A lehetetlenség üzenetét optikai paradoxonokkal kifejezni akaró art directorok polcán majdnem százszázalék, hogy van egy ötkilós Maurits Cornelis Escher (1898 - 1972) nagymonográfia. Escher műveit reklámcélokra felhasználni kb. akkora képi közhely, mint Charles C. Ebbets vagy az ebben a sorozatban elsőként bemutatott Sikoly Edward Munchtól. Bizonyságul szolgáljon egy regiment reklám a közelmúltból.
Escher - Ascending and Descending, litográfia, 1960
Lego "Create the impossible" / Jung von Matt Hamburg / Németország / 2007
Escher - Sky and Water, 1938
HSBC Insurance "Turtle" / JWT Sao Paulo / Brazilia / 2009
Jakarta Post "Saving the ocean saves you" / Publicis Jakarta / Indonézia / 2009
Casino di Venezia / Admcom Italy / Olaszország / 2009
Vokswagen "Get There" / DDB New Zealand / Új-Zéland / 2009
Nissan "Illusion" / TBWA / Brazilia / 2008
Lexus / Saatchi & Saatchi Sydney / Ausztrália / 2007
Soma Urban Art Magazine / Ogilvy Sao Paulo / Brazilia / 2009
Inhotim "Bird" / Filadelfia Belo Horizonte / Brazilia / 2009