Sokat kellett várni rá, de végre megtörtént. Vagy volt már ilyen, és mi vagyunk a hülyék, hogy nem emlékszünk rá? Mindenesetre kicsit irigykedtünk is a Hvg-re, amikor megláttuk az egy nappal később kézbesített lap eheti címoldalát.
A szeptember végi átszabásról már részletesen írt Zsombor az Antagonon, mi most megrekednénk a felszínen, sőt még afelett, a félig átlátszó fóliánál és az Erste hirdetésnél, amivel befedték.
A fóliára nyomott pizzasütő kisvállalkozó a borzalmas „Ön kinél bankol?” kampányhoz ugyan illeszkedik, és ez inkább hátrányára válik, mint előnyére, de maga a technika, hogy egy lapot becsomagolva látunk hirdetést, már önmagában is örömteli.
Még akkor is, ha magával a címlappal nem játszik össze (ezt nehéz is lenne tartalmilag összeegyeztetni), csak a hátsó borító megszokott hirdetésével, és itt is kicsit sután jön ki az egymásra úszó és összemosódó szövegek látványa, olvashatatlansága.
Dupla felületen végre tényleg nincs mentség arra, hogy legalább az egyiken ne legyen, vagy ha mégis, hát csak minimális szöveg. Persze tudjuk, biztos, csak az ügyfél hajthatatlansága miatt volt erre szükség, de akkor is ronda!
A kezdet mindenesetre bíztató, és reméljük, hogy sok kiadói sales-esnek sikerül az ilyen egyedi megoldásokról meggyőznie ügyfelét!