Új szpottal jelent meg a reklámjairól eddig méltán híres, és azokkal sok-sok díjat besöprő Heineken.
A "The Entrance" címet viselő reklámfilm azonban most valahogy nem sikerült olyan jóra, legalábbis nélkülözi azt a szellemességet és humort, amivel eddig eléggé elkényeztette a nézőket a márka. A filmet a Wieden+Kennedy készítette, a - kicsit a Coca-Coláéra emlékeztető - márkaszlogen, az "Open your world" alatt futó új nemzetközi márkakampány része, és tegnap (azaz hétfő) óta fut a magyar tévében is. Itt a szpot, alatta pedig néhány bennfentes infó a Heineken hazai pr-ügynökségétől:
És a részlet a sajtóközleményből:
A film rendezője a már számos díjat elnyert Frederik Bond. A reklámfilmet közel egy hétig forgatták Barcelonában, 280 szereplő közreműködésével, akik mind a márka nemzetköziségét emelik ki. A szpot központi figurája a francia Eric Monjoin, akit a lazasága és szerethető személyisége miatt választottak ki főszereplőnek. A filmben bemutatja, hogyan kell tökéletesen megérkezni egy partira: végigmegy a termeken, miközben színes karakterekbe botlik, többek között egy főméltóság gyönyörű feleségébe, egy olajbáróba, egy kung-fuzó orvgyilkosba, végül a színpadon találja magát a The Asteroid Galaxy Tour énekesnőjével. A dán alternatív pop együttes a filmben a „The Golden Age” című számot adja elő.
Amit még tudni érdemes, hogy a film 90, 60, 45, és 30 másodperc hosszúságú változatban is elkészült, itthon egyelőre az egyperces fut, amit majd később a fél perces vált a tévékben. A kampány érdeme, hogy nem állt meg az egyetlen filmnél, hanem a benne szereplő egyedi karakterek ún. "titkos háttértörténetét" mind külön-külön filmben lehet megismerni a YouTube-on és a Heineken Facebook-oldalán.