Többszáz kampányt és reklámot végignéz az ember egy hét alatt Cannes-ban, köztük rengeteg iszonyatosan jót, nincs ez másként most sem. A mai díjátadó gálán azonban volt egy outdoor aranyat érő munka, amit muszáj kiemelnem, és megosztanom, annyira ütős. A téma, az ötlet, a kivitelezés és a felvétel is. A Water talks a párizsi BDDP Unlimited munkája, amit a háborús áldozatok segítésére létrejött civil szervezetnek, a Solidarites Internationalnak készített.
Cannes 2010 - Vízzel írt gyilkos üzenet
2010.06.23. 00:47 lausekesther
3 komment
Címkék: cannes 2010
A bejegyzés trackback címe:
https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr552102587
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
körúti kis vörös 2010.06.23. 07:31:41
nagyon szuper. addicton pár hónapja láttam. tényleg hihetetlen jó ötlet. :)
lausekesther 2010.06.23. 08:04:27
@lollancs: Valóban. Erről pont lemaradtam.
resztli 2010.06.23. 12:28:56
OFF (csak ha már fesztivál, de lehet, hogy a vonatkozó poszt alá is berakom a kérdést)
Szentségtötő, ördögtől való gondolatként felötlött bennem, hogy annyira látnék már egy toplistát itthonról, amely a következőeket tartalmazza:
1. X személy vagy ügynökség nevezéseire elköltött pénz EVÖR, szummázva (én úgy mondom, hogy szummázva)
2. X személy vagy ügynökség díjaival/nevezéseivel behozott büdzsé az ügynökséghez, szintén szummázva
És akkor lehetne látni, hogy mi igaz a mítoszból, miszerint a díjak hozzák a megélhetést. Hogy tényleg megéri-e - legalábbis üzletileg. Én cinikus vagyok.
ON
Szentségtötő, ördögtől való gondolatként felötlött bennem, hogy annyira látnék már egy toplistát itthonról, amely a következőeket tartalmazza:
1. X személy vagy ügynökség nevezéseire elköltött pénz EVÖR, szummázva (én úgy mondom, hogy szummázva)
2. X személy vagy ügynökség díjaival/nevezéseivel behozott büdzsé az ügynökséghez, szintén szummázva
És akkor lehetne látni, hogy mi igaz a mítoszból, miszerint a díjak hozzák a megélhetést. Hogy tényleg megéri-e - legalábbis üzletileg. Én cinikus vagyok.
ON