Amikor a Saatchi & Saatchi "New Directors' Showcase" című vetítésére indultunk, még viccelődtünk is azon, hogy a programfüzetben az előadó nem volt megnevezve, csak ennyit írtak a megfelelő helyre: Speaker: Surprise! "Biztos nem tudták időben leszervezni az embereket ..."- feltételeztük jó magyar szokás szerint, ehhez képest Richard Myers, a cég globális kreatívigazgatója felkonferálta a Saatchi sztárvendégét, Paul Ardent, aki már két éve halott. Gábor Dénes óta a holográfia szépen fejlődött és az évek óta foszladozó test tökéletes állapotban, fehér öltönyben mikrofont ragadott és levezényelte a vetítést majd a végén köddé vált, ahogy ez a videó végén is jól látható.
Cannes 2010 - A kreatívigazgatók nem halnak meg
2010.06.30. 14:20 szivlapat
2 komment
Címkék: cannes 2010
A bejegyzés trackback címe:
https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr652120899
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Yo Sar Ian (törölt) · http://faking.blog.hu/ 2010.06.30. 19:09:44
A faszom durran el amikor reklámosok kreatívnak nevezik magukat.
Mert egy művész, egy szakács, egy mérnök, egy szobafestő az nem kreatív??
Menjetek a picsába!
Mert egy művész, egy szakács, egy mérnök, egy szobafestő az nem kreatív??
Menjetek a picsába!
Csacsis 2010.08.06. 08:50:35
@Yo Sar Ian: A reklámosoknak jó a marketingje is! :D