HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Cannes 2010 - Holland jövő a tengerparton

2010.06.23. 15:32 szivlapat

"Mi vagyunk a jövőtök" – állt a fiatal holland kreatívok bulimeghívóján. Ezek szerint a jövőben a Brimful of Ashára (persze Fatboy Slim-verzióban) és agyatlan német house-ra ugrálunk majd részegen a tengerparton a homokban. Háát, legyen. Az öteurós kisüveges sör azért kissé megrázott, de a jövőben majd biztosan gazdagok is leszünk.

Kalandosra sikerült az első cannes-i bulink, mivel majdnem lemaradtunk róla. Nem vittük a konferenciabelépőnket, mert ugye minek, enélkül pedig az ide szinte hazajáró Spielmann Gábort sem engedték be a tengerparton hullámzó tömegbe. Csak egyikőnknél volt névjegykártya, ez volt az adu ász a kezünkben, meg a "magyarok vagyunk, bejutunk" önbizalom. Mindkettő segített: a névjegyről a Budapest szó meglágyította a beengedő csaj szívét, és különítményünk már sodródhatott is a partira. A bejáratnál sokan hoppon maradtak, bár ahhoz képest, hogy a tömegre hivatkozva csak a fesztivál passával engedték be a vendégeket, mégsem voltak olyan sokan. Még egy asztalt is találtunk, ahová lerakhattuk apró sörösüvegjeinket.

A tavaly Erasmus-partinak titulált Dutch Young Creatives Party idén felnőtt: a tengerparti helyszín, és az üvegpohárba töltött bor erre utalt, sőt a közönség is sokkal vegyesebb volt: hamvas arcú szétcsúszottak és komolyan beszélgető őszülő férfiak éppúgy részt vettek az esten, mint a tízcentis sarkú cipőjükben a homokban imbolygó szépruhás lányok. A zeneválasztásban azt a gondoskodást értük tetten, hogy minden egyes ország ízlését szeretnék eltalálni. Szerencsére a latin blokk után magyar slágerekig nem fajult az este, viszont megtapasztalhattuk a nagyon komoly tengerparti szigort: éjjel kettőkor lekapcsolták a zenét, és ellentmondást nem tűrően bezárták a bulit. Az emberek ilyenkor egyébként a Martinez szálló melletti bárnál szoktak gyülekezni – amit idén a Yahoo átbrandelt céges lilára – és még hajnalig akadályozzák a forgalmat a tengerparti körút egyik oldalán, és idegesítik a szállóban aludni próbáló kiskutyás néniket.

Ja, és mellesleg idén ilyenre festették a buszukat, és ilyen volt a szórólapjuk, ami mindkettő jóval gyengébb, mint a tavalyi, de úgy tűnik, rájöttek, jobb, ha inkább magában a buliban kreatívoskodnak, és például égő lampionokat eregetnek a fekete égboltra.

Szólj hozzá!

Címkék: cannes 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr862104111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása