MOMENTOS from Nuno Rocha on Vimeo.
Igazából nem is az a lényeg, hogy jó-e a film. Igen, kicsit csöpög, kicsit felszínes és közhelyes, kicsit szentimentális. A lényeg az, hogy az egész egy reklámfilm. Az egész mögött az LG Portugal áll, ami a Life's Good szlogent viselő kampányához készíttette el ezt a filmet az író és rendező Nuno Rochával. A rendező megkapta a briefet, összeszedett egy harmincfős, technikai és művészi csapatot, meg segítségül kapta a Fullsix kommunikációs ügynökséget, és elkészítette ezt a 7 és fél perces rövidfilmet. Az üzenet világos, a márka ottvan, hiszen a tévé és a cd-lejátszó a kulcs, de mégis olyan visszafogott, olyan csendesen támogató, hogy a néző egyáltalán nem érzi, hogy reklámot tolnának a képébe. Valahogy így kell működni a márkáknak a közösségi médiában, legalábbis ez egy jó út.
Itt a werkfilm is, kifejezetten portugálul tudóknak - feliratozniuk még nem sikerült:
Making Of - Momentos from Nuno Rocha on Vimeo.