HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

A Starbucks összeveszett a rajongóival

2010.06.15. 17:19 szivlapat

Iszonyatosan hosszú nyűglődés után döntött arról a Starbucks, hogy belép a magyar piacra. Ezzel gyakorlatilag az összes jelentősebb konkurenciát beengedte maga elé, majd kiválasztotta Budapest legbénább helyszínét, a kissé már lelakott, kellemesnek egyáltalán nem mondható Westendet, küldtek egy fordítógéppel magyarított semmitmondó közleményt, plusz sikeresen magukra haragították a Facebookon önszerveződő Starbucks-csoportot. Okos belépő.

Részletek a közleményből:

„Nagyra tartjuk Magyarország hosszú múltra visszatekintő, színes kávéházi kultúráját és izgatottan várjuk, hogy a részesei legyünk” – mondta Vladan Armus, a Starbucks közép- és kelet-európai régiójának márkaigazgatója. „Az elmúlt néhány évben a kávéházak visszanyerték korábbi népszerűségüket Magyarországon, ezért örömmel várjuk, hogy megismertessük vásárlóinkkal minőségi kávéinkat és az egyedülálló Starbucks Élményt, amely felpezsdíti és gazdagítja az emberi lelket.”

„A WestEnd bevásárlóközpont eleven, lendületet sugárzó hely Budapest szívében, ahol az emberek örömmel vásárolnak és találkoznak egymással”, fűzte hozzá Armus. „Úgy véljük, ideális helyszínt nyújt majd az embereknek a „harmadik hely” élményéhez, ahol megpihenhetnek, kikapcsolhatnak és jókat beszélgethetnek barátaikkal egy nagyszerű csésze kávé mellett”.

A Starbucks 2008 óta működik együtt az AmResttel, közösen nyitottak kávézókat már Csehországban és Lengyelországban is. Jelenleg összesen 16 kávézót működtetnek együtt a három országban.

„Izgatottan várjuk első magyarországi kávézónk megnyitását, elkötelezettek vagyunk amellett, hogy Magyarországon is „jó szomszédként” a közösség részévé váljunk, és hogy olyan erőt képviseljünk, amely közel hozza egymáshoz partnereinket, vásárlóinkat és közösségeiket” - fejtette ki Buck Hendrix, a Starbucks Európa, Közel-Kelet, Afrika régiójának elnöke. „Az, hogy megbízható partnerünkkel, az AmResttel közösen belépünk a magyar piacra, újabb előremutató lépés a hosszú múltra visszatekintő kávéházi hagyományokkal rendelkező kelet- és közép-európai piacokon való jelenlétünk növelésében”.
 

 

160 komment · 1 trackback

Címkék: facebook balhé starbucks

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr472084011

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hölgyeim és uraim!!! 2010.06.16. 15:59:41

 Szivárvány az égen, dobpergés,fúvószenekar!!!! Világraszóló esemény történt a mai napon csodálatos és világhírű fővárosunkban, a turisták által méltán kedvelt Budapesten, a vadonatúj Eiffel tér, és az építész által tervezett, több, mint egy ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

renhoek 2010.06.16. 16:06:13

starbucks, csak ez kell nekünk... erre vágyott a lelkünk már 1000 éve! Eh'

Taxomükke (UK) 2010.06.16. 16:06:34

Kösz, én maradok a saját magam által forgalmazott Cuba Turquino és Kenya Pearls of Africa fajtáknál.
A plázákban való kávézás néha elmegy, de nem tartom egy tartalmas programnak.
A sajtóanyag meg hát... bullshit, ugye. Tipikus semmitmondó marketinghablaty, olvastam ilyet sokat. Az ügynökségek java része kábé ennyire kreatív.
Na, megint sikerült pár barátot szereznem...

Teker 2010.06.16. 16:06:56

kár hogy a starbucks kávé szar. az összes. hurrá, már ihatjuk itthon is!

vénkujon 2010.06.16. 16:07:45

nem tudom mi ebben a sértö bmeg. mégis mit vártak egy multicég rajongói?:) télleg mi a faszt? starfucks

Exchange_student (törölt) 2010.06.16. 16:08:25

na itt a fő lehúzó!?

de jó, hogy nem kávézok, cappuchino-zok, frappuchino-zok, mokka lacchetino-zok stb. stb.

tessék a tejes kávét egy ezresért!
csak tessék tessék!

zsy28 2010.06.16. 16:09:39

A lamentálás szót sok helyen rosszul használják, valójában azt jelenti sajnálkozás, sopánkodás, és nem a hosszas töprengést, gondolkodást, itt talán hezitálásra vagy vacilálásra gondoltatok..:)

cirrmurr 2010.06.16. 16:10:19

Mija lófasz ez ? starbucks az mi?
és akkor minan ha nyit egy üzletet ? naponta nyitnak meg zárnak be üzleteket 10 esével.

Ez egy rohadt bujtatott reklám!

Hozzá Szóló 2010.06.16. 16:11:10

Izgi, mit csinál egy multi...

Igen, a negatív reklám is reklám. Ez a blog is az. Remélem, hogy fizetnek érte, ha már ennyi meló van vele :D

hoel 2010.06.16. 16:11:21

.....jelentősebb konurenciát......

Hát, rád is rádférne egy forditógép.

hoel 2010.06.16. 16:12:20

Hol van a hsz- em?

Pipas 2010.06.16. 16:14:40

starbucks? azmiaz? ;)

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2010.06.16. 16:14:56

Épp arra jártunk délelőtt, kipróbáltuk. Bankkártyát nem tudták lehúzni, készpénz nem volt nálunk -> ingyen fogyasztottunk.

ORGASMUSFORSCHER 2010.06.16. 16:15:50

Már voltam nyugat-európai ill. európan kívüli SB-ban is és sosem volt igazán jó... most az egy dolog, hogy ha kint meleg van, akkor a SB-nál 1000-rel megy a légkondi --- dögöljön meg a kedves ügyfél --- vagy öltözzön fel a kedves ügyfél DE annak mi értelme van, hogy horribilis áron mcdonald's jellegû szart árulnak? szerintem a kávéjuk nem jó, ill. túl amerikaias. Minek negyed + fél literes pohárban árulni a kávét??? Az nem kávé, hanem valami felvizezett izé.... ja és 500 fokos. A nyári hûsítô italok meg akkor láttak igazi gyümölcsöt, amikor a tervezôjük megevett egy almát például. Ja, és jéghidegek... ami jó egy nyugati SB-ban, az a kényelmes szék/kanapé, stb. De ettôl még ott hideg van, az italaik nem jók, a kis sütikék is szuper drágák... Dehát minden, ami amerikai az ilyen: drága + szar minôségû.

a katona fehérben 2010.06.16. 16:17:14

Jó napot, egy szénsavmentes Unicumot kérnék.

