HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Megszűnik a Szólás szabadsága?

2010.06.30. 16:34 szivlapat

A nyári szünet után nem folytatják a szólás szabadságát, így Krizsó Szilvia, aki a műsort vezette lekerül a képernyőről. Helyette Halász Zsuzsa volt híradós műsorvezető, a KDNP volt szóvivője indít majd műsort a közszolgálati csatornán. Az MTV hivatalosan még nem tud őszi terveiről.

 Az alkotmány szövegébe a héten betették, az MTV műsoráról pedig nyáron leveszik, és vissza sem kerül a szólás szabadsága. A Kreatív információi szerint a nyári szünet után nem folytatják a Szólás Szabadságát, Krizsó Szilvia műsorvezető pedig, miután nincs más műsora jelenleg, lekerül a képernyőről.

Krizsó Szilvia, éppen szabadságon van, nem tud a változásról, a Kreatívnak annyit mondott, ő úgy tudja, a műsor csak szokásos nyári szünetét tölti. A Kreatív információi szerint ezzel szemben a műsornak csak később szokott kezdődni a nyári szünete, most ezt a foci vb miatt hozták előrébb, de a világbajnokság után sem kerül vissza majd adásba a vasárnap esti hírháttér-műsor.

A csatornánál  kerestük Dobos Menyhért műsorigazgatót, és Elő Gábor nemrég kinevezett hírigazgatót, de előbbi szintén szabadságát tölti, ezért nem tudtuk elérni, utóbbi pedig a kommunikációs osztályon keresztül Doboshoz irányított minket.

Az MTV kommunikációs osztályától kérdéseinkre azt a választ kaptuk, hogy a nyár folyamán több sportesemény is lesz, és emiatt csúszik őszre a Szólás Szabadságának újraindulása. Az egy hónapig tartó labdarúgó-világbajnokságon kívül az MTV adja például a debreceni Öttusa-világbajnokságot, a budapesti úszó Európa-bajnokságot, a poznani kajak-kenu világbajnokságot, illetve a zágrábi férfi vízilabda Európa-bajnokságot. Hogy a szólás szabadsága mikor indulhat újra, arról nem tudnak még részleteket. Ennek okaként elsősorban a pénzhiányt és az intézmény átalakítása körüli bizonytalanságot említették.

Új műsor, régi arccal

Úgy tudjuk a 2003 óta futó heti háttérműsor helyett egy új program kerül majd adásba, amelynek vezetője Halász Zsuzsa, volt tévés műsorvezető lesz, aki a legutóbbi időkig a Kereszténydemokrata Néppárt szóvivője volt, de amikor a párt sajtóirodáján kerestük, Halászt már nem találtuk ott, mivel a sajtóiroda munkatársai közlése szerint Halász már nem dolgozik ott, új munkahelyéről ugyanakkor nem tudtak semmit mondani.

Siklósi Beatrix is visszakerül?

Visszatérhet a közszolgálati csatornához Siklósi Beatrix és Szenes Andrea is. Szenes műsora már adásba is került, igaz csak az m2-n, Siklósi Beatrix pedig azután térhet vissza a közszolgálati csatornához, hogy 2010 május 26-án a Legfelsőbb Bíróság (LB) jogerős ítéletében kimondta, jogellenes volt az ahogy az MTV akkori vezetése 2004 novemberében rendkívüli felmondással megszüntette munkaviszonyát. A döntés értelmében az MTV-nek az azóta eltelt időre vonatkozó munkabérét kamatokkal együtt kell kifizetnie a volt munkatársnak, akinek a kártérítés összegét is megítélte az LB. Az MTV akkori elnöke, Rudi Zoltán azért bocsátotta el Siklósi Beatrixot, mert szerinte a szerkesztő szerződésszegést követett el, amit azonban a bíróság nem látott megalapozottnak.

Siklósi visszahelyezésével kapcsolatban azt a választ kaptuk a Magyar Televíziótól, hogy mivel még nem kapták kézhez az írásba foglalt ítéletet, a továbbiakról annak ismeretében lehet csak döntést hozni.

Nem lesz pénz kirúgásokra?

Az MTV-nál legutóbb június elején jelentettek be változásokat a vezetőségben, de piaci pletykák szerint az önkormányzati választások és a Fidesz által őszre ígért új médiatörvény elfogadása után ismét nagy mozgások várhatóak a közszolgálati tévénél. Az ugyanakkor kérdéses, hogy ha ez elbocsátásokkal járna, annak költségeit miből fedeznék.

221 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr722121174

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Poór Klára reloaded 2010.07.01. 07:50:20

Már elég öreg vagyok ahhoz, hogy emlékezzek Poór Klára asszonyra, a kádári Magyar Televízió egyik nagyasszonyára, aki a táncdalfesztivál vezetésétől a politikai interjúkig mindenben kiváló volt.Amúgy kellemetlen hangú, ellentmondást nem tűrő, erőszakos...

Trackback: A háló szabadsága 2010.06.30. 19:17:30

Az internetes orgánumok, közlések jogi egyenrangúsítása a nyomtatott sajtóval pont olyan igazságos ám lehetetlen feladat, mint az orvosi paraszolvencia bevonása az adózás hatókörébe. Írás és felelősség Miért mondom, hogy igazságos

Trackback: A háló szabadsága 2010.06.30. 19:15:28

Az internetes orgánumok, közlések jogi egyenrangúsítása a nyomtatott sajtóval pont olyan igazságos ám lehetetlen feladat, mint az orvosi paraszolvencia bevonása az adózás hatókörébe. Írás és felelősség Miért mondom, hogy igazságos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pucros 2010.06.30. 18:04:57

Emlékeztek? A Hét műsorvezetője volt vagy 10 éve.
Kínosan kerülte a pártatlanság látszatát is.
Ez a csere valami óriási öngól.

Rá Dios 2010.06.30. 18:10:24

Igen, emlékszünk. Amíg szabad. Bár az emlékezés szabadsága nem került be az alkotmányba.

antitaxis 2010.06.30. 18:12:04

Olyan pitiáner.... Mint az ország.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2010.06.30. 18:14:08

Én személy szerint sajnálnám, ha megszűnne a műsor. Persze biztosan szúrta valakinek a szemét. De mit is várhatnánk, mindenhová fidesz szimpatizánst kell beültetni.

Szó-szóró 2010.06.30. 18:17:05

Az alkotmány nem sorolja fel az elfogadott tv műsorokat. Az alkotmánynak más a célja. Példa: a Mónika sót sem védi. Józsi barát sóját sem, pedig az kisebbségi műsor is egyben.

Krizsó Szilvi egyébként egy nagyon értelmes, profi riporter.

csoko20 2010.06.30. 18:22:39

@pucros: :) Amikor pár éve kinyírták a holland szélsőjobb vezetőjét, belenézett a kamerába és komor arccal, összevont szemöldökkel így zárta a hírolvasást: "a gyilkos BALról jött"!!!

Gondolom mindenki judeo-bolsevista, aki Hitlertől nem jobbra van:)

Kiváncsi vagyok, szerinte Schmitt Pál honnan jött!!!

Lutsi 2010.06.30. 18:23:21

Mi is szeretjük, és családilag sajnálnánk, ha nem vezethetne műsort, de legalább lesz ideje levetetni az álláról azt a ragyát, ami mindennél jobban idegesített minket :-).

renhoek 2010.06.30. 18:24:39

hát ez kár azért, jó műsör volt... legalább ne ennyire szemkiszúróan pártkatonát raknának be.

EMU 2010.06.30. 18:26:31

@Biscione: Igen, pont ezt akartam én is.

EMU 2010.06.30. 18:27:18

Ez a finom alcsúti kifinomultság és önmérséklet, csak ez ne volna

kovacsguszti68 2010.06.30. 18:32:28

Amikor Krizsónak már a választási műsorban sem volt helye, akkor már sejtettem, hogy nem sokáig lesz látható a köztévén. Sajnálnám, mert az egyik legtájékozottabb, legfelkészültebb és legrátermettebb műsorvezetőt veszítené el a köztévé.
Vélhetően Medveczky úr hűséges alattvalóként végrehajtotta a fentről jövő utasítást...

Rá Dios 2010.06.30. 18:32:45

Nem is tudom, kiről, miért, miért pont most jut eszembe:

Kérdés: Milyen a szovjet kertitörpe?
Válasz: Óriási!

histar007 2010.06.30. 18:36:47

2004 óta fizu, plusz kamatok egyösszegben 16%os szja-val terhelve nem is rossz... Mondjuk bruttó 4 kilóval számolva per hó, az majdnem nettó 30 mihály. az tényleg nem rossz...

Karnamantra 2010.06.30. 18:40:47

Krizsót lecserélni Halászra kb olyan, mint a Köztársasági elkök cseréje. Egy művelt, tájékozott, okos nőt egy ideológiailag elszállt, érzelemközpontú tyúkra. Ez a vég kezdete. Vagy már megy javában.

Garbai Sándor 2010.06.30. 18:41:59

Az egykoron gárdista, most hirtelen fideszes Siklósi is visszatér? Hmmm...

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.06.30. 18:42:13

Gyerekek!

Krizsó valakinek nagyon a tyúkszemére taposott a múltban...

Még csak a látszatra sem adnak az OVISOK! Pofátlanul a képünkbe vágják, hogy innentől EZ LESZ MINDENHOL! Megszavaztátok (mármint a 2/3) ! Éljen! És ez még csak a kezdet... lesz itt még komoly ámokfutás... és a "pártatlan" államelnök majd figyel az "óvodások" túlkapásaira...

Balkán!!!!

szemtanú 2010.06.30. 18:46:31

Krizsó ugyanúgy került be a mint, Halász ki. Minden új rezsim lecseréli az előző embereit. Mi ebben a meglepetés. Egyébként, Krizsó, mint pártatlan? Ízlések és pofonok. Persze, Halász sem volt az, de ő legalább nem is akart az lenni.

Henry The Navigator 2010.06.30. 18:46:46

@Fot L' Mondó: Azért ne degradáld le a Balkánt...

Balt 2010.06.30. 18:52:08

Krizsó kétségkívül tehetséges - bár határozottan kerüli a pártatlanság látszatát a rádiós Rábai Balázs hitvesével együtt -, de azért ne feledkezzünk meg róla: ezt a műsor Buzerikusz bácsi lehelte életre a verbális (és szexuális) seggnyalás védjegyeként!

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.06.30. 18:54:46

Az APEH nál most minden fideszes cég tartozása törlődik, mint a hosszú bájtok éjszakáján.

Nagyon figyeld a fideszest!

layo 2010.06.30. 18:56:22

Ez a jövő, egyétek !!

tibike3 2010.06.30. 18:57:38

Gyanítom ez még csak a kezdet. Majd vasárnaponként a kdnp-s semilyen zsoltot kell nézni kötlezően misézés közben.brrrrr

Szó-szóró 2010.06.30. 18:59:42

Klasszisokkal jobb, mint a selypítő Nika (nyikhaj). Na az tényleg vonalas. Csak most lekerült róla a piros nyakkendő.

patkányarcúáginéni 2010.06.30. 19:02:46

könyörgöm, ez a nő ronda és arrogáns, némi beszédhibával. ki a franc akarja látni és hallani?

on the fly 2010.06.30. 19:04:28

megint arról van szó, hogy minden érintett cáfolja a hírt, kivéve a nevenincs informátort. szívlapát: szerintetek nem gáz, hogy bármit le lehet írni tényként, amit a szél susog, elég az is, ha a szerző szerint elképzelhetőnek TŰNIK?

Yo Sar Ian (törölt) · http://faking.blog.hu/ 2010.06.30. 19:05:19

A szólás szabadsága egy szar, seggnyaló műsor volt. Lehet hogy ugyanolyan lesz?

josef_k 2010.06.30. 19:13:15

Krizsó Szilvia szakmailag szerintem messze jobb, mint Halász Zsuzsa. Tájékozottabb, értelmesebb ... - és szakmaibb.

bariga 2010.06.30. 19:13:48

Ha ez igaz, akkor szégyen, kezdeményezzünk népszavazást. Ki a fene kiváncsi a fidesz benyaló műsorokra, abból van már elég, gyületlkeltő modortalan TV és újság. Ezután már a MTV-t sem lehet nénzi. van még értelmes ember ebben az országban aki interveniálni tudna ezek ellen, fogjunk össze!!

Gábor217 2010.06.30. 19:14:36

@on the fly: Majd a fidesz megoldja, hogy ne lehessen ilyet leírni! Sőt, csak olyat, amit a fidesz engedélyez. Remek világ. Ahol nem a távkapcsoló dönt, hanem Orbán Viktor. Hadd legyen minden féle műsor, az emberek ki tudják választani a nekik tetszőt.

A szocikban pont az volt az egyik baj, hogy tisztogattak, és a saját embereiket tették mindenhová. Fidesz=MSZP. Csak rosszabb, mert nagyobb a hatalma.

Nem vagyok fideszes 2010.06.30. 19:22:50

Lesz itt még Bayer "szlovákrendszám" Csita MTV elnök, meglátjátok.

