HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Családokat hoz össze a tévé

2010.06.09. 08:00 lausekesther

MOMENTOS from Nuno Rocha on Vimeo.

Igazából nem is az a lényeg, hogy jó-e a film. Igen, kicsit csöpög, kicsit felszínes és közhelyes, kicsit szentimentális. A lényeg az, hogy az egész egy reklámfilm. Az egész mögött az LG Portugal áll, ami a Life's Good szlogent viselő kampányához készíttette el ezt a filmet az író és rendező Nuno Rochával. A rendező megkapta a briefet, összeszedett egy harmincfős, technikai és művészi csapatot, meg segítségül kapta a Fullsix kommunikációs ügynökséget, és elkészítette ezt a 7 és fél perces rövidfilmet. Az üzenet világos, a márka ottvan, hiszen a tévé és a cd-lejátszó a kulcs, de mégis olyan visszafogott, olyan csendesen támogató, hogy a néző egyáltalán nem érzi, hogy reklámot tolnának a képébe. Valahogy így kell működni a márkáknak a közösségi médiában, legalábbis ez egy jó út. 

Itt a werkfilm is, kifejezetten portugálul tudóknak - feliratozniuk még nem sikerült:

 

Making Of - Momentos from Nuno Rocha on Vimeo.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr752067069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greg03 2010.06.09. 15:33:37

Egyrészt: ha nem mondod, hogy LG reklámfilm, akkor abszolút le se esik.
Másrészt: annyira lassú, szirupos, UNALMAS a film, hogy nem hiszem, hogy sokan beletekerés nélkül megnéznék.

Ha jó közösségi médiában megélő videót kéne mondani, akkor ezerszer inkább a RayBan vagy Quicksilver dinamit-szörfös filmjei a követendő példa. Szerintem.

ethan blow 2010.06.10. 14:33:24

Nagyon szép. Kétszer aludtam el rajta, de harmadszorra a Stohllal néztük meg, úgy kibírtam a végéig. Óriási.
süti beállítások módosítása