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2010.06.16. 16:18:16

A Westend a legbénább helyszín. Kíváncsi lennék melyik lenne méltó a céghez? A Starbucks nem egy amerikai cég? Mióta tudnak az amerikaiak kávét főzni?

election sc.monitor (törölt) · http://www.valasztas.eoldal.hu 2010.06.16. 16:19:53

Starbucks meg a kávéházi hangulat?
Két különböző dolog!
Egyszer kipróbáltam New Yorkban (a II. vagy III. Avenue-n), valami puffszék méretű kisülésre lehetett leülni, a kávéhoz nem lehetett elszívni egy cigit, ezért ki kellett állni a járdára. Tovább nem is mondom...

rexter 2010.06.16. 16:21:12

a kávé is egy drog.

ehja 2010.06.16. 16:24:02

Miért "lamentált" a Starbucks?

Lamentálni: siratni, panaszkodni.

A Starbucks inkább hezitált, hogy belépjen.

Hezitálni: kivárni, habozni.

wiener 2010.06.16. 16:30:34

éljen a starbucks!
én örülök nekik nagyon
csak nyissanak egy rendes üzletet is, budán
valami olyat, mint ami zürichben van, nagyot, kényelmeset
a westendes nagyon gyenge

Professzore · http://ekonyvolvaso.blog.hu 2010.06.16. 16:32:50

A Starbucks a kávéházak McDonald's-a.

herrmann 2010.06.16. 16:38:47

szerintem arra gondolt h laminál

skovalsky 2010.06.16. 16:51:56

Ki mennyit ad nekik? Fél év elég lesz?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.06.16. 16:52:34

Starfucks!!! Zsííír! Ez a legjobb név!!!!
Ígyák csak a félbolond sznobok!

Mr Neanderthal 2010.06.16. 16:53:44

az igazsághoz tartozik, hogy nem igazi bolt, mert egy helyi lincensz-céggel csinálták, ergo nem az igazi starbucks, hanem starbucks alapanyagokkal dolgozó helyi cég nyitott,
egyébként máshol is vannak licenszes boltok, a helyszín, alkalmazottak, stb ilyenkor a helyi vállalkozó döntése (nagyrészt)
Magyarországon nem éri meg alapítani, a zéró vásárlóerő (és zéró sznobéria:) miatt,
az osztrák boltok egyébként nagyon jól mennek, hiába az ottani hagyományos kávéházkultúra

(a londoni head office-ban dolgozok, azért okoskodok)

dekás dezső 2010.06.16. 16:54:01

ezaz baby, király lesz ez a lóhúgy 6 kilóér.
a sok tápos meg ezerrel nyomul majd az ismerős helyre, "mer ott tisztára úgy érzem magam, mint nyujorkba. kötelező a zöld papírbögre a pofámba":)
fucking frank in fucking starfucks, oh yeeaahh

ergerberger 2010.06.16. 16:58:22

"Iszonyatosan hosszú lamentálás után"

Lamentál = Hosszasan sopánkodik, siránkozik.

Te meg e szavak egyikét kerested: vacillálás, tétovázás, tipródás, kínlódás, várakozás, kivárás stb.

"majd kiválasztotta a budapesti legbénább helyszínét"

helyesen:
"majd kiválasztotta Budapest legbénább helyszínét"
vagy
"majd kiválasztotta a budapesti legbénább helyszínt"

A trükk az, hogy
1. nem használsz olyan szót, aminek nem tudod a jelentését,
2. ott ülsz a kibaszott net előtt, ha nem tudod egy szó jelentését, rákeresel öt másodperc alatt,
3. elolvasod a saját posztodat, mielőtt kifosod a netre.

Örülök, hogy segíthettem.

ergerberger 2010.06.16. 17:00:25

Wow, mire beírtam, javítottad "nyüglődés"-re.

Mondjuk a "nyűglődés" hosszú ű-vel jobb lenen, de ne legyünk telhetetlenek.

Rahsid 2010.06.16. 17:04:22

Akiknek emiatt sír a szája, gondolom csak is azért, mert így közel sem olyan sznob, mintha a váci utcában ücsörögnének, és nézegetnék az ott áthaladó prolikat.

varvizib 2010.06.16. 17:07:50

Ha ezt tényleg fordítógéppel csinálták, akkor megírhatnák hogy melyikkel, mert nekem elég igényesnek tűnik.

Gyökszi68 2010.06.16. 17:10:52

A sok sznob paraszt biztos örűl ennek a fenomenális hírnek.

Rahsid 2010.06.16. 17:15:08

@Gyökszi68: Nem, azért nem örül, mert nem egy sznob helyen van. :)

Labancz 2010.06.16. 17:28:34

@ergerberger: A nyelvtannácik a Starbucks-ban isszák a kévélyukat?

lübecker 2010.06.16. 17:28:38

@dcx: na, az állásodtól búcsút mondhatsz: "nem igazi bolt"

sixx · http://comment.blog.hu 2010.06.16. 17:29:17

nem értem én ezt, megnyílt egy amerikai kávéházlánc egyik üzlete itthon, erre jön a sírás, hogy ez nem olyan, meg nem hangulatos, meg fasztudja milyen nem. semmi baj, nem neked nyitották, aki meg szereti, menjen, és kávézzon ott. a kávéjuk szar kijelentés meg sántít, a Costa vagy a Coffee Heaven pont ugyanolyan kávéval dolgozik, egy fokkal sem szarabb. nem mellesleg én kifejezettem szeretem az amerikai kávét, biztos azért, mert élből kurva az anyám, vagy mittudomén.

nothing.at.all (törölt) 2010.06.16. 17:35:40

@Labancz:
a kávélyuk tehát az a hely, ahol a nyelvtannácik vannak?

hátsó szándék 2010.06.16. 17:36:15

Én szeretem a Starbucks-t. Lehet, hogy sznob vagyok?

iBKV 2010.06.16. 17:46:47

Nem fogok a Starbucksban kávét inni, de hogy a jó édes picsában van az, hogy ha Magyarországon valaki vesz egy ilyen kávét az már csak sznob lehet? Ha van egy kurva iphone-ja, az már sznob? Nem kedves barátaim, hanem a többség irígy. Kultúráltabb országokban leszarják, hogy mit iszol és hol.