Gábor217 2010.06.30. 19:24:35

@bariga: Érik már egy nagy tüntetés a Kossuth térre is. Amíg még lehet. Az elmúlt 2 hét csak arról szólt, hogy melyik magas pozícióba melyik seggnyalójukat fogják beültetni.

pistii 2010.06.30. 19:29:14

Miért? Az általatok istenített mszp-szdsz csürhe mit csinált 2002-ben? Kirúgták Halász Zsuzsát, kicsinálták Siklósi Beát. Krizsó mint elfogulatlan műsorvezető? Röhej

pistii 2010.06.30. 19:30:28

Az mszp-szdsz banda nem seggnyalókat ültetett mindenhová?

hodara 2010.06.30. 19:31:06

Na a sok okos a Napkelte nem zavart senkit????A legundorítóbb nyíltan baloldali műsor a Közszolgálati tévén!!!!!A Szólás szabadsága olyan kb mint a Hét egy picit elfogult de még vállalható én szerettem mind a kettőt.Amúgy még senki nem erősítette meg,hogy megszűnik.

a katona fehérben 2010.06.30. 19:34:41

Szomorú ez, Krizsó az egyik, ha nem a legjobb MTV-s arc, ez pedig egy értelmes műsor (volt), így viszont, tartok tőle, hogy annyi értelme lesz, mint a kormánypárti képviselők általi interpellációknak.

+ nyelvtannáci rovat: a KDNP-nek nem azért ez a rövidítése, mert minden egyes szót külön kell benne írni - nem hiszem, hogy a szerző nem látta a párt nevét leírva csupán az elmúlt hónapokban legalább százszor. A műsor címe pedig "A szólás szabadsága", és csak angolul írnak minden szót nagybetűvel a címekben. Kicsit azért oda lehetne figyelni.

mittu_domain · http://mittu-domain.blog.hu 2010.06.30. 19:37:31

A szólás szabadsága megszűnt, mikor ki lett jelölve az új irány. Most tett követte a szavakat:-(

hodara 2010.06.30. 19:37:38

@Gábor217: Na ez remek lesz.Tüntetés?????Kiviszitek az utcára az MSZP mind a 100 szavazóját??Nem is kell gumilövedék csak egy légycsapó!!!!!!!!

Ja és nézzétek az ATV-t mint a többi 80 fölötti.

Balt 2010.06.30. 19:42:25

@Gábor217: Azért ne felejtsétek el körbekordonozni magatokat! :)))

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2010.06.30. 19:46:26

Sajnálnám, ha a Krizsót menesztenék. A Mészáros Toncsi (brrrr....) viszont jobbos, de suna+.

Gábor217 2010.06.30. 19:50:03

@hodara: De, pont erről van szó! Zavart! Erre mi lesz? Ugyanez! Csak a másik oldal emberei kerülnek be. Éppen ezért zavar!

Gábor217 2010.06.30. 19:51:35

@hodara: Nem MSZP-sekről beszélek. Hanem arról, hogy azt vártuk a fidesztől, hogy ők majd NEM lesznek olyanok, mint az mszp.

Erre meg? Pont olyanok! Na, ez a baj! Elegem volt az MSZP-ből, erre jön egy párt, ami pontosan ugyanezt csinálja, csak hatalmánál fogva gátlástalanabbul. Nagyon nem ezt vártam!

Gábor217 2010.06.30. 19:52:47

@pistii: ÉÉÉS, jól tették? NEM! Épp ezért kellett menniük!

Most komolyan az az érv a fidesz mellett, hogy pontosan ugyanolyan, mint az mszp? Nekem is ez az érvem, de ez szerintem inkább ellenük szól.

Leeroy of SMV Design 2010.06.30. 19:52:56

"Hogy a Szólás Szabadsága mikor indulhat újra, arról nem tudnak még részleteket. Ennek okaként elsősorban a pénzhiányt és az intézmény átalakítása körüli bizonytalanságot említették."

Legalább ne hazudoznának, mert ez a legszánalmasabb az egészben.

Schmidt Gergő 2010.06.30. 19:53:28

Demokrácia élt 20 évet... RIP

Boz Cordolla 2010.06.30. 19:53:41

Dobjunk össze neki egy YouTube-channelt.

kovacsguszti68 2010.06.30. 19:54:29

@pistii: a csiklósi bea saját magát csinálta ki a hülyeségeivel.
És nem csak Krizsót sajnálom, hanem a műsort is. Nem baj, helyette majd lesz tömjén zsolt imaestje halász zsuzsa felkonferálásában. Hurrá! akarom mondani: alleluja!

Gábor217 2010.06.30. 19:56:07

@hodara: el kéne gyorsan felejteni azt a tévképzetet, hogy aki a fideszt -sajnos egyre többször jogosan- kritizálja, az MSzP-s. Sajnos nem ez a helyzet, hanem az, hogy a fidesz nem azt csinálja, amit kéne. Hanem azt, ami miatt az MSzP-nek mennie kellett. Csak ők most mindezt 2/3-dal.

Leonard Zelig 2010.06.30. 19:57:35

Öreg Halász és a henger meg a három harmad, ezek mennek.

hodara 2010.06.30. 19:59:55

@Gábor217: Nem gondolom,hogy egy hírműsor hatalommal való visszaélés.Szólás szabadsága jó műsor volt a Hét sem annyira elfogult.Én jobbosként kimondottan csipem a Kálmán Olgát pedig ő is elfogult.Ez nem befolyásol semmit ezek hírműsorok.
A napkelte az más volt!!!!Hatalommal való visszaélés???Az alkotmánybírák két éve kettővel kevesebben voltak az ORTT-nek évek óta nincs elnöke és nem működik.A jelenlegi rendszerben ezek működésképtelen dolgok,muszáj rajtuk változtatni.Csak nem kedvez az MSZP-nek ezért diktatúra,de legalább működőképes.

Reman 2010.06.30. 20:08:51

Krizsó, ne félj, ezzel a profizmussal fogsz magadnak találni melót bármikor! (Reman alias rendek) :)

SzaGyu 2010.06.30. 20:18:45

Én tegnap hallottam, hogy a HirTV betelefonálós és egyéb trágár szavakkal kommunikáló műsorait betiltják.

Mensikov 2010.06.30. 20:18:52

Siklósi Beatrixet jogtalanul távolították el és ezt a köztvnek most ki kell fizetnie. Érdekes amikor Matúzt kirúgták a nem írt 50 és 108 demokrata. Amúgy Krizsó menjen pártszóvivőnek a Bugyik lány helyére. Halász Zsuzsának pedig örülök hogy visszatér...

Gábor217 2010.06.30. 20:19:30

@hodara: Miért volt más a napkelte? Mert bojkottálták a fideszes politikusok? Néhány éve (6) nem is néztem már. De az a műsor nincs is fél éve lassan, asszem.

Nem a hírműsor a hatalomal való visszaélés, hanem az, hogy az MTV műsorszerkezetét, és bevált műsorait, központi szóval módosítják. Ilyenkor nem a tehetség, a rátermettség és a tudás számít, hanem a párthűség. És ez nem vezet a szinvonal emelkedéséhez. A politikának nem kéne beleszólnia ebbe. É zavar, hogy nem a szakmai szempontok dominálnak.

Az alkotmánybírák még mindig épp elegen voltak, és az is a parlamenti pártokat minősíti, hogy képtelenek voltak megegyezni. Diktatúrában ilyen probléma valóban nincs. De nekem az a naiv elképzelésem, hogy azok a pártok a mi boldogulásunkért kűzdjenek, és ha kell kössenek kompromisszumokat.
Az ORTT-nek lehet, hogy nincs elnöke, mert mondjuk pont a fidesz nem szavazott meg egy tehetséges embert tavasszal. Az NHH-nak volt elnöke. Annak mi volt a baj a működésével?

Engem -és még nagyon sokakat- nem érdekel az mszp egyáltalán. Csak nem szeretem a hatalommal való visszaélést ahelyett, hogy valóban hasznos dolgokat tennének. Szakember helyett pártembereket a vezetői posztokra... ez hol szolgálja az én, a te, és mások érdekeit???

Mensikov 2010.06.30. 20:20:21

@Yann Le Pentrec: Ezt ki hazudja ? Vagy valaki a 108 demokrata körül röppentette föl és most nehányan szolgaian átveszik és idézik.

SzaGyu 2010.06.30. 20:24:19

@Gábor217: Tökéletes! Olvassák el még egyszer: " Miért volt más a napkelte? Mert bojkottálták a fideszes politikusok? Néhány éve (6) nem is néztem már. De az a műsor nincs is fél éve lassan, asszem.

Nem a hírműsor a hatalomal való visszaélés, hanem az, hogy az MTV műsorszerkezetét, és bevált műsorait, központi szóval módosítják. Ilyenkor nem a tehetség, a rátermettség és a tudás számít, hanem a párthűség. És ez nem vezet a szinvonal emelkedéséhez. A politikának nem kéne beleszólnia ebbe. É zavar, hogy nem a szakmai szempontok dominálnak.

Az alkotmánybírák még mindig épp elegen voltak, és az is a parlamenti pártokat minősíti, hogy képtelenek voltak megegyezni. Diktatúrában ilyen probléma valóban nincs. De nekem az a naiv elképzelésem, hogy azok a pártok a mi boldogulásunkért kűzdjenek, és ha kell kössenek kompromisszumokat.
Az ORTT-nek lehet, hogy nincs elnöke, mert mondjuk pont a fidesz nem szavazott meg egy tehetséges embert tavasszal. Az NHH-nak volt elnöke. Annak mi volt a baj a működésével?

Engem -és még nagyon sokakat- nem érdekel az mszp egyáltalán. Csak nem szeretem a hatalommal való visszaélést ahelyett, hogy valóban hasznos dolgokat tennének. Szakember helyett pártembereket a vezetői posztokra... ez hol szolgálja az én, a te, és mások érdekeit??? "

Leeroy of SMV Design 2010.06.30. 20:30:06

@Mensikov: Fuss neki még egyszer a blogbejegyzésnek, mert onnan idéztem.

Karipapa01 2010.06.30. 20:30:33

@hodara: "Ja és nézzétek az ATV-t mint a többi 80 fölötti."
Mondd nekik, hogy "köszönöm!" ugyanis ezek az emberek azért küzdöttek fél életen keresztül, hogy neked egyáltalán legyen mit zabálnod és minimum megtanuld az ABC-t! Potyára, mert benned reményeik voltak, de belőled ezek szerint egy politikai csökött faszt neveltek! Úgy látszik nem minden sikerülhet selejtmentesen.

Diocles 2010.06.30. 20:31:57

Etikátlan a két döntést összemosni, válasszuk külön.

1. a gyurcsányista, a pártatlanság látszatára már régóta kicsit sem adó Krizsó és közismerten balra húzó műsora egyetlen normális köztévében nem szerepelhetne.

Ezt gondolom nem vitatja senki.

2. az azonban szintén nem szerencsés, h a legalább annyira elfogult Halász Zsuzsa ül be a helyébe. De ez itt Kelet-Európa, ez van.

Mensikov 2010.06.30. 20:32:04

@Yann Le Pentrec: Nem a kérdésre kéne válaszolni ?

Diocles 2010.06.30. 20:32:52

Egyébként az ATV-ben biztos várja már egy tuti szerződés Krizsót, szóval senki ne sírjon miatta, ez ilyenek mindig puhára esnek.

Leeroy of SMV Design 2010.06.30. 20:40:35

@Mensikov: A kérdésre a válasz a jobboldali műsor indulása, nem a pénzhiány. Dehát ezt te is tudod, csak provokálsz, illetve próbálsz, sikertelenül.

soproni1 2010.06.30. 20:40:41

A híreknek szintén isten az ura , nem csak a történelemnek !

GONOSZ 2010.06.30. 20:47:57

Azonnal fidesz tag akarok lenni!

Továbbá- zsíros fizetést akárhol médiánál, felügyelőbizottsági tagságot minden állami és önkormányzati cégnél, Milliárdos uniós pályázatokat akarok nyerni (pályázati anyag nélkül)
euróban! baráti üdvözletem Viktor úrnak és mély tiszteletem Palibácsinak. Ja Kézcsókom a kedves feleségeiknek!

Balt 2010.06.30. 20:55:02

@Karipapa01: "ugyanis ezek az emberek azért küzdöttek fél életen keresztül, hogy neked egyáltalán legyen mit zabálnod és minimum megtanuld az ABC-t!"

:))) Ez kell, drágavulgárúr!
Wazz, miután a 19 ezer forintért eladtátok a dédunokáitok jövőjét is (tisztelet a kivételnek), akkor most egy darabig jó lesz lapulni, és még csak azt se kívánjuk, hogy a maradékot csirkefarháton!...

hodara 2010.06.30. 20:55:47

@Gábor217: Na végre egy értelmes ember.Sok mindenben egyet értek veled,sőt majdnem mindenben!!Sajnos olyan világ amit te elképzelsz nem nagyon létezik.Ez olyan mint,hogy mindenki legyen egyenlő.Értem én ,hogy az lenne a normális ha megszavaznák.De ha erre várunk.....Tehát nem működik.
De ezek "nem fontos" dolgok ezek felfújása főleg politikai célokat szolgál amit az előbb kritizáltál.
Sokkal fontosabb az irány sőt a a remény,hogy lássuk az alagút végét,hogy talán.Én most bizakodok és lehet,hogy ebben nem értünk egyet de a többiben igen.
@Karipapa01: Ne zaklass ezzel a hülye dumával,nem azért küzdöttek,hogy nekem jobb legyen hanem azért,hogy megéljenek.Szart se kaptam abból a rendszerből.Abból élek,hogy 12 órát dolgozok heti 7 nap.Amit hagytatok panelok meg annak az ára,hogy szinte ingyen kaptatok lakást és ingyen nyaraltatok,meg mindenkit alkalmazni kellet.Hát ez az örökség!!!!Köszönjük!!!
Megszavaztátok a Fletót,hogy nekünk jobb legyen
nem baj,hogy nem kértük ti tudjátok.Ezt is köszönjük.Hát ez az örökség.A szüleim tettek értem de a ti semmit nem építettetek fel.

jules78 2010.06.30. 20:58:07

Én nagyon megdugnám a Krizsó Szilvit.

