Nagy rajongója vagyok a 3D-s mappingnek (vagyis az épületekre vetített, azok architektúrájához igazodó videóknak), és meg vagyok róla győződve, hogy a reklámeszközöknek ez az egyik legnagyobb ajándék, amit mostanában a technika adott. Négy napja sincs, hogy írtunk a Fanta dubaji plázás mappingjéről, máris egy újabb gyöngyszemre leltünk. Sőt: remélem, nem túlzok, ha azt mondom, minden idők eddigi legjobb reklámos mappingjére.
A Hyundai Accent augmented reality installációnak is nevezett megoldásában még az különleges, hogy egy másik, már sokak által használt köztéri megoldást vegyít a mappinggel: az autót és a sofőrt ugyanis a maga valóságában tényleg felteszi a tűzfalra. A Mini sok olyat csinált már, hogy felragasztotta a falra a kocsit (itt meg itt, és volt itthon egy Henkel Loctite pillanatragasztó épületháló 2006-ban, amire egy Mini Coopert "ragasztottak), de volt ilyen már a Mercedestől is, sőt a Toyota IQ kötélen lógó táncosokkal és felfüggesztett autóval csinált már show-reklámot is egy épület falán. És volt már olyan is, hogy autómárka csinált projection mappinget: méghozzá a BMW Szingapúrban, kábé egy éve. De a két megoldás vegyítése új és nagyon menő.
Mint a videó werkfilmjéből is kiderül, a produkciót több mint 120 ember közreműködésével a maláj fővárosban, Kuala Lumpurban több mint négy hónapig készítették, hat HD-projektort és tíz HD-kamerát használtak. Hogy ki készítette, azt egyelőre nem sikerült tutira kideríteni, a kommentek közt felmerül, hogy az Innocean Worldwide, a Hyundai reklámügynöksége és a szöuli EPPN produkciós cég készítette, de erre a szakmai oldalakon nem találtunk megerősítést.