New York nem tudtál elszívni egy cigit, hát még jó. Itthon pedig a McDonald'sban menőzől a Szofival? Nem is értem, miért akarnának rágyújtani... (Ne gyere a cigi+kv kombóval)

Belga Proliné 2010.06.16. 17:50:10

A Szarbaksz kurva jól csinálta, kitöröllek műbalhé, kertbehányás, autós üldözés, oszt áll is a sor az egyrongyos kapucínerér. Az hülye, aki ezt nem látja!

Roa 2010.06.16. 17:52:49

@sixx: Az ő kávéjuk is szar. :) De ettől még szeretheti bárki.

Labancz 2010.06.16. 17:57:03

@nothing.at.all: úgy látom, már kiszöktek onnan.

iBKV 2010.06.16. 17:57:49

@sixx: Igen, élből sznob vagy... Én is jobban szeretem a híg kávét kurva Boston Cream fánkkal, de ettől sznob vagyok. Idióta ez a magyar nép bazmeg...

nothing.at.all (törölt) 2010.06.16. 17:58:29

@Belga Proliné:
jaja. magyarországra már külön marketingstratégiát dolgoztak ki a multik, mert tudják, hogy csak arra ugrunk, amit fikázni lehet. azt azért szóltak be direkt ilyet budapest helyett, hogy bukarest.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.06.16. 17:59:30

na demszky falva felvilágosult népe szürcsülheti a sztárszákszt,de ők nem ilyen lovat akartak :'D

Külföldi Viktor 2010.06.16. 18:05:34

kávét papírpohárból, brrrr... de ezek szerint legalább annyira bénák, amennyire fos a kávéjuk.

Falusi (törölt) 2010.06.16. 18:09:07

úgy rinyáltok itt, mintha kötelező lenne sturbucksba menni. ha nem szereted, nem!!! kell odamenned. ha meg más ezt teszi, azért sem kell köpködni.
itt olyanok fikkantanak ezerrel, akik bevalottan nem is kávéznak!? wtfisgoingon, sad people?

Tibike15 2010.06.16. 18:14:11

mintha nem lenne így is annyi kávézó és étterem a Westendben, mint égen a csillag

herrmann 2010.06.16. 18:18:04

costa fasz tanuláshoz, cigizni is lehet, de ha nem ülnék ott 4-8órát nem fizetné közel 1 ezrest a löttyökért.

?aztaaa? 2010.06.16. 18:21:28

Volt szerencsem nehanyszor a SB kavekhoz. Azt kell mondjam, hogy az atlag magyar nem ehhez az amerikai 500fokos, fel literes szarhoz van szokva. Biztos vagyok benne hogy ez a fajta KV sokaknak bejon, de az atlag magyarnak nem fog az biztos. Es ugyebar akkor meg nem is beszeltunk az arakrol.
Legyunk oszintek: egy EREDTEI OLASZ Presszo KV nal nincs jobb.

Amugy meg olyan mint a meki, csak itt nics bigmac, hanem kv+suti aranyarban.
Budapesten valoszinuleg meg fog elni a sok turista miatt, de videken mar nem nyitnek boltot:)

Joe.UK 2010.06.16. 18:27:54

Nem leszek nepszeru..:D

Itt ahol elek (anglia) gyakorlatilag az egyetlen hely ahol normalis kavet lehetett kapni az a Starbucks volt... mig be nem zart kis varoskankban a valsagra valo tekintettel. Erdekes, itt nemcsak amerikai felliteres kave volt hanem kb. 50 fajta, koztuk az olasz espresso is (igen, az a gyuszunyi fajta). Szoval en orulnek neki ha itt ujra nyitna a Starbucks. Hogy Magyarorszagon mekkora sikere lesz? Haaat... kiderul.

kpityu2 2010.06.16. 18:31:58

Ki lesz a következő?

Fapuma (törölt) 2010.06.16. 18:33:03

En a magam reszerol nem latok semmilyen "kultikus kavezot" itt Ottawaban, semmi kultusz nem lengi korul, ahol lakom Ottawa Barrhaven reszeben igenis lepukkant mallban van a Starbucks, semmi extra, mint barmelyik Tim Hortons vagy McDonalds. Szerintem jocskan tul van lihegve a dolog. 12 egy tucat, semmi kulonos, a kave semmivel sem jobb v rosszabb mint barmelyik mas itt.

skovalsky 2010.06.16. 18:37:45

@Joe.UK: Ez azért van kedves úk mert élelmiszer szempontból aNGLIA még a starbucksnál is szarabb hely, ami ott jó dolog azt vagy összerabolták valahonnan vagy magától ment oda. :)

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2010.06.16. 18:48:12

@Fapuma: A Tim Horton eleve jobb hehe :) A kajajuk is sokkla jobb :)

Kinaban is van SB nem is keves, de nem izgatja kulonosebben a helyieket.

Amit egyedul fogyasztottam a SB-ban az a feher forro csoki.. draga de finom.

monyon le 2010.06.16. 18:51:26

Én erre iszom egy jó kis Omniát! Az legalább hazai ;)

II.Briandrew 2010.06.16. 18:53:08

A SB drága és vannak sokkal jobb kávézók is. Itt Londonban is óriási konkurenciájuk van. Persze otthon mindenki el van ájulva az SB-tól, de semmi különös...egy márkával több, aki majd a magyarokból akar még gazdagabb lenni...

lampard69 2010.06.16. 18:55:33

Pont ma jartam arra kajalni, frankon ott allt sorba vagy 50 birka mikor bent is fullon volt a hely... Ilyen trendi lett papirpoharbol szurcsolni az izetlen neger labvizet?
Tisztara mikor megnyitott az elso meki a vaci utcaban es az emberek a varos masik vegebol jartak oda:DD

mákostészta 2010.06.16. 18:55:37

Én csupa jót hallottam róluk; fincsó és 1-1,5 $ NY-ban, nem mint itt egy tökömöccse szargeci segafredo egy rohadék plázában, negyed korty 350-ért. Hogy rohassza rá az ég azt a keserű szart a borravalóért kitartott kezükre.
DE ha ezek egy plazaban nyitnak tök drágán, akkor máris mehetnek vissza annyukba.

acsa77 2010.06.16. 18:58:19

@iBKV: A cigivel igazad van.

A sznobizmus viszont egy érdekes kérdés. Ha 500-at fizetünk egy innivalóért egy efféle helyen, akkor tényleg jó körülményeket várunk el. Amerikai stílus a túlhűtés, ez valóban gáz beülni. A hely ár-érték aránya miatt így már sznobizmus bemenni. Tovább ilyen ár mellett el lehet várni, hogy nem egy műaroma, agyonédesített kavalkádot kapunk. Mert ha igen, akkor ismét sznob hellyé válik.