Senkifia 2010.06.30. 21:00:11

@Slanger - Találtál egy jó kommentet?: mint ahogy a fidesz választásvesztésénél ballibeket tettek minden vezető pozícióba... soroljuk csak fel a "közszolgálati"(magyarul: a 46 % jobboldali szavazó pénzéből is fenntartott) médiumok vezető egyéniségeit-személyiségeit... származásról ne is beszéljünk,mert az már qrva kínos lenne, csak pártállásról. és egészen érdekes eredményekre jutnánk.
Bár szerintem Magyarországon a legnagyobb probléma, hogy 4évre lehet mindenhol tervezni,mert ha a választás után pártváltás jön a kormányon,akkor mindenhol mindenkit kihajigálnak, aki valamilyen módon a másik oldal embere, és saját embereket teszünk be a pozíciókba.
Csak egy pozitív ellenpélda, ex, sokkal kommunistább ,országból: románoknál 91 óta Mugur Isarescu a Román Nemzeti Bank kormányzója. És senki nem váltotta le, pedig átment a feje felett az exkommunista PSD-től kezdve a liberális és demokrata pártig mindenféle kormány. Egyszer indult elnökválasztáson, asszem demokrata színekben, megbukta vagy 5%kal. De a baloldali kormányok ezután se nyúltak hozzá.Mivel nem azért kormányzó, mert valakinek a valakije, mert szocialista, liberális, demokrata, polgári vagy szélsőjobbos, nem azért mert magyar,román, zsidó, hottentotta, hanem szimplán azért mert ért hozzá, és nagyon jól csinálja ,amit csinál. Magyarországon meg nem ez számít,hanem az,hogy kinek a kije vagy, melyik párt tagja,vagy szimpatizánsa, stb. Hát így elég nehezen lehet előrejutni. Ja és ez természetesen így megy 20 éve. Egyik fél se jobb a deákné vásznánál...illetve az egyik kutya, a másik eb...

hodara 2010.06.30. 21:01:52

@jules78: Veled is egyet értek!

Senkifia 2010.06.30. 21:02:55

@jules78: ez csak természetes...minden tesztoszteron tulajdonosnak megfordul ez a fejében :) akinek nem, az...hát annak szar az ízlése :)
de hogy jön ez ide?? :D

Tita nick 2010.06.30. 21:05:12

Az meg ki a faszt érdekel, hogy megszűnik? Amikor a maszop van hatalmon, akkor az összes műsorvezető és műsor kormánypárti volt. Akkor nem siránkoztatok. Ez van picinyeim. Jöhetnek a fikázások.

dr. médiafigyelőbété 2010.06.30. 21:05:21

A foci vb. után tollaslabda vb,utána teke vb.,utána gyeplabda vb.,utána távolba néző-vb., utána ..........
A zsúfolt sportprogramok közvetítése miatt bizonytalan a Szólás szabadsága című műsor újbóli képernyőre kerülése.

Tita nick 2010.06.30. 21:07:51

@Gábor217: Készülök gumilövedékkel.

hodara 2010.06.30. 21:09:28

@Senkifia: Nem tudom de most olyan együtt érző hangulatom van.Vannak pozíciók amiken változtatni kell mert bizalmiak.A többin nem kéne változtatni .Ebben egyformák.Na de,hogy mindenben azt azért nem mondanám,én jobban hiszek a gazdaságra épülő politikában mint a szociálisban(főleg ha csak az MSZP számára az).

csoko20 2010.06.30. 21:09:35

Úgy könnyű 1.000.000 munkahelyet teremteni, ha előtte kirúgok 1.000.000 másikat.

Ezzel csak az baj, hogy a fidesznek több mint 3.000.000 szavazója volt. Szóval sok lesz itt az elégedetlen ember:(

devadel 2010.06.30. 21:10:08

igen, minden meg fog szűnni, és mucsai ország leszünk szenes andreával.

fejezzétek be a fanyalgást. tegyetek inkább valamit.

Gábor217 2010.06.30. 21:10:36

@hodara: Én is bizakodok, csak egyelőre nem látom jelét az előre haladásnak. És ebben az állóvízben ezek a nagy intézkedések, a személycserék. Szerintem ezzel ráérnének, és higgadtabban jobb döntéseket tudnának hozni. Ezek most nem jó döntések.

É nekik sem feltétlenül a saját hatalmukat kellene bebiztosítaniuk. Elég lenne jól kormányozni. És akkor mindegy lenne, ki milyen műsort vezet, vagy ki az alkotmánybíró, esetleg az ÁSZ elnöke.

Én valahogy hiányolom azt a munkát, ami a Bajnai kormányban megvolt. Amikor nem a gesztus értékű, népszerűséget hozó, vagy látszatintézkedések soráról lehetett hallani, hanem a gazdaság megmentéséről.

Most miért a médiatörvény, meg az ORTT a legfontosabb? Komolyan nincs más terület, ami fontosabb lenne? Gyengül a Forint, a CDS felár megint az egekben, ami azt jelenti, hogy többet kell fizetnünk a semmire.

Közben persze foglalkozzanak az itthoni fontos ügyekkel. Például oktatás. Van erről hír, ötlet, egyeztetés, ötletelés, bármi?

Egészségügy dettó. Mik a tervek, elképzelések? Dolgoznak rajta? Kivel egyeztetnek?

Nekem teljesen megfelelt, amikor Krizsó Szilviának számoltak be arról, mit hogyan képzelnek

funfun 2010.06.30. 21:12:12

Csak egy sima csere: Pállfy István - Halász Zsuzsa. A létszám változatlan mindkét helyen.
Már alig várom, hogy Halász kökemény kérdéseket szegezzen Tömjén Zsoltnak, bár úgy nehéz lesz beszélni, ha a nyelve a Zsolesz ánuszában lesz.

nem1rem1 2010.06.30. 21:13:48

Bio-mikrofonállványokat fognak találni tucatszám a fiúk. Aki esetleg kérdezhet is, azt meg kell válogatni. Krizsó a legjobb tévés politikai újságíró szerintem.

Halász Zsuzsát én a Stumpffal betetetném a Retekklubhoz, így biztosítva a közszolgálati csatornák nézettségét.

Annyira gáz ez az egész, hogy szerintem ezek a kis hamisak, igazából csak terjesztik ezt a baromságot, (a zindex már megerősítette, nem-hivatalos forrásra hivatkozva), és majd ősszel kiderül, hogy mégse. És mind megkönnyebbülünk, hogy „na mégiscsak milyen jófejek ezek a fiúk!”

Mert ekkora barmok, mégegyszer azért már csaknem…

Gábor217 2010.06.30. 21:14:01

@Tita nick: Nem az összes, és de! Nagyon sokan -pont a fidesz drukkerek - siránkoztak. Úgy látszik, csak addig volt baj, amíg nem a MI OLDALUNK került be. Mert akkor már elnézzük ezeket a kis apróságokat.

Ez a bajom azzal, ha valaki érzelmileg kötődik egy párthoz: csak az lesz neki fontos, hogy a párt győzzön. Mint egy focimeccsen. És valahol elmarad az, hogy itt az ország sorsáról van szó, nem az ember van a pártért, hanem a pártok az emberekért. Elvileg.

layo 2010.06.30. 21:14:06

@Tita nick: Itt nem is a pártállás a lényeg,hanem a színvonal. De ha már... jobboldalon nemigen van elfogulatlan, bevállalható emberke.

hodara 2010.06.30. 21:14:13

Ja még senki nem erősítette meg,hogy megszűnik.Az meg külön vicc,hogy az index hivatkozik az MSZP által vezetett ORTT a Hét műsoráról megfogalmazott véleményére.Ez pártatlan.

bryan 2010.06.30. 21:15:29

Így legalább nem kell mentegetőznöm, amikor azt mondom, szüntessük meg a köztévéket. Eddig volt pár jó közéleti műsor, amiért kicsit kár lett volna, most majd nem lesznek. Hajrá Fidesz, eddig nulla közeli volt az MTV nézettsége, ha nem volt VB, most ezek a számok tovább romlanak majd. Előbb-utóbb csak belátják majd, hogy a köztévé már pártszócsőnek sem alkalmas.

bloggerman77 2010.06.30. 21:15:49

Krizsó kb. annyira gyurcsányista, hogy a Demján-féle Prima Primissima díjjal tüntették ki. (Kinek is a főtanácsadója Demján? OVi.. :) )

Siklósi meg azzal vágta el magát, hogy poénkodott Kertész Imrén a Nobel-díj átadás után az Éjjeli menedékben. (A közismert "csak nyelvében magyar" megjegyzés)

Tita nick 2010.06.30. 21:16:06

@layo: Ez sakkozás. Eben az országban élünk, mindig így lesz.

Senkifia 2010.06.30. 21:17:22

@hodara: dehogynem befolyásol... az hogy hírműsor, semmit nem jelent. nézd meg pl az RT Klub híradóját. Vesd össze az ország történéseivel. El fogsz csodálkozni, de olyan hírek "kerülik el " a "nagyon profi"(amúgy tényleg) riporterek, hírszerkesztők figyelmét, ami a baloldalra negatív fényt vetnek :)
ja és pl ott van az MTI-től kikerült belső utasítás, ami a magyargárdisták valami jelenéséről való tudósítást "szabályozta2,hogyaszongya: csak akkor tudósítsatok,ha balhé van, máskülönben egy szót se. És ott van a hírtv, ami azért qrva unalmas egy idő után,mert szinte csak és kizárólag a ballibkre meg az mszpre van kihegyezve. Szó nncs objektivizmusról. Ami a különbség, hogy az MTV(nem music...) az közszolgálati. És ehhez képest olyan szinten volt 8 évig elfogult(persze,mindenki nyalt a kormányzó ballibeknek, mert féltette az állását,vagy meggyőződésből),hogy ha meghívtak egy fideszest, azt épp hogy nem vizesvödörbe nyomogatott fejjel vallatták az épp aktuális témáról, miközben fordított esetben a balliberálisnak kb olyan kérdéseket tettek fel,hogy nem hogy kínos nem volt, de lubickolhattak a saját nagyszerűségükben. Miközben azért ugye minden épeszű ember tudja,hogy annyira azért nem voltak nagyszerűek. A legjobban pl Fábry jellemezte ezt a "közszolgálatiságot" a napkeltében... Kötelező néznivaló a youubeon...
www.youtube.com/results?search_query=f%C3%A1bry+a+napkelt%C3%A9ben&aq=f

hát ennyit erről.
Ja és eközben az is suttyóság,hogy most meg a fidesz teszi a saját megmondóembereit pozíciókba(ja vannak akaik maradnak, és nem feltétlen a tehetségük miatt...pl Betlen a Ma Reggelbe a Napkeltéből... De hát ő predesztinálva volt, sokadmagával, az ilyen "nagyszerűségre",ugye :)),mindenhová, ahová teheti. De az elmúlt 20 év fényében ez teljesen érthető.

Gábor217 2010.06.30. 21:18:16

Akik érzelmileg kötődnek egy párthoz azok számára egy jó műsorvezető, egy jó riporter mindig a másik oldalhoz tartozó lesz, mert fel tud tenni kemény kérdéseket is. És ez a szerepe. Minden újságírónak ilyennek kéne lennie. Merni keményet kérdezni.

Meg egy balos műsorvezető csak keményebben oda tud kérdezni egy jobbos politikusnak, nem? ez miért lenne baj? Szerintem kötelezően ellenzéki műsorvezetők és riporterek kellenének.

Aki meg mindkét oldaltól keményet kérdez, azt mindkét oldal a másik oldalhoz tartozónak vallja.

Olyan furcsa számomra, hogy ezt mégis milyen sokan nem veszik észre!

Kandabula 2010.06.30. 21:18:19

Aszongya itt valaki, hogy itt siránkozás folyik. Hát nem. Itt kabaré, mosoly és jókedv "folyik". A picinyek így szórakoznak. Észak Koreában. Akarsz velünk szórakozni?

nem1rem1 2010.06.30. 21:18:35

@bloggerman77: Jólat fogunk szórakozni, na.

Karipapa01 2010.06.30. 21:21:32

@hodara: Nem zaklatlak kedves hodara!
Igazad lehet, anno minden ingyen volt! Ott ült a nép (anyád, apád is) tátott szájjal, mert sűrű rajokban szállt a sültgalamb. A lakás, meg a nyaralás is ingyen volt, ha leszámítjuk, hogy akkor nem volt bruttó fizetés, hanem a béred úgy volt alakítva, hogy a most adónak nevezett összeget már eleve automatikusan levonták. Ebből valamilyen töredéket (mint most az üdülési csekk) visszaszolgáltattak, de nem mindenkor és nem mindenkinek. A paneleket meg azért építették, mert olcsó volt, és igy biztosítani lehetett azt, hogy majdnem mindenkinek legyen putrija. Természetesen arra is előtakarékoskodni kellett és kb. 5-10 évet várni az igénylés után. Sőt az sem volt ingyen, mert ugyanúgy kellett hitelt felvenni és törleszteni, mint most. Az pedig, hogy te mit kaptál attól a rendszertől? Semmit! Az, hogy itt egyáltalán lehetőséged van nyálat prüszkölni a "80 felettiek" hibája! Nem tudták, mi a tajgetosz! Még a legprimitívebb afrikai és ázsiai törzsek, az inkák, eszkimók és általában a föld népességének igen nagy százaléka tiszteli az öregeket, ha másért nem is, de azért, mert Ő sem létezhetne nélkülük. Te ettől egy kicsit eltérsz, de még van módod korrigálni!

