A sok-sok izgalmas cannes-i posztunkat itt lehet megtalálni.
Miközben bent zajlottak az előadások és workshopok, odakint szállt a finom por a sétányra, a cannes-i reklámfesztivál sok résztvevője ugyanis inkább az izzadást és homokrúgdosást választotta az első napokban. A Eurosportnak támadt az az ötlete, hogy a fesztivállal és egyben a focivébével egyidőben a fesztiválpalota melletti strandon rendezni kellene egy kis világbajnokságot, a rendezvényen résztvevő nemzetek csapataival. Tizenhat válogatott indult, melyeket az adott ország cannes-i képviselője szervezett össze, magyar csapat nem volt.
Az első csoportban Hollandia, Brazília, Dél-Afrika és Izrael, a másodikban Oroszország, Ausztrália, Mexikó és Svédország, a harmadikban Argentína, Anglia, Kolumbia és Belgium, a negyedikben Észtország, az USA, Kanada és Portugália csapata küzdött a továbbjutásért. A Eurosport hozott egy csomó Jabulani labdát, ami ugyan nem strandra lett tervezve, a résztvevők viszont itt nem panaszkodtak, hogy szitálna, vagy váratlanul pattanna. Az egyik szervező azt mondta, Argentína, Hollandia és Brazília csapata tűnt neki a legjobbnak, és nem is tévedett nagyott: a tornán Brazília lett a harmadik, Észtország csapata némi meglepetésre a második, Hollandia pedig megérdemelten az első. A nyerteseket a press, dizájn és cyber kategóriák díjátadó gáláján hirdették ki.