Az iPhone adott. Ha kihasználja valaki rendesen, akkor nem sznob. Ha csak azért vette, hogy jól mutasson, az határeset - mert végül is jogos, hogy jól akar kinézni az ember. De ha valaki felvágni vette, akkor sznob.

2010.06.16. 18:59:23

Gyerekek, gyerekek, gyerekek...

Nem ti vagytok a célközönség! Hanem a burzsuj parasztok, akik azért járnak plázába, mert az trendi és ott mindent lehet VENNI! Nem a mindenen, hanem a vennin van a hangsúly! Azt a lényeg nem az h mit!

Ti, kik azt mondjátok h "anyádat adok én egy ezrest egy szaros kv-ért, ami 0,3dl kávé 4,7dl víz összetételben van", inkább csinálok magamnak vmi jó kv-t, v beülök egy rendes kv-zóba, ahol rendes tartalmas kv-t adnak, ti nem vagytok célközönség!
Sajnos... :D:D:D

A vicc h néhány ismerősömmel nyitni akartunk egy elviteles kv-zót aluljáróban, rendes kv-val, papír pohárban, de nem jött össze a helyhiány miatt, most meg bejött ez a ratyi sztárbáksz ezzel meg nem lehet versenyre kelni.

acsa77 2010.06.16. 19:01:14

@mákostészta: hát sajnos ide inkább sznoboknak nyitják. A Segafredo is elég jó, ha megveszed otthonra a csomagot, és magad főzöd meg. Szomorú...

neurotikk! (törölt) 2010.06.16. 19:06:27

@Joe.UK:
Csatlakozom.
Szeretem az olaszorszagi kavezokat is, asszem nem kell ecsetelnem milyen finom a kavejuk. Az espressot is orommel iszom ott, pedig alapvetoen nem ez a kedvenc tipusom (legalabbis hazai kaven felnove). De nem volt soha gondom a Starbucks-szal sem ahol kiprobaltam. Kizarolag szidni kicsit egyoldalu gondolkodas. Megvan a maga helye es ideje, alkalma. Gyorskavezo, ja. De annak jo. Nem hasonlithato ossze egy olasz kavezoval. Mintha bikinit hasonlitanank ossze egy estelyivel. Mindkettonek megvan az alkalma es nem igazan csereszabatosak. A magyar kavehagyomanyokkal nem porognek tul sokat a Starbucks-on.

A kommunikaciojuk attol meg egy hanyadek. De legalabb kepmutato blod szar. Na de hat a marketingesek mar csak erre kepesek.

jog-ász 2010.06.16. 19:09:29

én madridban kiprobáltam a starbucks-ot..ott biztos nem sznobok látogatják(van nekik százszor drágább elegánsabb hely) inkább fiatalok, turisták, egyetemisták ültek be, és drága sem volt. kb mint egy mcdonalds olyan volt.

neurotikk! (törölt) 2010.06.16. 19:13:25

@mákostészta: ezisigaz
Itthon nem ennyiert kellene. Ez nem elit hely kell legyen, hanem egy konnyen emesztheto egyszeru de nagyszeru. Ahol voltam ilyenben ott sosem volt elit vagy sznob hangulata, inkabb osszerakott mindennapi helynek tunt.
Persze ott mas a vasarloero.
Itthon tenyleg gaz lehet.

Maui Wowee 2010.06.16. 19:15:48

en Svajcban elek es sokat utazom Nyugat Europaban es Amerikaba is. Az igazsag az, hogy ha pl Pesten ezer forint egy kave, az igenis mas merce, mert itt is atszamitva ezer forint kb egy kave. A fizetesek kozott azonban oriasi a szakadek mint tudjuk. En magyarorszagi fizetessel nem vennek Starbucksos kavet, nem azert mert rossz vagy csunyan nez ram az elado, hanem mert nem lenne meg az ar-ertek arany. Itt ill. Amerikaban maskepp nezek ra, pl a kavejuk vanilias kivitelben nem olyan rossz, kedvencem a karamellos melegcsoki. Igen, forintra atszamitva a legkisebb pohar is ezer forint.
Szerintem majd latni fogja a westendes SB is, hogy az eladasok nem lesznek aranyosak a nyugat-europai eladasokkal, es, az ar-ertek lesz a fo gond. Egyetertek, ha lenne 80 ezer forintos netto jovedelmem, amit csak magamra koltok (es hany ember ennek a felevel sem rendelkezik..) akkor sem koltenek egy ezrest erre a kavera. Mas gondjaim lennenek. Sajnalok mindenkit aki ilyen helyzetben van de komolyan! Szoval a vegso diagnozisom az az, hogy a westendes SB-ba a penzszorok jarnak majd akik nem tudjak hol mossak a penzuket. Szep estet mindenkinek.

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.06.16. 19:15:52

ez a legjobb mondat: "...Budapest legbénább helyszínét, a kissé már lelakott, kellemesnek egyáltalán nem mondható Westendet..."

Taxomükke (UK) 2010.06.16. 19:28:00

A Starbucks főleg marketing, nem a kiemelkedően jó minőségű kávé jellemző rá, hanem trendi... már ha valaki megfizeti. Aki igazán gourmand a kávét illetően (bocs a képzavarért), az nem oda fog menni. Persze dicsekedni jó lesz, ha már járt ott valaki...

mákostészta 2010.06.16. 19:28:37

Ja! Egyszerű, olcsó, 'mindensarkonvan' kávézót vártam tőlük. Ez itt nem Monte Carlo, a SB pedig nem a Pilvax, v a Gerbeau, v a NY Kávéház. Egy sima gyorskávézó. Akkor miért kell itt sznobizálni?! Ehh talán majd rájönnek, vagy elhúznak, mint a Wendy's, v mittomén.

ohmyFgod 2010.06.16. 19:36:21

Az árai miatt a Westendnél kevés jobb helyet találhattak volna egy budapesti Starbucksnak. Ha más nem, a sok külföldi majd eltartja.

ex (törölt) 2010.06.16. 19:36:41

Én többször voltam Amerikában, élt kinn rokon. Tényleg termoszból isszák a kávét, mindenkinek a kocsiban, híg lötty...nekem. De ők ezt szeretik,vagy szokták meg..Én a magam részéről olasz kávépárti vagyok, de nem hiszem, hogy bárkit fikázni kéne a kávéfogyasztása miatt...Megcsinálták, hurrá! Örüljön aki szereti, és várta...ne menjen aki nem szereti. Én pedig örülök, ha valaki örül...ha sznob, ha nem..

papamaci1 2010.06.16. 19:38:23

"USA" és "kávé" fogalmilag antagonisztikusak...
Bivalybasznád- Alsó vasúti restijében jobb a kávé....

papamaci1 2010.06.16. 19:39:50

Kávé ? Bécsben, Budapesten, Olaszországban, Braziliában....