Balt 2010.06.30. 21:21:51

@Gábor217: "Közben persze foglalkozzanak az itthoni fontos ügyekkel. Például oktatás. Van erről hír, ötlet, egyeztetés, ötletelés, bármi?"

Pofám leszakad! 8 év tudatos oktatásrombolás után az egy hónapja alakult kormányon számonkérni...?
Egyébként máris, pár hét alatt sokat korrigáltak a helyzeten: alsó tagozatos buktathatóság, tanárverések szigorúbb büntethetősége, csp. iskolalátogatáshoz kötése stb.

Diocles 2010.06.30. 21:23:13

@nem1rem1:

a villamos sínei alól jövő mosoly sohasem őszinte :)

Diocles 2010.06.30. 21:24:26

@Senkifia:

jaja. az RTL-híradó továbbra is nagyon durván jobboldal-ellenes.

ha meg is vette Stumpf az RTL egy részét, a híradósokhoz egy ujjal nem nyúlt az tuti, mert az ATV elbújhat mögöttük...

Balt 2010.06.30. 21:24:52

@Gábor217: "És valahol elmarad az, hogy itt az ország sorsáról van szó, nem az ember van a pártért, hanem a pártok az emberekért. Elvileg."

Az ország sorsa már április 12-én jobbra fordult a felsóhajtás erejéig. Amúgy hol tetszett az elmúlt 8 évben hasonlóan siránkozni - mert így kissé avétos ez az ájtatosság...

hodara 2010.06.30. 21:25:02

@Gábor217: Na végre.Nem értek egyet!!!!!Bajnai válságkezelő volt.Tényleg kellett valaki aki ezeket meglépte!!!De ezt nem kell folytatni.Én nem vagyok egy gazdasági szakember de ha engem raknak oda én is megtudtam volna csinálni.Mert ahhoz,hogy elvegyél ahhoz nem kell tudás.Ahhoz kell,hogy úgy spórolj az emberek ne haljanak éhen,a gazdaság fejlődjön.......Ehhez gazdasági közigazgatási átalakítások kellenek.Megtalálni az egyensúlyt ahhoz kell tudás!!!
Én is elvettem volna a 13 havi nyug. emeltem volna a áfát..ez nem nehéz.Amúgy az Oszkót tehetségesnek tartom.De ne futtassuk a Bajnait!!!

Karipapa01 2010.06.30. 21:25:35

@Balt: Baromság! A szüleid hogy vannak?

Senkifia 2010.06.30. 21:27:13

@Gábor217: az a baj,hogy a közszolgálati médiákban az elmúlt 8 évben érdekes mód csak a jobboldalnak tudtak kemény kérdéseket feltenni a qrvajó és pártatlan riporterek. Mikor gyurcsányt kérdezték, érdekes, nem volt semmi keménység,sőt, az otthoni pihepaplanja nem volt olyan puha,mint a közeg,amit a "pártatlan" és "profi" közszolga riporterek teremtettek számára. Az egyedüli valamire való riport gyurcsánnyal a CNN riportere által készített volt , az őszödi beszéd kapcsán. Ha nem lett volna annyira végtelenül öntelt,még zavarba is jött volna. De persze gyfnek az,hogy 6odszorra feltett direkt kérdésre nem válaszol, az természetes, és mint ilyen, nem zavaró :)
szóval hagyjuk ezt a szlogenezést,hogy a jó újságíró mindenkinek rossz,mert olyan durvákat kérdez,mert az elmúlt 8 év messze nem eről szólt :)

zako1 2010.06.30. 21:29:03

A moszkvai 1-es programon Brezsnyev többórás beszédét közvetítik. Rémült átlagnézőnéző átkapcsol a kettes programra. Ott egy rendőr áll a tenyerét csapkodja gumibottal és ezt ismételgeti: "Kapcsolgatunk? Kapcsolgatunk?"

pazola 2010.06.30. 21:29:42

Krizsó helyett pártszóvivő csinál politikai műsort

index.hu/kultur/media/2010/06/30/krizso_helyett_partszovivo_csinal_politikai_musort/

Meglatjuk.

De meglepne meg valakit az elmult hetek utan?

Gondoljatok bele:

- Miniszterelnok: Orban Viktor
- Koztarsasagi: Schmitt Pal
- Hazelnok: Kover Laszlo
- Bp. fopolgar: Tarlos Istvan
- Belugyer: Pinter Sandor
- fuggetlen szervezetek fuggetlen vezetoi: na, ilyen nincs, na ilyen nincs

Szijjartorol, Kosarol, Semjenrol meg mar szot sem ejtek.. tudatara ebredt, onjaro seggek. ( Pravda )

Szoval akkor a Prosecturaval szolva..

.. azt hiszem, meg alszom nehany evet...

.. es meg van olyan, aki ugy gondolja, akinek ez feltunik, az csak maszopos lehet? Vagy drogos szabadmadar?

Ebredjetek mar fel!

Balt 2010.06.30. 21:30:01

@Karipapa01: Kösz, apám már nem él, anyám 80 - és erősen Jobbikos. :)

Balt 2010.06.30. 21:31:26

@Karipapa01: Úgyhogy tessen tudomásul venni, a Biszki-féle vén kommerek ideje végérvényesen lejárt - a 600e Ft feletti pártnyugdíjakkal együtt!

Tita nick 2010.06.30. 21:34:37

@layo: Szerinted melyik az a párt a földkerekségen, amely nem a saját embereit ülteti pozíciókba?
A színvonalat mire érted? Tán nem elég képzettek a fideszesek? Vagy nekik is a Szovjetúnióban kellett volna végezni marxistaleninistaüzemmérnökként?

hodara 2010.06.30. 21:34:56

@Karipapa01: Tisztelem az öregeket!!Nem erről volt szó.Azért dolgoztak mert pénzt kaptak érte,hogy eltartsák a családjukat és mert kötelező volt.Nem azért,hogy építsék a jövőt.Ilyen alapon a történelem minden szereplője építette így legalább annyira én is csak én kevesebbet kapok érte az államtól.Fröcsögök ha olvastad a többi írásom csak veled,mert ettől a demagóg dumától van hányingerem.
"ezek az emberek azért küzdöttek fél életen keresztül, hogy neked egyáltalán legyen mit zabálnod és minimum megtanuld az ABC-t!" Na ettől fröcsögök mert ez nem igaz.Én sem azért dolgozok,hogy 80 év múlva valakinek jobb legyen.

Balt 2010.06.30. 21:36:42

Mekkora plakátkampány volt Buzerikusz új műsorának promotálandó: jól emlékszem, 2003 nyarán teleragasztgatták "A szólás szabadsága" plakátokkal. Ez megint a jól fejlett szocionista önirónia lehetett, mert nem egy plakátot láttam "A szoPás szabadsága" felülírással. :)) Telitalálat volt, mi tagadás...

Balt 2010.06.30. 21:39:22

@hodara: Vedd észre: mára az MSZP-t minden korosztály elhagyta, mára csak a nyugdíjasok vannak "felülreprezentálva" köztük, jelenleg úgy 15%-ban... Más, aktív korosztályok között 5% köré-alá esett a "népszerűségük".

hodara 2010.06.30. 21:42:19

@Balt: A legutóbbi felmérés azt hiszem az LMP-vel mérte egy szinten úgy 8% körül.4 év múlva a Jobbikon kívül még az SZDSZ utód LMP is megelőzi őket.

globglob 2010.06.30. 21:45:07

Én emlékszem, miként vezette Halász Zsuzsa a Hetet annak idején. Olyan utálattal senki sem tud MINDENRŐL beszélni, ami nem a KDNP-hez vagy a Fideszhez köthető. Az ő visszahelyezése nagy öngól a jelenlegi kormánypártoknak, ahol - érzésem szerint - nem fogták fel, hogy a világ már nem ugyanolyan, mint 8-10 évvel ezelőtt. Ma azok, akik a politika iránt érdeklődnek, már nem (csak) televízióból és a rádióból tájékozódnak, hanem sokféle hírportált, blogot olvasnak. Ezeket viszont nem lehet Halász Zsuzsákkal helyettesíteni.

val 2010.06.30. 21:45:29

Visszanyalt a fagyi? :) :)

Karipapa01 2010.06.30. 21:47:22

@Balt: Sajnálom, részvétem! Ezt csak azért kérdeztem, mert azt írtad, hogy "miután a 19 ezer forintért eladtátok a dédunokáitok jövőjét is (tisztelet a kivételnek), akkor..." gondolom Őket a kivételhez soroltad. Itt nem adta el senki senkinek a jövőjét! Azok az emberek heti 6 napot (még nem volt szabadszombat) dolgoztak és örültek,hogy megélnek. Nem volt probléma a benzin áremelés, nem vitatkoztak azon, hogy a heti 5x6 órás (+vasárnapi matiné) TV-adásban kit fogunk legközelebb látni, (már akinek volt TV-je, akinek meg nem, az átvitte a szomszédba a sámlit és ott nézte) és nagyon sokan imádkoztak, hogy el tudjanak költözni az albérletből, társbérletből saját panellakásba, ahol aztán nyugdíjas korukig fizethetik a törlesztést úgy, hogy 2 gyerek felnevelését vállalják. Hmmm.. Talán Anyukád tudna erről mesélni.

andzsin 2010.06.30. 21:50:47

Azt nem értem miért kell egy intelligens, közbizalmat élvező arcot seggberúgni és helyére tenni egy senkit. Nem baj. A fidesz el kezdte saját maga alatt fűrészelni a fát. Hajrá csak így tovább. Azért a HZS-nál keresve sem kereshettek volna ellenszenvesebb arcot. Kb. ugyanaz a kategória lesz, mint a Napkelte, amitől már hánytam.

Senkifia 2010.06.30. 21:51:07

@pazola: Gondoljatok bele:

- Miniszterelnok: Orban Viktor(GYF)
- Koztarsasagi: Schmitt PalNa ez az egy,aki ért valamit, ő is inkább jobbos volt :)))
- Hazelnok: Kover Laszlo(Szili Katika)
- Bp. fopolgar: Tarlos Istvan(DEMSZKYYYJÉÉÉZUSMÁRIAGÁBOR)
- Belugyer: Pinter Sandor(Kunczétől errefele egyik jobb,mint a másik)
- fuggetlen szervezetek fuggetlen vezetoi: na, ilyen nincs, na ilyen nincs(és nem is volt ...)

akkor most mi a f.szt akartál ezzel mondani?? ugyanaz,csak pepitában. ja hogy téged ez zavar? engem is, de az elmúlt 8 évi még inkább... így jártunk.
again: mit akartál mondani?

hodara 2010.06.30. 21:51:16

@globglob: Tényleg nagy öngól az MTV.-t nézik vagy 1000 ren annak a 8% MSZP buktunk 80 szavazatot!
Tényleg nagy öngól.
Tényleg szerencse,hogy sok helyről lehet tájékozódni mert mi lenne ha mindenki napkeltét meg Heti Hetest nézne.Ennek köszönhető az MSZP 19%

Karipapa01 2010.06.30. 21:53:34

@hodara: DE! Azért dolgozol, hogy a gyerekednek jobb legyen! És ha ezt most itt letagadod azért teszed, hogy a vitában neked legyen igazad. Te is leszel idős ember és te is úgy fogod gondolni, hogy mindent megtettél a gyermekeidért, unokáidért. Rosszul fog majd esni az, ha téged dorongolnak le azért, mert 1996-ban a szomszédod a fletóra szavazott. Az indulatokat nem a tisztességben és munkában megöregedett embereken kell levezetni, ez nem méltó. Keresd az ellenségeidet a te korosztályodban, biztosan fogsz találni. Sokat!

hodara 2010.06.30. 21:53:53

@Karipapa01: Azért imádkozunk,hogy eltudjunk menni albérletbe és mellette fizetni a rezsit és akkor még nincs gyerek.Érzed a különbséget???????

Isaac Clarke 2010.06.30. 21:56:03

Nembaj, már látom hogy maszkos feketeruhás szélsőbaloldali fiatalok ostromolják az MTV-t pár év múlva.

val 2010.06.30. 21:56:20

@Karipapa01: Hát bizony az én jó nagyanyám idejében még volt olyan, hogy tulajdon. Manapság csak bérlet van, bérled az autódat, a lakásodat egy banktól, azért gürizel, hogy hétvégén elmehess a teszkóba, ott is "a szarabbik csipszet" veszed meg, hogy maradjon egy kis pénzed a hónap végére. Aztán jön egy "válság" és a fizetéseden meg a spórolt pénzeden vehetsz egy doboz gyufát. A művelődést pedig a TV előtt döglés, vagy zöld pardon jelenti.

Ezzel szemben fel kellene tenni a költői kérdést, hogy annak idején, azokban a sötét és súlyosan kirekesztő időkben, hogy a fenébe jutott idejük az embereknek még arra is, hogy akár népdalokat költsenek, hogy ápolják, fejlesszék a kultúrájukat?

Ma kb. arra jut időd, hogy esténként a retekbrau 120 forintos sörödet.

fülzsír 2010.06.30. 21:56:34

Mészáros Antóniát nehogy levegyék! Az egyetlen suna-pozitív nő a magyar tévében!

globglob 2010.06.30. 21:57:20

@hodara: Nem feltétlenül a nézettségről van szó, hanem a közszolgálati tájékoztatáshoz való hozzáállásról.

hodara 2010.06.30. 21:59:25

@Karipapa01: Kezdesz idegesíteni.Nem tudom a korodat és nem akarok tiszteletlen lenni.Nem tagadom gyerekeimért unokáimért dolgozom.Ezt írtam.A szüleim tettek értem.Ők nem mások!!!!!!!
Ezt írtam.Nem köszönök másnak semmit mert nincs mit!!!!!
Csak szüleimnek,barátaimnak,rokonaimnak.Nekik tartozok köszönettel.

