gerillakampányoltak, hogy nálunk ér legtöbbet egy euro.
Ügyes a PR-csapat, na!

kobaschmidt 2010.04.26. 11:33:04

Az akcióban érintett elkövetőként engedtessék meg egy rövid komment. Egy reklámhordozó hatását szerintem mindig funkciója és hatása alapján kell megítélni. Ennek a vulkános cetlinek, - amely valóban hirtelen felindulásból és kb. 45 másodperc alatt készült el, - egyetlen funkciója volt, egy bécsi hivatásturisztikai szakvásáron az üzleti tárgyalások során ráirányítani az osztrák partnerek figyelmét arra, hogy konferenciadesztinációként Magyarország számukra nagyon ideális helyszín, repülőre sem kell ülni... A parterek szinte kivétel nélkül díjazták az ötletet, jó hook up volt a beszélgetésekhez. A hatásról még nem sokat tudunk, ezt a konferenciastatisztikákból kell majd lemérni. Mindenesetre, az elmúlt közel 2 évben, mióta az osztrák piacon új megközelítésű akciókat csinálunk, soha nem látott mértékben megugrott Magyarországon az osztrák vendégéjszakák száma. Válság ide, válság oda, az osztrák turisták felfigyeltek Magyarországra...

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2010.04.26. 18:09:37

@kobaschmidt: de miért nem lehett rá 1 órát szánni,. ha már?
pont mert az alapötlet jó, fájó az igénytelen megvalósítás.
biztos vagyok benne, hogy az üzleti partnereknek is az volt a benyomásuk, hogy igénytelen, csak nem mondták :).

qashqai 2010.04.27. 14:21:02

nekem rögtön ugyan az ugrott be, mint amit krj leírt. sértő. nem a másik "megtámadásával" kell jót kihozni magunkból. annyit talán mentségként el tudok képzelni, hogy ha ott a vásáron ennek tényleg a poén jellege jött át, és nem a támadás; ha rögtön érezhető volt, hogy csak konferenciaszervezésre vonatkozik a javaslat, és tényleg csak a technikai akadályok miatt.. de ezt nem tudom. és azt sem, hogy Izland ott volt-e.

ubetterwatchout 2010.04.28. 12:55:32

jo otlet. ezenkivul jo otlet lenne egy athuzott hullam is, ahogy magyarorszagon nincs cunamiveszely es ugynaigy jo otlet az athuzott lavina is.

hogy milyen cikik tudunk mi lenni uristen.

az uzenet szempontjabol megkerdeznem a T terkepeszetileg tanult kollegat, hogy ez a vilkanos otlet(...) mennyivel hoz minket elonyosebb helyzetbe mondjuk a kovetlezo orszagokkal szemben: svajc, olaszorszag, szlovenia, szlovakia, csehorszag, nemetorszag.

csak kerdezem, mert lehet csak nekem nem tunik olyan elonynek ami a tobbiekkel szemben megvan. Esetleg csak a tobbi orszagnak nincs olyan szep rendezvenykomplexumuk mint nekunk.
süti beállítások módosítása