De USA-ban ?

Sin' Dorei (törölt) 2010.06.16. 19:47:18

Nordsee szindróma. (télleg az megvan még a vesztendben?).

Külföldön tök jó minőség minden, finom, ehető és igazi, itthon ugyanaz a cég a rakás fosot szállítja.

2010.06.16. 19:49:48

a starbucks "rajongói" ???

LOL B+

plb 2010.06.16. 19:51:07

A jó kávé mindenhol jó!

pdstudio.info · http://www.pdstudio.hu/ 2010.06.16. 19:53:20

Nálunk a faluban mikor megnyitott a sarki, egy csomóan álltak sorban reggel hajnali fél6-kor a decis rakétákért. Csak Facebook csoport nem volt.

SzocsO 2010.06.16. 20:00:46

még az is lehet, hogy latolgatásra gondoltak, de már abba is fejeztem.
Akinek meg ez kell, vigye csak, mvp.

East Coast Rulz 2010.06.16. 20:04:01

@ORGASMUSFORSCHER: igy van.... Amerikaias! Jo az a fel liter baszod, sokaig lehet szurcsolgetni! ;)

East Coast Rulz 2010.06.16. 20:06:41

@skovalsky: na te neg azt hiszem, hogy magyar fetisiszta vagy! Ettel mar valami mas kajat is a porkolton meg a gulyason meg a lopott turirudin kivul? Gondolom nem!

Aimée Fontant 2010.06.16. 20:07:21

Én pl. nem vagyok sznob és a pénz sem vet fel mégis régóta vártam már a Starbuckst. Fogok is járni kb heti rendszerességgel, de kizárólag csak azután, hogy ez a kezdeti hisztéria elült. Leszarom, hogy milyen sajtóközleményt írtak, én ezt a fajta kávét szeretem, rajtam gazdagodhatnak ha tudnak ;-)

East Coast Rulz 2010.06.16. 20:10:15

@iBKV: hehe a nap vicce! A sok sznobot kialto irigy "dick"! :)

East Coast Rulz 2010.06.16. 20:11:52

@Aimée Fontant: es most lehet, hogy sokan fognak le sznobozni! De szarjal bele, a sok cso latasu velemenyebe!

petyya 2010.06.16. 20:20:44

Végig olvasva a commenteket arra jöttem rá hogy tökéletesen ráharaptak erre a témára! Az oldalon valószinüleg lehúzós cikk formájában fizetett hirdetést olvashattunk! A westendben van jobb és olcsobb kávézo is szerintem ezzel mindenki tisztában van aki már járt ott! Akinek átjön a papir pohras feeling az valszeg ott fog kávézni és az hogy milyen a kávé az mindenkinek az izlésétöl függ! Én szeretem a fél literes löttyöket de bejön a presszo kávé is! Aki szereti annak ajánlani tudom aki meg nem annak ugy is van egy rakás más kávézó és tuti megtalálja az igényeinek megfelelőt

Tasgard 2010.06.16. 20:21:33

A Starbucks kávé jó. Nem egy Illy, sőt még Lavaza sem... de a legnagyobb mennyiségben fogyasztott átlag Tschibo-nál (vagy hogy írják) nagyságrendekkel jobb. Akinek meg az a baja vele, hogy multi, meg amerikai, az ne vegyen belőle egyáltalán. Szidniuk viszont nem kellene.
Uff...

Leeroy of SMV Design 2010.06.16. 20:22:59

"A jövőben mindent nagyvállalatokról fognak elnevezni: Microsoft galaxis, IBM műcsillag, Starbucks bolygó..."

odamondó 2010.06.16. 20:24:45

Ki a lófaxt érdekel van-e a starbux vagy se. Van csomó jó kávézó. Kell a kutyának ez.

stinki 2010.06.16. 20:28:44

hogy a faszba lehet egy ilyen semmi hirböl postot irni?
hany alsonadragot kellett kiüritened az index környeken, hogy platzot kapsz az oldalon?
tartok töle az a szivlapat a nyelved te faradtagyu...

europeer12 2010.06.16. 20:36:12

@iBKV: Tanulj meg helyesen írni, főleg a "kulturált" szót, te, tróger!
Igen,sok a sznob, akik egy okból vásárolják meg ezeket a termékeket, szolgáltatásokat, ettől többnek érzik magukat.
Én röhögök rajtuk.

Akvyr 2010.06.16. 20:42:30

Ezeknek a helyeknek egyszerűen nem értem hogy lehet létjogosultsága. Teaházak dettó...

East Coast Rulz 2010.06.16. 20:56:24

@Monsanto: gondolom tobb kocsmanak vagy kupinak jobban orulnel! Vagy talan vegyiuzemre izgulsz?

paramedic25 2010.06.16. 21:00:43

Ez nagyon gááááááááááááz.
De a sok hülye hogy meg van őrülve érte...
de biztos én nem vagyok trendi. Pfff

:P

Autosave 2010.06.16. 21:07:32

Starbucks, ja.
Fos, sznoboknak, drágán ill. reptéren szükségből.

Az itthoni (olcsó) Segaf gépen százszor jobb espresso-t készítek, elengedett kézzel, becsukott szemmel.

atila68 (törölt) 2010.06.16. 21:12:30

Majd kiadom 200 gramm kézi pörkölésű kolumbiai kávébab árát egy papírpohárba töltött bizonytalan eredetű barna folyadékért.
No persze.

Artie 2010.06.16. 21:14:50

Frankfurtban egyszer volt hozzá szerencsém a reptéren. 3,30 volt egy eszpresszó.

Papírpohárból eszpresszót? Eleve vicc.

És még szar is volt.

Hát, itt az újabb bukás, ennyi hülye sznob még Buddhapesten sincs, hogy ezt eltartsa.

venszivar 2010.06.16. 21:26:56

Kedves ínyencek. A tanyámon napi 5-600 adag ,lóhugyból s 1500-2000 adag disznó vizeletből tudnék számotokra különlegesnek mondható italt biztosítani. Még egy jó helyet kell találni.....

pizsama 2010.06.16. 21:27:41

Starbucks? Max. Starbuck! Kara Trace-t (Katee Sackhoff-ot) százszor inkább megkóstolnám mint ezt a barna kávénak nevezett löttyöt.

logan 2010.06.16. 21:36:57

ez csak egy kurva kávézó. se több, se kevesebb. most van egy hűdenagy felhajtás, aztán lecseng és a starbuckos pohár se fog többet jelenteni, mint a mcdonaldsos papírba csomagolt szendvics. ennyi. van ennél fontosabb is az életben.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.06.16. 21:36:59

@Aimée Fontant: Azt mondja ő nem sznob, a választott neve közben meg Aimée Fontant :-D

Kislány, te vagy a nap vicce :-D

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.06.16. 21:39:44

"A Starbucks összeveszett a rajongóival"

Ez a süket szöveg külön megérne egy misét :-D
Egy multinak rajongói :-D
A Tesconak is vannak rajongói? :-DDD

Autosave 2010.06.16. 21:41:55

@PeterBlau:

A végén még kiderülne, hogy kisfiú...ijjj. :-)))

kovácspéterke 2010.06.16. 21:43:44

Valaki mondja már el nekem, h mitől olyan nagy flash a SB.