Jaaaaaa meg nektek a Fletóért!!!!!!!!!!!

Karipapa01 2010.06.30. 22:01:37

@hodara: Kedves hodara!
"Azért dolgoztak mert pénzt kaptak érte,hogy eltartsák a családjukat és mert kötelező volt.Nem azért,hogy építsék a jövőt.Ilyen alapon a történelem minden szereplője..."
Így igaz, ahogy írtad! De ne felejtsd el, hogy az eltartott családban te is benne vagy! (a szomszéd gyerek a szomszéd családban stb). Ez az élet rendje, az élet folyamatossága. A szüleid érted kűzdöttek, a szomszéd a saját gyerekéért. Sőt most már te is a gyerekedért, hogy legyen mit ennie, megtanulja az ABC-t és egyéb! Gondolod, hogy a gyereked ez miatt fröcsögni fog?

Dub hadnagy 2010.06.30. 22:02:18

A kommentek elején elhangzott, hogy KSZ a szocialista érában jött az MTV-hez. Nos, ez nem igaz, pl. hu.wikipedia.org/wiki/Krizs%C3%B3_Szilvia, amelyből kiderül, hogy az Orbántól nagyon független Vitézy László hívta oda, sőt amikor 2002-ben a kormányváltás után a kezembe került egy Magyar Nemzet, ott valamelyik Pilhál-szintű megmondó azon rinyált, hogy most majd tuti kirúgják az olyan kiváló és elfogulatlan újságírókat , mint KSZ, ami nem jött be tippként, cserébe a szintén elfogulatlan és szakmai Siklósit kirúgták, aztán tessék, a szerencse forgandó, a közszolgálatiság meg szárnyal.

pazola 2010.06.30. 22:03:50

@Senkifia: bocs, de azoknak irtam, akik gondolkodnak. Ha arra varsz, hogy megmondjam, min kell gondolkodnod, akkor felesleges tovabb varnod.

hodara 2010.06.30. 22:04:21

@globglob: Napkelte,Szólás szabadsága baloldali főleg a napkelte.
"Nem feltétlenül a nézettségről van szó, hanem a közszolgálati tájékoztatáshoz való hozzáállásról."

Én nem mondom,hogy ez helyes de ne ti kérjétek már számon.
Ahogy Sólyom László mondotta "azok féltik legjobban a demokráciát akik idáig a porba tiporták!!"
Olyan párt,hogy MSZP már nem létezik,még próbálnak kapaszkodni egy-két posztba amit most vesztenek el.Ezért van a hiszti.

Tita nick 2010.06.30. 22:06:13

@pazola: Pedig Senkifiának igaza van és gondolkodott, akik pedig szerinted gondolkodnak, azok nem gondolkodtak és nem írtak ilyen frappáns választ, de ha nem érted Senkifia válaszát, akkor te nem tudsz gondolkodni, ami viszont sértő Senkifiára, miszerint olyan mondja neki, hogy nem tud gondolkodni, aki nem tud gondolkodni.

Devil 2010.06.30. 22:07:38

Na most ezt muszáj volt? Nem elég a HörrTV, a Heti Megmondó és a Helyi Uszító?

Senkifia 2010.06.30. 22:07:44

@hodara: "Én sem azért dolgozok,hogy 80 év múlva valakinek jobb legyen."... hát ha másnak nem, legalább a gyerekednek. ha meg az se, az csak és kizárólag téged jellemez :)

VIKUNYA 2010.06.30. 22:08:09

a fideszre szavaztam. tudtam, hogy eljön az az idő, amikor majd hányni fogok tőlük. nem voltak illúzióim. azt azért nem gondoltam, hogy ilyen korán megmozdul a gyomrom. mindenesetre krizsóért sem vagyok oda és az előző kurzusért sem. faszom.

layo 2010.06.30. 22:09:03

@Tita nick: bocs, de tök gáz emberek vannak a jobboldali médiában,politikában.Meg úgy általában.És most beleköthetsz,hogy de nem és meg is magyarázhatod,ez legyen a te bajod.És baszki ne gyere megint az MSZP-vel.Semmi közöm hozzájuk.Semmi.Faszfejke.

hodara 2010.06.30. 22:10:48

@Karipapa01: Nem akarod érteni amit írok,vagy azt nem érted amit te írsz.Igen a szüleimnek köszönhetem!!!!De a többinek nem,csak a szüleimnek.

Ilyen alapon ti tartoznak nekem köszönettel mert én fizetem a nyugdíjatokat!!!!Mert hiába fizettétek mert még abban a rendszerben el is költötték.

Úgy,hogy szeretném hallani köszönöm!!!!

Tita nick 2010.06.30. 22:12:43

@layo: Faszfejke édesapád koma!

Szóval te dumálsz, hogy milyen emberek vannak a jobbos méiumokban? A tök gáz te vagy.

hodara 2010.06.30. 22:13:03

@Senkifia: olvassál ...........!!!!!!
Nem tagadom gyerekeimért unokáimért dolgozom.Ezt írtam.A szüleim tettek értem.Ők nem mások!!!!!!!
Fasznak reagálsz ha nem olvasod amit írok!

Karipapa01 2010.06.30. 22:13:09

@hodara: "Kezdesz idegesíteni"
Ne idegeskedj, mert árt az egészségnek. A korommal kapcsolatban: még egy jó ideig fogom fizetni a személyi jövedelemadót. Ha pedig tiszteletlen akarsz lenni: tedd meg! Itt úgyis mindent lehet, nem Te leszel az első. Engem nem érdekel, hogy Viki vagy Fletó, mert egyetlen egy pártban nem találtam meg azt, ami hozzám közel áll. Legyen az, akit TE akarsz, neke4m sem jobb, sem rosszabb nem lesz. Az idős emberek elmarasztalására viszont nagyon háklis vagyok, ezért szálltam Veled vitába. Főként azok miatt, akik csak éltek és a világon semmiről nem tehetnek.
Még egy kis idő és Őket sem fogjuk már szidnj.

anyad2 2010.06.30. 22:13:25

@layo:
"És baszki ne gyere megint az MSZP-vel.Semmi közöm hozzájuk.Semmi.Faszfejke."
Az LMP-hez/SZDSZ-hez/Gaypride-hoz sincs? :)

Devil 2010.06.30. 22:18:26

@hodara: Pontosan kik miatt is volt működésképtelen az ORTT? Mert a politika játékszerévé tették felelőtlen politikusok? És ez a mostani "reform" mit változtat ezen? Semmit.
És a diktatúra az azért jó;mert működik? Nem hiszem el hogy a rendszerváltás után ezt leírja valaki... talén tényleg nem is volt rendzerváltás. Szerinted a Kádár-rendszer mégi mi a francban külömbözik az Orbán-rendszertől? Mert nekemegyre nehezebb megkülömböztetnem a kettöt.
De egy külömbség mégis van: Kádárnak legalább annyi sovány mentsége volt hogy itt voltak az oroszok, de Orbán mindenféle külső kényszer nélkül, teljesen magától építi fel a pártállamot, csak azért mert utálja a komcsikat (komcsi az aki úgy viselkedik, talán nézzen körbe a frakciójában) és mert - egyenlőre - akár ezt is megteheti?

globglob 2010.06.30. 22:19:58

Én nem mások, hanem a saját nevemben írok, nem kell semmilyen háttérszervezetet, meg MSZP szimpátiát mögém képzelni, mert nincs.
Én csak a közszolgálati televízióban olyan műsorvezetőket szeretnék látni, akik minden politikussal és politikai erővel egyformán bánnak pártállásra való tekintet nélkül. Számomra sem Halász Zsuzsa, sem a Napkelte nem ebbe a kategóriába tartozik. És A szólás szabadsága sem egészen. Főleg a Friderikusz által vezetett időszak nem. Ott némelyik adástól a hányinger kerülgetett, olyan szinten a kormány felé nyalt.

hodara 2010.06.30. 22:22:02

@Karipapa01: Azzal volt problémám amit írtál.
Tisztelem az időseket.De a szüleimnek tartozom köszönettel.Mint mindenki a szüleinek.Ez a lényeg.

Ja és akinek még nincs gyereke az nem azért dolgozik,hogy amikor lesz neki jó legyen.Legalábbis nekem 20 évesen meg sem fordult ez a fejemben,de senkinek. Az élet és a kor határozza meg,hogy éppen mi a fontos és mik a céljaink.

gyilkos fűegér 2010.06.30. 22:22:09

@pazola: "Szijjartorol, Kosarol, Semjenrol meg mar szot sem ejtek.. tudatara ebredt, onjaro seggek. ( Pravda )"

Orbán megfordította a szólást: egy seggből csinált szájat magának...

layo 2010.06.30. 22:23:32

ne akard már kitalálni,hogy kire szavazok/tam/nék.Nem kell itt össze-vissza fröcsögni.Ja, és nem kívánok lebutulni fociszurkolói szintre ebben a témában.

Gest anyó férje 2010.06.30. 22:28:08

Krizsó csak trónbitorló, Friderikusz volt a bajnok a Nyalás Szabadságában

Senkifia 2010.06.30. 22:31:31

@pazola: ok, akkor hogy lásd, én gondolkodtam, veled ellentétben, aki csuklóból áttételesen lehülyézel engem...
1:Orbán 4 év alatt mit tett Magyarországgal,rosszat,ami mérhető az elmúlt 8 év ballib tombolásához? vagy a gyurcsányi "dicsőséghez",veresjanis trükkök százaihoz,hazudozáshoz képest,aminek eredményeképp pl nem 170ről lett 210 a svájci frank, hanem 145ről...csak ha az egyszeregyet nézzük,illetve a matematikát, ami kegyetlen dolog,akár a tények. 2002ben volt egy Magyarország, aki a régió első 3 országa közt leledzett gazdaságilag. 2009ben volt egy magyarország, amit bulgáriával emlegettek egy szinten,illetve bulgária mögött. az egyedüli dolog, amiért nem voltunk a románok,meg bolgárok mögött,életszínvonalban,pl, az a 25évnyi előny, amije Magyarországnak volt 90ben a fenntemlítettekhez képest, s amit nagyon sikeresen ledolgoztunk. Ja hogy a komcsik azt az életszínvonalat hitelből finanszírozták? hát ezért vagyunk ma itt.
2. A házelnök, Kövér lászló... hát lehet hogy suttyó. szili katalin se volt sokkal különb. Vagy pl göncz kingánál csak jobb lehet bárki más,bár a külügyért nem említetted.
3.Lehet,pintér maffiózó kapcsolatokkal rendelkezett,amint azt maffiózógyanús emberek állították annó,. Kuncze meg fehérgalléros bűnöző volt, aki szimpatikus, csak épp ciánkapszulát kínált minden ellenvéleményt formálónak. Draskovics istenőrizz belügyminiszter.... terrorista gyanús egyetemisták, akik felrobbantottak egy doboz műtrágyát a mezőn... akkora blődségeket csinált és mondott,hogy annál bárki jobb lehet.
4.Budapest főpolgármestere Demszky-húszéve-a- négyesmetróval-nyerek-választást,-de-ma -sincs-kész-Gábor. Ha bp.i lakos vagy, menj ki az utcára a belvárosba,és nézz körül. olyan mint egy kib.szott építőtelep, összevissza irányított közlekedéssel, szétb.szott utakkal, 3szoros áron szarul megcsinált vagy épp most átépített, évekig lezárt ,hidakkal, BKV botrányokkal(ja arról ő nem tudott,mert...miért is? nem az ő dolga? hagyó nem az ő embere? aha), 180 millióért eladót Andrássy úti 18 lakásos,3 üzletes ,társasház,amit már az első továbbadásnál 4milliárdért vettek meg, a másodiknál 9ért.or something. Persze erről se tudott,elvégre ő csak főpolgármester volt. és olyan hosszú a lista,hogy nem fér ide. Lehet, Tarlós szar lesz. De egyrészt csak majd lesz, de esetleg jó. Viszont ennél mindenképpen jobb. Ja hogy a Vágó-Szdsz_istván a jobb? mert? ő majd kér telefonos segítséget? netán ha a közönség segítségét kéri, beleszólunk mi is? Azért,mert súgógépről meggyőzően tudott válaszokat olvasni, esetenként elrontottakat is, attól jó polgármester lesz? mert? ja mert balliberális, és az a jó. A jobboldal meg a gonosz.... Szerinte(tek)d. de előbb meg kéne látni. Demszkyéket megláttuk. Azt fogja nyögni a főváros még 10-20 évig. És ezek tények. Amiket te felsorolsz, azok mik? feltételezések? Antipátiák? mert akkor sok lóhosszal vezetek előtted a gondolkodásban.
Szóval vegyél vissza. Ja és fogadd meg a saját tanácsodat,és gondolkozz. Ne csak irogass "véres" billentyűzettel jobbos neveket. Hanem érveelj is. És Ellenérveld meg amiket én mondtam a tieidről. Lehetőleg hitelesen. Aztán kérd számon rajtam a gondolkodás hiányát.

Tita nick 2010.06.30. 22:33:34

@layo: A lebutulás elkerülése és a faszfekke hogy jön össze?

Senkifia 2010.06.30. 22:35:10

@hodara: áttételesen másért is dolgozol. ez van. tetszik,nem tetszik. ha cipész vagy, akkor is annak a kényelmét szolgálod, aki azt a házat építi,amiben jó esetben 80 év múlva lakni fog valaki, annak a ipőjét, aki, jó esetben, azért tesz dolgokat az országért,és hoz döntéseket,hogy 80 év múlva ott legyen valaki(mindenki)ebben az országban, életszínvonalilag,ahol ma a németek,mondjuk...és a sor vgtelen :)szóval állhatsz a fejedre, de ha nem bankrabló vagy, akkor nem csak a gyerekeidért dolgozol, meg a 80 év múlva élő unokáidért. így jártál. peched van :) de attól ez tény.