Rowar Atkinson 2010.06.16. 21:56:16

Amerikai és espresso-ezek egymást kizáró fogalmak.

De ha valaki ezt a szart akarja inni,hát tegye, lelke rajta, don't care.

ladislaus 2010.06.16. 22:14:30

én olykor iszom... nem sokat. De a city mug-okat gyűjtöm. Azok jópofák. De a KVjuk mindenhol tényleg ugyanolyan.

ChrissDR 2010.06.16. 22:17:43

@sixx: LOL bazdmeg jól beszéltél :D

Amerikai kávé: Hosszú vizes kávé. Hogy kell inni? szépen lassan, hogy folyamatosan ébren tartson.

Espresso: lórúgás, de hamar ki is purcansz. ennyi.

ladislaus 2010.06.16. 22:17:52

jah, van ingyen wifijük?

rulettes 2010.06.16. 22:22:01

na ha enynire kedvet csináltatok... hát megnézem már :-)
Megjegyzem Bangkokban csak SB ban tudtam presso kávét inni, többszöri próbára is csak ott volt az igazi... jah és kényelmes székekben, hangulatos helyen. Jah és kb 300Ft...
Itt pesten meg nem tudták összehozni???? Már vártam hogy nyissanak.. de ha tényleg ilyen amilyennek írjátok... akkor nemsokáig lesznek nyitva...

ladislaus 2010.06.16. 22:22:03

@sixx: hát mi másért :)
amugy egy kaptafa az összes ilyen... Dublinban is ugyanolyan a legtöbb... bár sb itt is sb... KURVA DRÁGA!

Jubilee · http://www.cafejubilee.hu 2010.06.16. 22:32:18

Mondjuk, ha eltekintünk a sztárbáksztól, akkor azért akad még olyan hely, ahol el lehet szürcsölgetni egy-két csészécske normális kávét. Igaz, hogy nem papírpohárból, de legalább hangulatosabb helyen. Ja és olcsóbban... Én szóltam! :D

Autosave 2010.06.16. 22:41:54

@Jubilee:
Jó az oldal.
Tegyétek rá alapnak ezt a muzsikát: Patrick Cassidy - Vide Cor Meum (Hannibal, 2001) és igazán hangulatos lesz. Még talán el is megyek oda. ;-)

Jubilee · http://www.cafejubilee.hu 2010.06.16. 22:42:33

Hm... meg mondjuk mi nem nyírjuk ki a rajongói oldalakat.... Ízlések és pofonok! :)

bucek 2010.06.16. 22:42:59

@iBKV: tökre igazad van,ki ne emlékezne tizenpár évvel ezelőtt mikor megláttunk valakit az utcán mobiltelefonálni na akkor az volt a bunkofon,a sznob,akinek ilyen van.Ma van 12 millió mobil az országban akkor itt mindenki sznob?
Hajrá Starbucks,nyissatok még többet is akinek meg szúrja a szemét az kerülje el.Nem kötelező ott kávét inni.
Amúgy ezt az elsőt tényleg idióta helyen nyitották.

europeer12 2010.06.16. 23:23:27

Ezt a blogot azért hozták létre, hogy a moderátor kiélje a nagyapjától örökölt cenzorhajlamokat?:)

europeer12 2010.06.16. 23:24:40

Jaj, tévedtem, ezer bocsánat!:)

2010.06.16. 23:37:29

Tény, hogy elég lepukkant helyet találtak. És hát oda nem tudom, ki fog járni. Valami normális irodaházakkal teli helyen jobban jártak volna.
De vicces ez a sok index reklám, biztos fizettek érte...

Maui Wowee 2010.06.16. 23:45:41

igen van ingyen wifijuk, kartyan kapod a kodot es fel oraig van neted. Ha lejar, es kerek, akkor szoktam kapni meg egy kartyat, szoval rendesek.

eriv93 2010.06.16. 23:49:04

Én nem nagyon értem, h miért írjátok sokan, h starbucksba, mcdonaldsba a sznobok járnak. Sztem ilyen helyekre járni tipikusan kispolgári, hovatovább proletár szokás.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2010.06.16. 23:53:05

@pizsama: sztárbák :D és a kóstolás után jár egy szivar.

egyébként lexarom. bisztos jó lesz az a xar a buziknak melegfelvonulás után, meg a pesti zsidrákságnak

Gyarló Hintaló 2010.06.17. 00:00:42

valaki inkább arról okoskodjon valamit, hogy a kb. 600 ft/ kávé árárból (csak tippelek) mennyi jut el ahhoz a kávétermesztőhöz és "rabszolgáihoz" akik indonéziában, brazíliában, vietnámban nehéz munkával előállítják azt.

egy nemkávézó.

Buzzword 2010.06.17. 00:15:00

Frappuccino? Latte macchiato?
Ami sok cukrot, tejet, egyebet tartalmaz, valamint nem olyan erős, hogy ki akar mászni a csészéből, az nem kávé!

(Nem, nem irigykedem, McKávézhattok nyugodtan a Starfuckers Inc-ben, ittam már kávét drágábban, ugyanennyiért, olcsóbban. Kivétel nélkül jobbak voltak).

steve969 2010.06.17. 00:18:48

Te, izé...ö...sör meg szotyi is van?
Mer akko benézek.

vizsla_barat 2010.06.17. 02:23:08

a house brew egyaltalan nem hig lotty,de nem is olaszos cianextraktum.

espressot adnak kis porcelanseszeben is,de nyilvan nem elvitelre,de az aki ott espressot iszik amerikaban is gazdagnak szamit,egy tripla kb 5 dollar es fel fogamra se...

a szirupot lehet kerni,hogy felezze a kislany vagy ne is tegyen bele. a frappuccino igenis kellemes ital.

mi egy evben egyszer-ketszer iszunk,fokepp nyaron a fent emlitett jeges kavejukat,de itthon kizarolag az o szemes kaveik vannak. nem erdekel,hogy igaz-e a szarmazas helye (van vagy 6 fele bold),de ilyen nagyszemu,zsiros es megis nem omniasan agyonporkolt megis eros kavet sehol nem kaptam.

a magyar arakat nem ismerem,de itt sem lehet tartosan 2 dollarert kavezni naponta,kevesen engedhetik ezt meg.

bandigyerek 2010.06.17. 05:00:40

sztárbaxba jársz,buzi-e vagy?

pappito · http://pappito.com 2010.06.17. 05:16:12

Az SB a legnagyobb faitrade kávéfelvásárló a világon jelenleg.