Bobby Fein 2010.06.30. 22:37:19

Olvasom a sok gyökér jobbos érdemi beírásait: Na és az MSZP? És mi volt előtte? Stb.. Ennyit tudtok, faxkalapok. Nem zavar, hogy itt már mindenki bőrére megy a játék? A tiétekre, anyátokéra, a gyerekeitekére stb... Az alcsúti törpemakákó most építi ki a Rákosi 2-t. De ez persze nem zavarja a fene nagy demokrácia érzékenységeteket, ugye?

Tita nick 2010.06.30. 22:40:27

@Bobby Fein: No comment. Legalja.

Esetleg van itt valaki más, akivel eszmét cserélhetnénk?

deku82 2010.06.30. 22:41:39

Engem nem zavar, mert soha nem néztem.
DE! Miért nem mentek tüntetni Szilviért?

hodara 2010.06.30. 22:44:28

@Devil: Milyen diktatúra????Ezt hallod az ATV-n meg olvasod az indexen???
Vegyük az alapoktól,hogy legyen fogalmad.
1.A diktatúra olyan politikai rendszer, ahol az állami főhatalom (a kormányzati hatalom) forrása nem a népakarat.
A diktatúra valamely személynek vagy csoportnak az állam törvényeit figyelmen kívül hagyó, erőszakszervezetekre támaszkodó, kivételes törvényekkel szentesített korlátlan hatalma."
Ha valamelyik része igaz szólj.
2.Alkotmány bírónak alkotmány jogászokat jelölnek akik nem Orbán kedve hanem az alkotmány szerint döntenek.Az egyik jelölt volt MSZP-s.Ja ha fontos az ellensúly miért szavazták le 2 éve mindig az ellenzék jelöltjeit(ha ők csinálják az ok)Így legalább tudnak választani alkotmánybírókat akiknek az alkalmasságát senki nem kérdőjelezte meg.
3."Pontosan kik miatt is volt működésképtelen az ORTT? Mert a politika játékszerévé tették felelőtlen politikusok?"ez így van.Az MSZP hibája mivel nekik kellett volna megszavazni és ők voltak kormányon.Abban változik,hogy legalább lesz elnöke az ORTT-nek ennek a demokráciát(szólásszabadságot) befolyásoló hatása nincs,csak a működést befolyásoló.
4.ÁSZ. Ezzel lehet egyedül vitatkozni.De az MSZP a jelöltet alkalmasnak találja,az a baj,hogy pártag(attól még végezheti jól a dolgát).Ja alelnök volt MSZP-s.
5.Na az a diktatúra,hogy a Szilvásy féle Nemzetbiztonsági hivatal,mind a 4 jobbikos jelöltet megbuktatta az átvilágításon(nemzetbiztonsági kockázatuk van)na ez a hatalommal való visszaélés!!!!
HA TISZTÁBAN LESZEL A DIKTATÚRA FOGALMÁVAL.MEG AZZAL,HOGY MIBEN KÜLÖNBÖZÖTT AZ A RENDSZER MEG EZ MAJD FOJTATJUK.
JA EZ NÉPAKARAT.NEM A BALOLDALÉ DE NÉPAKARAT!!!!!!!

layo 2010.06.30. 22:44:59

@Tita nick: Kedves legteteje.Örültem... Lesz kivel eszmét cserélned(?),ettől ne félj.Hajrá !!!

hodara 2010.06.30. 22:49:56

@Senkifia: Átvitt értelemben igen.Írtam átvitt értelemben én fizetem a nyugdíjakat.Ez oké.Azzal volt problémám,hogy nem várom el,hogy 80 év múlva ezt nekem megköszönjék mert nem miattuk csináltam.Én sem tartozom köszönettel.

freagle 2010.06.30. 22:50:19

@Senkifia: A felsorolás ugyan nem jó, de nem igaz, hogy nem látod a különbséget.

A hatalmi ágak megoszlásánál nyilvánvaló, hogy pl. a kormányban egy pártból, vagy koalícióból lesznek tagok. Nem lehet felróni, hogy OV miniszterelnöknek fideszes miniszterei vannak.

A parlamenr külön hatalmi ág, itt nincs akkora súlya a házelnöknek, mint azt az első bejegyzés sugallta, ráadásul több alelnök is van, ezek megosztása hagyományosan a parlamenti erőviszonyoknak megfelelően történik. Most is így van, és rendben van.

A köztársasági elnök viszont korábban mindig legalább köztiszteletben álló személy volt. Göncz népszerűsége még a leggyengébb időszakában is 80% környékén volt, de Mádl és Sólyom is olyan volt, akivel ha nem is lehetett mindig egyetérteni (ja, Göncz-cel sem!), de legalább tisztelni lehetett. Schmitt nem ilyen: ő vállaltan fideszes pártkatona, akit nyarálás közben, levélben OV választott ki. Nehéz lett volna ezt a közjogi méltóságot ennél jobban megtaposni és degradálni... Ez így nagyon nincs rendben és erre nem is találsz ellenpéldát korábbról.

A sor azonban sajnos nem ér véget itt: Alkotmánybíróság, ÁSZ, Médiafelügyelet - ezek már be vannak darálva. A Legfőbb Ügyészség már folyamatban van, a Nemzeti Bank egyelőre túl kemény diónak tűnik. Ehhez vedd hozzá az új önkormányzati törvényt, aminek segítségével elképzelhető, hogy sikerül az összes jelentős önkormányzatot narancssárgába öltöztetni.

Én azt gondolom, a demokrácia nem a törvények formális betartásában van, hanem a szemléletben. Abban a felismerésben, hogy senki nem tökéletes, ezért mindenkinek szüksége van külső kontrollra, még ha az néha kellemetlen, vagy idegesítő is. Ez az egyetlen garancia arra, hogy az ember ne csinálhasson égbekiáltó hülyeségeket.

Amit a Fidesz most művel, az egyértelműen azt bizonyítja, hogy szemléletükben közük sincs a demokráciához.
Sajnos.

Tita nick 2010.06.30. 22:52:38

@layo: Faszfejkézőssel sem cserélek eszmét.

Iszmét :-)

layo 2010.06.30. 23:00:20

Itt csak az a vicces, hogy a jobboldali kommentelők fröcsögnek orrba-szájba, a Fidesz +haverok meg röhögnek a saját markukba.Vegyétek már ezt észre.Azt hiszitek,hogy vagytok/lesztek valakik,mert a Fideszre szavaztatok és nyert a párt ? Sajnos beszoptok még jó sokáig jó sok hazugságot.És ez a legnagyobb baj. Az elkövetkező években a manipuláció lesz a téma,észre sem veszitek,önként és dalolva szívtok. Ja, és nem csak ti,itt,ebben az országban majdnem mindenki szívni fog,csak nem mindegy,hogyan és honnan.

hodara 2010.06.30. 23:01:48

@freagle: Göncz pártkatona volt.2006-os jelölt Szili Katalin is pártkatona volt.Schmitt köztiszteletben álló személy.Szerinted nem az a te véleményed a többségé más.
Az MNB elnökét az MSZP sok tagja és baloldali értelmiségiek is támadták.Mert a válság alatt nem végezte jól a munkáját,ja és mert adót csalt.Ha ezek után hiba leváltani csak azért mert elkövették azt a hibát,hogy őt nevezték ki.Az téged minősít.Csak azért baj mert a fidesz csinálja.Szükség van külső kontrollra csak idegesítő.Ezért nem szavazta meg az MSZP az alkotmánybírókat,az ORTT elnökét....
Ez a kontroll eddig sem volt meg.

bloggerman77 2010.06.30. 23:03:17

@val:

"Manapság csak bérlet van, bérled az autódat, a lakásodat egy banktól, azért gürizel, hogy hétvégén elmehess a teszkóba, ott is "a szarabbik csipszet" veszed meg, hogy maradjon egy kis pénzed a hónap végére. Aztán jön egy "válság" és a fizetéseden meg a spórolt pénzeden vehetsz egy doboz gyufát. A művelődést pedig a TV előtt döglés, vagy zöld pardon jelenti."

****

Azért vicces, hogy magukat jobboldaliként pozicionálók milyen reszkető inakkal vágynak - a Kádárizmusra.

Tőlünk nyugatra saját tulajdonnal csak a középpolgári rétegtől felfelé rendelkeznek. mindenki más bérlakásban él, hitelből finanszirozza az életét.

Sőt, arrafelé még tehetős emberek is bérelt lakásban élnek.
Ez a asaját tulajdon-fétis tipikus kelet-eu-i sajátosság, egyféle önkéntes röghözkötés pl. az angolszász társadalmak mobilitásával szemben.

freagle 2010.06.30. 23:13:41

@Senkifia:
Hát ha már itt tartunk Orbán első négy évével éppen az volt a fő baj, amit most két hónap után látunk: akkor ki is mondták, "egészpályás letámadásnak" hívták. Most nem mondják, de csinálják. Mint fentebb már írtam neked, ennek köze nincs a demokrácia lényegéhez, hiába hivatkotnak "forradalomra" (ez nettó hülyeség), meg "új társadalmi szerződésre" (ez még a forradalomhoz képest is az...).
A további "tényeid", hát, hogy is mondjam...
Igen, volt egy előző nyolc év. Igen, abban volt egy jókora el... . Ez 2000-2008 között volt. 2008-tól azonban teljesen más következett: ennek következménye volt a költségvetési egyensúly megteremtése, a nemzetközi bizalom visszaszerzése, egy sor reform elindítása, vagy legalább a köztudatba vitele. A frank nem GYF miatt ugrott az egekbe, hanem - tán a jobboldali médiából számodrta nem volt világos - jött egy NEMZETKÖZI, úgynevezett VILÁGgazdasági válság. Ezt - tudom, hihetetlen - nem GYF csinálta, és nemcsak Magyarországot viselte meg, hanem sok más országot is, többeket sokkal jobban, mint minket. Például azért, mert GYF annakidején páratlanul gyorsan lépett, és időben kért segítséget. Utána meg BG kellő szigorral és következetességgel vitte végig a válságkezelést. Persze, lehet tovább 8 évezni, meg anyázni - de az talán neked is szemet szúrt - szúrhatott volna - hogy két hónapja a Fidesz kezében az irányítás, oszt mégsem kapkodtak SOS válságkezelő lépéseket tenni, mi több, bevállalták az előző kormány hiánycélját. OV nem állt ki öszödi beszélni, de a tények bizony magukért beszélnek...

A személyi kérdésekbe nincs értelme belemenni, ez jórészt érzelmi kérdés.
Ugyanakkor nem hagyhatom szó nélkül, amit Budapestről írsz. Tudom, hogy a Fidesz-médiában így szokás a fővárosban beszélni. Azt is tudom, hogy Demszky sok hibás döntést hozott, lehetett volna sok dolgot jobban csinálni. Az azonban nettó hazugság, hogy az elmúlt húsz évben Budapest nem fejlődött, szépült, gazdagodott, vagy pláne az, hogy élhetetlenné vált. Itt élek, nekem ezt a szánalmat ne akarja bebeszélni senki.
Ez kb. ugyanaz, mint amit a jobbos média a szerencsétlen Combino-val művelt: sikerült elérni, hogy ez a név a szerencsétlenkedés szinonimája legyen, miközben az elmúlt időszak egyik legsikeresebb, legjobb fejlesztése volt. Aki jár 4-6 villamossal, pontosan tudja mekkora áldás. "Szinte hálás" vagyok a jobbosoknak, hogy sikerült elvenni ennek az örömét is a budapestiektől...

layo 2010.06.30. 23:15:03

@hodara: Te is baszki... Felháborodsz a diktatúra szó használatán, aztán az 5. pontnál már te diktatúrázol. De most komolyan... legalább olvasd át egyszer,amit dühből leírtál és utána nyomj küldést/send-et.

hodara 2010.06.30. 23:21:34

@layo: megkövetem magam bár közelebb áll hozzá.Ez csak hatalommal való visszaélés!Azt hiszem ez bűncselekmény.

freagle 2010.06.30. 23:25:03

@hodara: Jó lenne, ha nemcsak a jobbos médiából tájékozódnál. Göncz nem volt pártkatona, és mint említettem, a népszerűsége végig 80-95% között volt. Ő volt az utolsó elnök, akiről a társadalom minden rétege, politikai hovatartozástól függetlenül elhitte, hogy őt is képviseli.

Az adócsalás bűncselekmény. Az MNB elnöke nem élvez mentességet. Ha igazad lenne, már eljárás folyna ellene, de nem folyik. Kétségtelen, hogy tudta/tudja, az adott jogszabályi környezetben hogyan lehet a legjobban járni. Ha nem tudná, alkalmatlan lenne a jegybank élére. Az eltávolítását meg nem ezért szorgalmazzák, hanem azért, mert nem feltétlenül lojális, és keresztbe tehet a kormánynak, akár a nyilatkozataival, akár az MNB monetáris politikájával. Láttunk már ilyet, amikor az MNB keresztbeverte a kormány szándékait az idokolatlanul erősen tartott forinttal. Ja igen, akkor Járainak hívták az elnököt... Export cégek százai mentek csődbe miatta...

Nem az a baj, hogy a Fidesz csinálja, hanem az, hogy szellemében nem demokratikus,amit csinál. Ugyanezt mondanám minden párt esetében.