Az SB itt cca. 1-2 dollárral drágább, mint az átlagos kávézók és pár jópofa merchandise cuccon kivül nem nyújt többet, ellenben elég sok van belőle és a minőség mindenütt egyforma. Tudod mit kapsz. (a bögréik általában jók amúgy) Semmi kiemelkedő, nem is akar az lenni és soha senki nem hisztizett amiatt, hogy a sarki kávézót ki nyitja.
Senki nem rohangászik SB papirpohárral, bár itt clinique-es papirszatyorral se.

Persze ti köpjétek le az egész világot, hogy nem a savanyú, szar omniát issza, félgyűszűnként, hanem ezer más módon.

Ez a hisztériás, irigységalapú gyűlölködés a neten magyar sajátosság, erre kéne épülnie a turizmusnak. Ha ezt a magyarokon kivül nem tartaná mindenki cikinek milliárdokat kaszálhatnátok.

gande 2010.06.17. 06:21:13

az amerikai kávé nem az én esetem, kipróbáltam a papírpoharas coffee heavent és társait.

coffee to go van, de coffee to drink az másról szól.

Rob67 2010.06.17. 06:58:22

@Joe.UK: Gyere át Leeds-be, itt még van 3 is :)

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2010.06.17. 07:19:12

nembaj, az a lényeg, h az index címlapon 3 blog is hájpolja

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.06.17. 08:58:13

@bucek: A választás valószínűleg arra épült, hogy azon a helyen fordul meg a legtöbb ember, aki szereti ha látják vásárolni, aki hetekig gyűjt egy "villantásra", meg nepperek, ingyen élők, eltartottak, akiknek olykor-olykor nem számít, hogy irreális áron nasizhatnak. A dolgozó ember általában meggondolja mire költ. Lehet, hogy egyszer-egyszer beülne, de törzsvendég nem lesz belőle. SB itt akkor tud megélni, ha talál olyan helyet, ahol naponta cserélődik az a közönség, aki nem saját erejéből vagy túl könnyen keresi a pénzét, esetleg egyáltalán nincs neki, de szereti ha néha azt hiszik róla, hogy telik ilyenre is.
Tehát szerintem maximálisan tudatos választás volt, a helyi viszonyokhoz igazodva.

Asidotus 2010.06.17. 09:22:57

hogy a büdös lóf@szba lehet rajongója valaki egy kávézónak? Csak én vagyok olyan régi hülye, hogy a rajongást csak olyanok felé tudom elképzelni, aki különöset, egyedit, kiemelkedőt alkotott (zenész, színész, sportoló), egy faszom kávét mindenki tud főzni, nem?

Glg 2010.06.17. 09:36:26

@cirrmurr: a starbucks az egyik legnagyobb kavázó lánc-mint a mac-i csak kávézóban.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.06.17. 09:53:23

@Nűnű: Ott fognak előtte csápolni, minden nyitás előtt! :-)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.06.17. 09:57:34

Minap felülmúlhatatlan kávét főztem tábortűzön. Igaz, megfeketedett a kotyogós, meg leégtek a végtagjai, de ami lejött, olyat a SB álmaiban sem tudna elképzelni!

ri 2010.06.17. 10:13:51

@Sin' Dorei: Nordsee nyilt a vaci utcan, sokkal szelesebb kinalattal, mint a westendben

2010.06.17. 10:42:35

Ki a halál iszik kávét egyáltalán?

anus pannonius 2010.06.17. 10:56:29

atyaisten, még wifi is van! húúú
nem csoda hogy a csárda is beszólt nekik :D

hircsarda.hu/3-gazdasag/8474-tobb-sebesult-a-starbucks-megnyiton/

Jubilee · http://www.cafejubilee.hu 2010.06.17. 11:11:51

@Nűnű: Várjáááál! A "faszom kávé" csak egy dolog. Na, de a jó kávé! :D

Urbán Gorilla (törölt) 2010.06.17. 11:14:35

Az a vicc ebben, hogy az ilyen kávéházak elsősorban autós kávézási kultúrákban mennek, ahol vezetés közben lehet kávézni a munkahely fele, mert automata a váltó. USA, Kanada, de hogy itthon minek ez a papírpoharas kávézás, ez érthetetlen. Kanadában a Starbucks egy közepes kávézó, rengeteg van belőle, sok van belőle könyvesboltok sarkaiban, nem drága, egyszerű, vizes kávé, amit az emberek elszopogatnak olvasás közben, a kocsiban, van egy papírtálcán bevisz a melóba a kollégá 4 kávét a szobatársainak. Itthon ez egy ócska, szar, sznob, felsőbbrendűsködő baromság, ami egy ideig megy, aztán lecseng, és senkit nem érdekel. Úgyan így járt az aerobic a salátabár, az irish pub a teaház a jagermesier, a barnasör, most éppen a pálinka és a póker (már nincs sok hátra), és most az amerikai típusú, papírpoharas kávé. Ez ennek a kultúrának nem része, sohasem lesz meghonosodva. Viszont aki jó képgalériát akar csinálni a magyarországi sznobokról, az aranybányára lel a menyitást követő idszakban. Tim Hortonsokat kéne nyitni, kis épületekkel az út mentén, ahol az autósok vehetnek kávét. Az talán működne egy két autópályafelhajtónál, vagy benzinkútnál.

iBKV 2010.06.17. 11:34:50

@europeer12: Rövid leszek, az anyád picsája a tróger. Le kellett volna nyeljen. ;) Ugyanúgy tartom magam ahhoz, hogy ha valaki szereti a híg-lötty-gyenge kávét, vagy esetleg a mentás jeges kávét és urambocsá' azt a SB-ban árulják, attól még nem sznob.. Attól, hogy Te nem teheted meg, még nem sznob az, aki rákölt x forintot. Hogy drága? Igen, menjen az anyjába a SB. De ez már más téma.

pepito1 2010.06.17. 11:58:21

Hallatlan és egyben felháborító is amit itt írtok.Én rendszeres vendége vagyok a sztárbáksznak.Minden reggel megiszom egy kávét,eszem hozzá nagyon finom sütiket.Teljesen más embernek érzem magam, hogy a spórolt pénzemből otthagyok 2-3 ezret némi löttyért.Az az életérzést ami ott körülvesz leírhatatlan!!! Mindig kívülre ülök, hogy ha egy ismerős arra jár az lásson!Mert ez nagyon nem mindegy.És felemelő érzés ott kavargatni a kávét,miközben a prolik kint sétálgatnak.Mindig felveszek valami márkás ruhát,pl devergo,saxoo,replay,csak márkás ruhába ülök be oda,megadom a módját.Igaz ezekre a ruhákra elég sokáig spóroltam, de nem lehet akármibe ott ülni!

Urbán Gorilla (törölt) 2010.06.17. 12:02:21

Aki tudatosan a SB-ba megy kávét inni, az egy modoros sznob, de akkora, hogy a kiállított, festetlen vászon típusú kortárs műalkotás előtt merengők sírva könyörögnek a receptért.

FGSuperman 2010.06.17. 12:11:08

@mákostészta: a Wendy's jól ment, a tulajdonos többi vállalkozása bukhatott be és húzták le e miatt a rólot ők is

Wendy's mindig teltházzal üzemelt - főleg az Oktogonon
és a legjobb gyorséttermi kaja ha választani kell

kár értük

puffancs 2010.06.17. 13:58:06

en ugy latom, h magyarorszagon nagyon meno kritizalni, de meg menobb leblenyalni .

es ehhez egy magat a szakmaban mervado magazin is csatlakozik? ez nem jo politika. foleg, hogy egy olyan ceget blenyal, amelyikrol sok erdekes cikket irhatna ezzel novelve az eladott peldanyai szamat.

az a baj, magyarorszagon nem az uzlet, hanem a pletyka, irigykedes a fontos. nemhiaba nem jottek ide idaig. a magyarok hiresek errol a vilagban. nem masrol.

anarcho78 2010.06.17. 14:14:59

starbucks vs. kis kávéház? lásd South Park.

Nephro 2010.06.17. 14:46:46

@puffancs: Ott a pont, kedves puffancs...

Nephro 2010.06.17. 14:53:12

@karolyist: Köszönjük az értelmes hozzászólást...

gande 2010.06.17. 15:39:32

@puffancs:
persze. ha vki nem tud semmit felmutatni, akkor vagy fikázza vagy hibáztatja a másikat....

MarbleC 2010.06.17. 17:06:38

Kedves Fintorgók!

Tisztázznék egy-két félreértést.
- a SB kàvé nem vizzel, hanem gõzölt tejjel van felöntve.
- annyira nem rossz a helyszín, mert félig a Westendben, félig az utcára nyitva, kiülõs résszel nyitottak.
- valóban megy a légkondi
- külföldön kifizeted a kávét gondolkodás nélkül, itthon viszont sok?
- nem ugyanazt a fizetésed kõltöd mindkét helyen?
- miért kritizálsz valamit, amit soha nem próbáltál?
- én sem mondom, hogy szar vagy az ágyban.
- eszpresszó papír pohárban...
- ne szédíts már! Vagy sóher voltál beülõsre kérni vagy csak a "here or go" kérdést nem tudtad értelmezni.
- nálunk nem számolnak fel pluszt a bögréért
- talán mégis csak elemezték a piacot nyitás elõtt
- miután lenyúlsz egy párat, úgyis fizetõs lesz!
- ha drágának találod, csak a születésnapodon menj be vagy mondjuk május elsején.
- ha mindenki meg tudná fizetni és mindenkinek tetszenne az egész Westend nem lenne elég annyi embernek

Na ennyi kis írigyek...
Ui: bocs az "õ"-kért, de az Ipademen nincs még magyar billentyûzet. ;)

iBKV 2010.06.19. 16:12:54

@europeer12: Aki sznobozik, az egy hülye paraszt. Pont. 2010-ben, akinek egy kurva kávé már felér a sznobizmussal, az csak egy tapló paraszt lehet, aki beledöglik az.. Europeer12, Te magadon röhögj Te pöcs, anyukád sajnos nem tanított meg egy két dolgot... Egy senkiházi maradsz...

Donna Anna · http://operahumor.blog.hu/ 2011.01.18. 20:50:52

A nevükre is méltatlanok, Starbuck (akit lenyúltak) kb. az egyetlen normális karakter a Moby Dickben.

iPablo78 2011.01.28. 21:58:43

Sziasztok!

Bevallom, nem ertem a sok negativ hozzaszolast.
Elorebocsajtom, hogy a Starbucksnak dolgozom mar 3 eve, es szerintem egy kellemes munkahely, korrekt ceg.
Nem olcso (meg az angliai viszonyokhoz merten sem).
Ha valaki nem teheti meg hogy rendszeresen itt kavezzon, vagy "en nem vagyok annyira sznob, hogy sznob helyre jarjak" megfontolasbol nem kedvel egy helyet, lelke rajta.
De azert valotlant ne allitsunk, foleg tudatlanul allitva butasagokat.
A kave minosege megkerdojelezhetetlen, az italok finomak, lehetnek zsirmentesek is ha ugy kered, lehetnek teljesen egeszsegtelenul cukrosak, ihatsz amerikai jellegu vizes kavet, espressot (ami nemcsak fair trade kavebol keszult, de jo minosegu is mellette), cappuccinot, tejeskavet. Aki az olasz kave egyedulalloan kivalo mivoltjat hangoztatja mindenekfelett, annak azt mondom minden tapasztalat kerdese...en olaszorszagban tobbszor kostoltam kavet, es nem estem hasra tole, de ezt annak tudom be, hogy nem a megfelelo kavezokat talaltam meg. Starucksot lehet utalni, imadni, de amellett nem lehet elmenni, hogy mara tobb, mint 170 ezer munkahelyet teremtett vilagszerte, emellett tiszteletben tartja a ceg dolgozoit. Es az is fontos lehet, hogy a Starbucks a legnagyobb fairtrade felvasarlo a vilagon, mar ami a kavet illeti. Az ebbol befolyt osszeg evente igenis jobba teszi a kavetermelo videkeken elo es dolgozo emberek eletet.
Mindezt ugy iro, hogy nem egy agymosott Starbucks robot vagyok, hanem vilagosan latom a vilagot, nem pedig beszukult latasmoddal kritizalok mindent ami nem tetszik valamilyen komoly, vagy mondvacsinalt okbol.
Elobb mindenki tapasztalja meg azt amirol beszel, vagy kritizal....

Lehet utalni engem, rolam ugyis lepereg az oktalan beszolas:)

udv
süti beállítások módosítása