Álszent dolog arra hivatkozni, hogy az MSZP mit nem szavazott meg. A konszenzushoz két fél kell. Ha az egyik nem akarja, nem lesz megállapodás. Ha egyik sem akarja, végképp nem lesz. Ez mindkét nagy párt közös felelőssége, és egyben annak bizonyítéka, hogy mindkettő alkalmatlan a demokratikus működés garantálására.

hodara 2010.06.30. 23:27:27

@freagle: Bár az ATV-n többször hallottam már.Ha a hiánycél választási ígéret és az kevesebb lesz akkor az túlteljesítés.Ez pozitív,nem Öszödi beszéd.Amit mondtak 6-6,5% az túlzó volt mert mozgásteret akartak.De az MNB és az IMF is 4,5-4,8% -ot mondott.Ez volt a valós tehát pozitív vállalás.

layo 2010.06.30. 23:30:35

@hodara: "Schmitt köztiszteletben álló személy.Szerinted nem az a te véleményed a többségé más." Úgy látom,hogy a te véleményed meg a Párt véleménye. Neked aztán tök mindegy lenne,hogy ki a köztelnök. Csak tartozzunk össze, együtt a jövőbe vetet hitért. Még írhatnék még ilyeneket,nem volt olyan rég :)

freagle 2010.06.30. 23:32:13

@hodara: Jóképességű barátom, hónapok óta hallgatjuk a Fidesztől, hogy a GYF-BG kormány csak egyre mélyebbre taszítja az országot a válságba.
Ehhez képest annak beismerése, hogy a hiánycél tartható, és a két hónapos tétlenség, ami azt bizonyítja, hogy nincs égető tennivaló, egyértelmű beismerése annak, hogy nem süllyedünk a válságban, hanem éppenhogy kifelé lábalunk, pont mint BG állította. Ergo a Fidesz "hazudott reggel, este meg éjjel".
Ezért beszéltem Öszödről.

vénkujon 2010.06.30. 23:36:09

@hodara: a csontbrigád totális kudarca, ill. kósa rontó lajos ténykedéséröl mi a véleményed?:)

freagle 2010.06.30. 23:36:20

@hodara: Jelzem, nézd meg a gazdasági adatokat: a GDP növekedés váratlanul korán pozitívba fordult, a külkereskedelmi mérleg meglepően jó, a foglalkoztatási adatok szintén váratlanul javultak.

A pusztuló ország képe ugyanolyan szemérmetlen hazudozás volt a Fidesz részéről, mint 1998-ban a tatárjárás utáni korszak felemlegetése. Már akkor eljátszották ezt, és az ország másodszor is bevette. Érdekes, ez most senkinek sem morális válság, csak ha kiderülne, hogy OV is pontosan tisztában van ezzel...

layo 2010.06.30. 23:38:17

@freagle: persze,hogy hazudott a Fidesz,de az nem számít,mert ellenzékben volt.De majd most :)

Gábor217 2010.06.30. 23:40:35

@Senkifia: Éppen ezért ne hagyjuk!!!! 8 év erről szólt! Miért kell, hogy még 4 év erről szóljon? Hihetetlen ez a kétpólusúság.

Amit utáltam az mszp-ben, azt tűrjem el a fideszben csak azért, mert az mszp is azt csinálta? amit épp, hogy utáltam benne.

És ezek után még én kussoljak, ne legyen véleményem, mert a sok jobber visszamutogat, hogy deazemeszpé. Hát éppen ez az! Hogy az emeszpé már lejáratta magát pont az ilyen viselkedéssel, és már pont totál elegem van ebből. Épp ezért nem akarom, hogy a fidesz pontosan így viselkedjen.

Miért olyan nehéz ezt megérteni?

És azt meg rohadtul utálom, hogy ha kritikát merek megfogalmazni a fidesszel szemben, rögtön rámsüti valami önjelölt igazmondó, hogy mekkora emeszpés vagyok. Erről nem lehetne leszokni?

hodara 2010.06.30. 23:43:34

@freagle: Nem csak a jobbikos médiából tájékozódom.Sőt talán legtöbbet az ATV-t nézem.
Göncz SZDSZ volt.Szilit nem írom.Igen népszerű volt.Mindenki Árpi bácsija.Ennyi amit el tudok róla mondani.Ő volt a legrosszabb köztársasági elnök.Sólyom nagyon jó volt mégsem volt népszerű mert kinyilvánította véleményét.Jobbik,LMP,MSZP szavazók kihúzva(nekem ő a no.1)Schmitt a Göncz Árpádhoz hasonló szerepkört kap.
Simort baloldaliak támadták és attól,hogy törvényes az adócsalása attól még nem mentesíti.
Járait az év jegybankelnökének választották.Nem az számított,hogy az MSZP szereti-e hanem,hogy végezte a munkáját.
Az alkotmánybírák választása nem befolyásolja a demokráciát.Nem egyeztek volna meg és az alkotmánybíróság működésképtelen lett volna.Ez a lényeg.Szerintem ez egyáltalán nem aggályos.Működőképes és semmi diktatúra nincs benne mert jogászok döntenek az alkotmány szerint.Csak sérti az MSZP érdekeit.Megértem,hogy támadják a Fidesz is ezt tenné,de szerintem alaptalan.

layo 2010.06.30. 23:44:00

@freagle: mondjuk a foglalkoztatási adatok javulását a reg.munkanélküliség csökkenésével mutatták ki. Megjegyzem a válság miatti kurvasok munkanélkülinek kb. mostanában járt le a regisztrációja,letelt az egy év,aztán hogy munkába álltak vagy sem,az már nem a hivatal dóga.

Devil 2010.06.30. 23:47:44

@hodara: Szerintem a nép nem azt akarta amit a Fidesz csinál. A nép azt akarta hogy ne kúrja el senki megint. Ne csináljon hiányt, ne költekezzen értelmetlenül, fejlesszen átgondoltan, legyen fejlesztési stratégiája, hajtson végre olyan változtatásokat amik az országot újra versenyképessé teszik és - a Fidesz szerint - csak 2/3os töbséggel lehetségesek. Gyakorlatilag hazudtak nekünk, kértek valamire "felhatalmazást" és ezt teljesen másra használják. Nem arra szavaztak az emberek hogy a Fidesz bármit megtegyen a nevükben hanem arra hogy a Fidesz jobb legyenek abban, amikkel a szocikat támadta.
Csakhogy a Fidesz erre mind szarik. Nem kicsit, nagyon.
Gyakorlatilag amit megvalósított az nem más mint az összes lehetséges olyan hang elfolytása aki nem az ő nótájukat fújja. Gazdasági programjuk egy vicc, egy populista reklámfogás, amiről finoman szólva is hiányoznak a részletek (lehet hogy át sem számolták az egészet).
Tehát a te definíciód szerint ez diktatúra.
Tovább megyek, ez személyi kultusz, a tévedhetetlen vezetővel a mögötte felsorakozó Párttal és a pártpropagandistákkal, és az őt csodáló egyszerű jómunkásemberekkel...

ex (törölt) 2010.06.30. 23:48:39

@Balt: Hát igen...az alsótagozatos buktathatóság....az fontos volt....a legfontosabb, de előtte még jól elintézték a devizásokat...

Gábor217 2010.06.30. 23:49:51

@layo: Most is hazudik :) És aztán az egész hazugságot letagadja, amit aztán nem ismer el. De legalábbis Gyurcsány a hibás.

A médiába pedig csak olyanok menjenek, akik a fideszről csak jót mondanak. Hiszen aki nem ezt teszi, nem is magyar, de legalábbis emeszpés.

A szijjártót meg a kósát nem nehéz szivatni kérdésekkel, mert a hazug ember gyorsan belezavarodik. Szijjártó persze nem, mert letagadja a tényeket, és nem ismer el semmit. kósa dettó.

ex (törölt) 2010.06.30. 23:54:20

Sajnálom...szerettem a műsort...és Szilviát is! Kár!

layo 2010.06.30. 23:57:08

@Gábor217: A médiába pedig csak olyanok menjenek, akik a fideszről csak jót mondanak. Hiszen aki nem ezt teszi, nem is magyar, de legalábbis emeszpés. - vagy egyszerűen kirúgják.Volt rá példa a Duna TV-nél,nem is olyan rég,a műsorvezető hölgy nem azt kérdezte a Viktortól,amit előtte megbeszéltek.Ez milyen már...

hodara 2010.06.30. 23:57:55

@layo: Írtam számomra Sólyom a legjobb köztársasági elnök.Schmitt Szilinél és Göncznél jobb.Én hagytam volna Sólyom Lászlót
@freagle: BG-re nem mondtak ilyet csak a Fletóra és ez igaz is.Nincs égető tennivaló??????A hiánycél tartható ez igaz de a fidesz konszolidálni akarta a MÁV-ot a BKV-tés a korházakat és az önkormányzatoknak is 1000 mld-s tartozása van.De ez nincs beleszámolva.Ezeket Oszkóék is elismerték,csak nem kell őket azonnal rendezni.Csak annak a pénznek a KAMATA amit GY.F felvett évi pár száz mld.Most kell törleszteni az IMF hitelt amit az MSZP vett fel.De nincs baj.Az egész világ kifelé jön a válságból a fidesz azt mondta szarban vagyunk és ez igaz is.
@vénkujon:Megnézték mennyi mozgásterük van,csak nem számoltak vele,hogy olyan spekulánsok mint Soros megtámadják a forintot.Szerintem hiba volt és lehet,hogy távol állok a valóságtól

layo 2010.06.30. 23:58:57

@ex: jaja, meg egy kicsit tőzsdéztek is.Felhalmozódott a tartozás 8 év alatt.

layo 2010.07.01. 00:04:18

@hodara: Hoppá, te komolyan gondolod , hogy ebben a Soros keze volt ?Ezt hol olvastad ??

steve85a 2010.07.01. 00:05:35

Előre a múltba!

A fidesz diktatúra elkezdődött.

vénkujon 2010.07.01. 00:06:08

@hodara: ok. nincs több kérdésem.
tudod, én egy rinocéroszbörpofájú, cinikus, seggarc vagyok, aki az élö fába is beleköt. de Te most megfogtál. megyek, bekucorodok sírni egy sarokba...

hodara 2010.07.01. 00:06:45

@freagle: GDP első negyedéves adat ez az elemzők szerint romlani fog.Nincs ezen mit csodálkozni csökken a válság.A foglalkoztatási adat a csúcshoz képest javult,de a friss adatok szerint megint többen vesztették el a munkahelyüket.
A pusztuló ország képe szerintem teljesen reális.Azt kell nézni,hogy a környező országok hova jutottak Szlovák,Cseh,Lengyel,Szlovén
@Devil: Felhívom szíves figyelmedet ,hogy a fidesz népszerűsége sose volt ekkora,az MSZP meg 9% körül van.
Tehát,hogy mi volt a népakarat azon vitatkoznék.Az összes jobboldali ismerősömnek,jobbikosoknak is tetszik amit a fidesz csinál.Sőt szociknak is

hodara 2010.07.01. 00:08:27

@layo: Vélemény!Azt meg vizsgálták,hogy a válság alatt Soros cége támadta az OTP-t

hodara 2010.07.01. 00:12:12

@vénkujon: Mondtam hiba volt.De támadták a Görögöket a héten a Románokat mai hír Spanyolország a következő.Azért ez érdekes.Nehogy azt mondjátok ezzel nem jár jól valaki.

vénkujon 2010.07.01. 00:12:21

@hodara: Te a legütösebb bérkommentelö vagy akivel eddig dumcsiztam.:) letagadhatod, de tényleg fenomenális vagy baze.

Nádasi Balázs 2010.07.01. 00:13:21

Ki néz tévét egyáltalán?? Idejétmúlt, archaikus, megszűnésre ítélt dolog. Itt maradt az előző századból, csak még nem selejtezte le mindenki.

layo 2010.07.01. 00:13:45

A válság alatti az oké, azt sztem nem vitatja senki sem,meg is büntették a Sorosékat,nem kicsit.De ez a mostani tőzsde és forintesés 3 hete...na ehhez nem volt köze ,megnyugtatlak.

hodara 2010.07.01. 00:15:57

@vénkujon: Én????Bérkommentelő???Hát ez jó.Teljesen mást írok mint amit a fidesz kommunikál,ráadásul írtam,hogy hibáztam.De még azt sem mondanám magamról,hogy fideszes vagyok.

hodara 2010.07.01. 00:19:18

@layo: Te legalább annyira lehetsz benne biztos mint én.Semennyire.De túl sok ország esik áldozatul azért ez gyanús.Na csicsika mert 6.00-kor meló.Tehát nem bérkommentelésből élek!!!!

layo 2010.07.01. 00:19:29

@hodara: szerintem sem vagy az, viszont nagyon fiatal lehetsz a kommentjeidből ítélve,ami persze nem baj.

vénkujon 2010.07.01. 00:21:22

@hodara: eddigi tapasztalataim ezt mutatják...de mivel elég indulatos vagyok, ezért megesik hogy hülyeséget beszélek. válalom ezt is.

mindegy. késö van. megyek pornófilmet nézni...

hodara 2010.07.01. 00:25:20

Ne név nélkül írogassak Hadaró Tamás
Ja és nem igazán csipem Orbánt.DE Navracsicsot,Rogánt,Vargát a legtehetségesebb magyar politikusoknak tartom.De az Oszkó is Ügyes volt.Orbán is 12-15 évvel ezelött.Még valami?

OftF 2010.07.01. 00:48:00

Az index cikkben olvasható MTV közleményhez hasonló szöveg tartalmilag (a lényeg mellőzése) és stílusban (ennek ellenére fontoskodó) a régi szép pártállami időket idézi. Csak most nincs ott a végén, hogy a főtitkár e. egyébként meglátogatta a felsőbasznádi bakterszakkört.

parttalan 2010.07.01. 01:39:34

Ez a fideszkurva újra politikai műsort kap? Csináld csak Fidesz, csináld csak. Minden ehhez hasonló lépéssel csak egy újabb szöget versz a koporsód fedelére.

hapsi 2010.07.01. 02:00:24

Ha tetszik, ha nem: a szavazásra hajlamosak döntő többsége ezt kívánja! Tetszettek volna megnyerni a választásokat...
Lehet ezen nyígni még 8-12 évig, én végig fogom RÖHÖGNI, pár millió emberrel egyetemben...
FOGD FEL: KISEBBSÉG VAGY, DE ERŐSEN!
Te butus :-))))
Nyígjál...

pucros 2010.07.01. 02:15:17

Nem értem, mi bajotok van a diktatúrával. Itt volt a demokrácia húsz évig, aztán mire mentünk vele.
A formailag demokrácia megtartása mellett legalább egy kis de facto diktatúrát próbáljunk már ki. Hátha akkor elkezdünk haladni valamerre. A hatékonyan működő szervezetek diktatórikusan működnek.
Na persze arról szó nincs, hogy bármilyen diktatúra üdvös. De egy rossz, uralkodásra alkalmatlan diktátort legalább el lehet zavarni. Mit kezdesz az önmagán uralkodni nem tudó néppel?

MasterMason 2010.07.01. 02:24:06

@pucros:
Majd neked legyen diktatúra, mi meg felbasszuk a nyakánál fogva a férget, hogy megtanulja minden geci, hogy még egyszer nem épít egy geci sem személyi kultuszt.

SzaGyu 2010.07.01. 04:50:00

A FIDESZ-KDNP szövetségnek kell még egy HírTV.
A randa és mocskolódó beszélgetések miatt 16-os karikának meg folyamatosan kinn kell lenni.
Csauseszku is személyi kultuszt csinált, aztán lőttek neki.

sunázósün 2010.07.01. 05:38:34

Megérte felkelnem, megtudtam , hogy a Soros baszott alánk megint, nem a két nyomoronc bohóc.

SzaGyu 2010.07.01. 06:03:05

Soros ? Ő egy elvhű magyar származású "ember". Olyan, aki ki nem állhatja a magyarokat. Ki kellene nevezni nemzetgazdasági miniszternek.
Sorosnak van esze, a mi minisztereinknek meg nincs!
Roham léptekben meghozták a szesztörvényt. Lehet pálinkát főzni 50 l.-ig.
No ez egy fontos és halaszthatatlan törvény!
Fontosabb mint a gazdaság rendbetétele és az ígéretek megvalósítása.
A választási ígéretben benne volt a szesztörvény?
"... a kormány azonnal eltörli... visszaállítja ... megsemmisíti..."

nem1rem1 2010.07.01. 07:23:05

@pucros: Te ezt komolyan gondolod? mert viccnek elég durva...

Tudod, a demokrácia meg a diktatúra között nem elsősorban széplélektani különbség van. A lényege pont az, hogy a demokráciában az érintettek (polgárok, alattvalók) által rossznak ítélt vezető elzavarása nem követel véráldozatot. Az a "mocskos finánctőkés", aki alapvetően az érdekei és enm az elvei után megy, és mindenekfelett értékeli a politikai stabilitást, vajon miért részesíti előnyben a demokráciát a diktatórával szemben?

És akkor még a nem-finánctőkés, békére vágyó polgárokról még nem is beszéltünk...

Mert stabil és kiszámítható. Úgy értem, négy-öt éven túlmutató időszakon is...

A diktatúra-hívőknek pedig kívánok sok szép és kedves, és főképpen hatékony önkényeskedést: Némi vagyonelkobzást, egy kis hatósági gyomrozást, néhány évnyi ítélet nélküli börtönt, esetleg ízléskommandót...

Tita nick 2010.07.01. 07:33:27

@SzaGyu: Ma Magyarországon a médiumok tömm, mint 80%-a szoclib. Mi a gondod?

nem1rem1 2010.07.01. 07:37:52

Kolozsvári Grandpierre Emil Elmés mulatságok c. népi adoma-gyűjteményében olvastam az alábbi kedves, rövidke mesét (nem szó szerint idézem):

Az uraság ajándékot akar küldeni a városba viperanyelvű Csikaszi prókátor barátjának. Elküldi Cigány Tódort egy lezárt fedelű kosárral, egy levéllel, és a lelkére köti, hogy semmiképpen ki ne nyissa a kosarat!.

Cigány Tódor, ahogy megy a városba, megpihen egy patakparton, és csak nem bír a kiváncsiságával: Meglazítja a kosár fedelét, és bekukkant alá. Hát a kosárban szép, kövér élő rákok vannak, friss csalánlevelek között.

Tódor visszakötözi a fedelet, és alszik egy keveset. Csakhogy nem zárja le rendesen a kosarat, és amíg hortyog, a rákok szépen kimásznak a kosárból, egyenesen a patakba.

Miko Tódor felébred, észreveszi, hogy a rákok eltűntek. Nagyon megijed, de nem tehet mást: Viszi tovább az üres kosarat ésa levelet a Csikaszinak a városba.

Mikor megérjkezik a prókátorhoz, átadja neki félve a kosarat és a levelet. A Csikaszi elcsodálkozik a csalánlevelekkel teli kosáron, azonnal felbontja és olvasni kezdi az uraság üzenetét. Majd kisvártatva azt mondja Tódorunknak:

- No cigány, ebben a levélben vannak bizonyos rákok is...
- Jáj, dé jó, hogy á levílben vánnák! Nágyon mégijédtém már, mer á kosárból meg eltűntek!
---
Valami ilyesmi lehet a Szólás szabadságával is: A tívíbül átmászott áz álkotmányba...

Tita nick 2010.07.01. 07:38:33

@parttalan:
Hogyan?
Lépéssel?
Benne van a koporsóban, oszt megy?
Margíííít!
Benne van a koporsóban, ráteszi a fedelét, oszt üti bele a szöget?
De hát, ha benne van, hogyan üti?
belülről?.
Margíííít!
Ha belülről üti kilöki Marggíít!
Ha meg kint van, hogy van bent?
Margííííííííííít!

nem1rem1 2010.07.01. 07:44:29

@Diocles: Helyesebben:

"A villamos kerekei alól felhangzó gúnyos kacaj nem minden esetben őszinte."

Továbbá:

"Az orvostudomány jelenlegi álláspontja szerint, az ember akár négy évig is képes elviselni azt a fájdalmat, amit más érez."

(Ez utóbbi Szurcsik József alapján)

nem1rem1 2010.07.01. 07:46:49

@Tita nick: Ne kajabálj mán!

Előbb megszögellik aztat a koporsót, ahogy kell, kívülről, aztán szépen belefekszenek. Oszt jóccakát!

De sajnos, ez nem ilyen eccerű, mint te...

nem1rem1 2010.07.01. 07:58:12

@hapsi: Nos, ez jól hangzik és racinális, mint minden demagógia, csak éppen az alapja hazugság, mint minden demagógiának.

A zemberek ( a választásra jogosultak) döntő többsége nem ezt kívánja. A zemberek rendet, gazdagodást kívánnak. Ezért cserébe hajlandk lemondani a szabadságuk egy részéről, mert amiből sok van, az sohasem drága (a rendszerváltáskor például a társadalmi igazságosságról mondtunk le a szabadságért és a gazdagodás illúziójáért cserébe).

A zemberek tehát nem ezt kívánták, hanem eltűrik. Amíg az illúzióik élnek.

Nem szeretnék váteszkedni, de ha elfogy a kezdeti lendület 8bizalom), ugyanekkora arányú, könnyenjött-gyorsanmegy támogatásból-ellensúlyt kell izomból felnyomni majd az emelkedőn a fiúknak.

És ebben az a gáz, ami már a Kósa-Szijjártó nemhazudozások során kiderült: Ha visszagurul a szekér, azt is maga alá temeti, amit pozitív értelemben elrhetnek a fiúk - meg azt is, amit az elődjeik értek el.

És akkor jön az einstand, utolsó pár előre fuss, és vakarhatjuk, ahol nem viszket, hogy most akkor merre tovább, miután mindenki mindenkit kicsinált (diszkriminált, diszkreditált, eltűntetett, lenyomott)...

csoko20 2010.07.01. 08:37:41

Nem tudom mi az összefüggés a gazdaság fellendítése, az 1.000.000 új munkahely, a válság kezelése és a között hogy:

1. Halász Zsuzsa visszakerül az MTV-re
2. Schmitt Palkóköztársasági elnök lett
3. Mindenhol lecserélik az Mszp sleppet Fidesz sleppre
4. Lesz majd Szent Koronás alkotmányunk

Szerintem ezektől nem lesz erősebb a Ft és kevesebb a devizások törlesztője, nem lettek új munkahelyek, csak a régi munkahelyeken új alkalmazottak. De valamiért megint leminősítettek minket, valamiért megint 290 felé kúszik az Euro.

Rá kéne már jönni, hogy van ebben az országban jó pár millió ember, akit nem érdekel ki kit basz ki, kit hova ültet be.

Néhány tízezer fideszes és mszpés hivatásos helyezkedő izmozik itt a konc körül, míg a többség majd bele döglik a valóságba!!!! :(

nem nemsiker_s 2010.07.01. 08:45:54

A szavazók 2/3-da, azért szavazott a jobboldalra, mert igen, ezt akarták. A szavazások előtt már valószínűsíthető volt, hogy a Fidesz-KDNP 2/3-os többséget szerez. Mindenki tudta, hogy ez mivel jár, hiszen ezt sulykolta a sajtó, már régóta. A szavazók mégsem álltak el a szándékuktól, és ez azt jelzi, hogy a többség erre számított,és ezt akarta.
Ami most történik, a többség akaratával, sőt támogatásával történik, hát ilyen a demokrácia.
Tehát aki most diktatúra bevezetéséről beszél hülyeségeket mond.
Egyébként is, egy európai uniós országban nem lehet diktatúrát kiépíteni.

Egyébként meg amikor a Szoclib oldal került hatalomra 2002-ben, ők takarítottak rendesen.
Már a 98-2002-es Fidesz kormányzás alatt is ballib média túlsúly volt, órjási nyomást gyakorolva a közvéleményre, és ezen keresztül hatást gyakorolva a 2002-es választások kimenetelére.

Egy szó mint száz, nekem tetszik amit csinálnak, támogatom őket.

nem nemsiker_s 2010.07.01. 08:55:27

@Tita nick:
"Hogyan?
Lépéssel?
Benne van a koporsóban, oszt megy?
Margíííít!
Benne van a koporsóban, ráteszi a fedelét, oszt üti bele a szöget?
De hát, ha benne van, hogyan üti?
belülről?.
Margíííít!
Ha belülről üti kilöki Marggíít!
Ha meg kint van, hogy van bent?
Margííííííííííít! "

:))
Ha nooormaaalis ?!

öcsi55 2010.07.01. 09:30:14

Ideje volt,nem marad nyelve ha tovább engedik.

sárkányfő 2010.07.01. 09:52:20

Teljesen a Domokos-Schmitt vonal folytatása. Az alkalmasakat és tehetségeseket lecserélik hulladék pártkatonákra.

Krizsót különösen sajnálom, intelligens, profi és ráadásul még gyönyörű is. Az egész MTV legprofibb munkatársa, de talán az összes magyar televíziós riporter közül is a legprofibb.

Azok az aljas kis droidok, akik akik pártosnak, vagy pláne Halász ellen oldali megfelelőjének akarják beállítani, egyszerűen szánalmasok. Sose volt pártkatona, és egyformán keményen és felkészülten kérdezett mindenkitől.
Persze jobbszélről a középen állók is balosnak látszanak még akkor is, ha tök középen állnak. Meg még olyan elborult idióták is vannak, akik őszintén úgy vélik, hogy aki nem mikrofonállványként viselkedik egy jobbos politikussal, aki nem abszolút szervilis (mint Schmitt), az csak balos lehet, tök függetlenül minden mástól.

Magyarország! Ezt érdemled! Nesze!

Kandabula 2010.07.02. 16:40:04

Javaslom még Munkácsy Mihály, Ady Endre, Radnóti Miklós és a józan ész lecserélését. Éljen Észak Korea!

pazola 2010.07.04. 17:45:05

@Senkifia: talan olvasd el meg egyszer, amit irtam. Felesleges pampognod.

Az nem erv, hogy ami most folyik, az szar, de az elozo is szar volt. Ebben nem hiszem, hogy kulonbseg lenne a te es az en velemenyem kozott.

Miert tartod termeszetesnek, hogy ennek is rossznak kell lennie? Na, ebben nem ertunk egyet. Szerintem nem kellene annak lennie.

Nezd csak meg, mi tortent csak azota, hogy hozzaszoltal: hoffmannrozsa, kotelezo nyilatkozatosdi. Nyilvan nem vagyunk egy velemenyen, ha szerinted ezek jo dolgok.

Szerintem ezek rossz dolgok. Nagyon, nagyon rosszak. A legrosszabb partallami idok kezdetet jelzik. Mi lesz a vege? Aki nem teszi ki olyan helyre a nyilatkozatot, ahova kene, de elvileg ( elvileg! ) meg fuggetlen intezmeny, azt megbuntetik? Igen, ez lesz.

Szerinted Kover suttyo, es ez rendben van. Pinter maffiozo, es ez rendben van. A tobbit nem is idezem toled.. ervekkel tudok vitatkozni, elvakultsaggal, szemellenzosseggel nem.
süti beállítások módosítása