HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Örökség és küldetés, matyóhímzéssel

2011.06.10. 17:00 szivlapat

Szívhez szóló imázsfilm készült Magyarországról. Enyhe meglepetést okozott ugyan a belbecs a szerkesztőségben, de a külcsínre nem lehet panaszunk. Véleményezés helyett (ez legyen a kedves kommentelők dolga) inkább lássuk, vajon tényleg tudnak-e a magyarok a semmiből várat építeni?

154 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr632973496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zachar 2011.06.11. 10:13:12

@Eliathen:
Utánanéztem: ronda, rút, pattanásos, baltaarcú, még papírstaneclivel sem baszható jetiszerű, bigfoot, belterjes nőstények.
Ja, a bevándorlók és a 10000-ből_1 fotómodellek azok jól néznek ki, csak az a baj, hogy turistaként nem a fotómodellek között fogod rúgni a kavicsot.
Ha cigányhitlerezel, akkor viszont tényleg kár beléd bármilyen érv, mert bármit csinálnak, csak szar és drága lehet, ezt már megszoktuk a magadfajtáktól.

jog-ász 2011.06.11. 10:16:28

komolyan mondom ennél még az eurosporton nyomott horvátország meg bosznia kisfilmek is ezerszer jobbak..és célba is találnak.

G. Wolf 2011.06.11. 10:17:12

@zachar: "Valaki kedvet kapott?
Nooooormális?
Van annyi zseniális hely hozzánk sokkal közelebb, hogy az a hülye, aki a kopár Izlandra utazik fagyoskodni." - szóval nem vagyok normális :) tudod az a nagy különbség köztünk hogy én a véleményedet támadom és nem Téged!

Nem tom ki beszélt itt a hősök terei kurvázásokról? Az alig rosszabb mint ez... Az megnézik az emberek, de nagyon negatív kép alakul ki rólunk, viszont ezt meg se nézik.

Tudod a meleg forrásba belecsüccsenő meztelen párocska pikáns erotikája és a kőkemény hard core szopás között van pár árnyalatnyi különbség.

Valamint Te is megtaláltad azokat a videókat amik tényleg sokkal jobbak! Pörgős, "cool" "menő" tényleg olyan hogy az ember kedve támad enni egy dobos tortát a bazilika mellett! Vagy meginni egy pohár bort az egri szép asszony völgyében!

G. Wolf 2011.06.11. 10:19:52

@zachar: "Azt írtad, hogy mecsoda reklám volt az országnak cukerberg pulija.
Számszerűen: 0 (nulla).
Semmilyen." - annak a kis kutyának 130ezer KÜLFÖLDI rajongója van, hol tudsz bármit belinkelni ami hasonló teljesítményt nyújt és rólunk szól?

www.facebook.com/beast.the.dog

lobster thermidor 2011.06.11. 10:20:31

@zachar:

Valamikor réges-régen, eleink úgy tartották, hogy egy ember minél többet látott a világból, annyival többet ér a tudása. Még az inasokat is kötelező vándorútra küldte a céh, más országokba, hogy ott szerezzenek ismereteket, és ha megállták a helyüket, sok év vándorlás után hazatérve nyilváníttattak mesternek.
Ehhez képest most miről szól a dolog?
"Nagyjaink" utazzanak, a szegények meg gyarapítsák őket itthon.

zachar 2011.06.11. 10:20:44

@lobster thermidor:

Menj minden évben.
Háromszor.
Izlandra és Indiába.
Itthon ne maradj a büdösben.

specialist 2011.06.11. 10:23:27

@zachar: Erőlködhetsz barátom, de attól ez még ez egy makói hagymás, szegedi paprikás lábvízbe történő könnyes merengés...Különösen vonzó, ahogy az elején a "hírek"-ben jól megfeddik a külföldön nyaraló polgártársainkat. Ilyen didaktikus szart is csak az ötvenes években tudtak csinálni utoljára...Szánalom!

zachar 2011.06.11. 10:24:48

@G. Wolf:
"annak a kis kutyának 130ezer KÜLFÖLDI rajongója van, hol tudsz bármit belinkelni ami hasonló teljesítményt nyújt és rólunk szól?"

1. Annak a kis kutyának van 130000 KÜLFÖLDI rajongója, jól írod. Ebből mennyi jön Magyarországra a puli miatt?

2. A faszbúkon jelölni, és az USA-ból az EU-körutat Magyarországon át tervezni az két különböző dolog.

3. Te komolyan azt hiszed, hogy egy kutyafajta származása befolyásol valakit abban, hogy hol nyaral??? Ha cukorsüveg itt jár nálunk, és elböfögi, hogy "This is a cool place.", akkor igen, akkor akár jöhetnek a barmok. De így???
Mert a kutyája MAGYAR puli????

zachar 2011.06.11. 10:27:07

@specialist:
"ez még ez egy makói hagymás, szegedi paprikás lábvízbe történő könnyes merengés..."

Akinek nem fontos, hol él, vagy akinek nem ez a hazája, annak minden nemzeti érzés gagyi.
Csak ezt nem a reklámfilmen kellene levezetni, eftársak.

"Különösen vonzó, ahogy az elején a "hírek"-ben jól megfeddik a külföldön nyaraló polgártársainkat. Ilyen didaktikus szart is csak az ötvenes években tudtak csinálni utoljára...Szánalom! "

Az tényleg szar, vagy inkább felesleges, elismerem.

lobster thermidor 2011.06.11. 10:28:24

@Zylaneda:

Vicces a filmecskében még az, hogy pl. sem Bíró, sem Barényi, de folytathatnám a sort a Nobel-díjasokkal, Magyarországon nem vitte túl sokra. Valamiért külföldre kellett települniük, hogy elismertek és sikeresek legyenek.
Azután meg azért vannak határesetek is egyes felfedezések esetében, mert más nemzetek fiai ugyancsak magukénak vallanak egy-két "színtisztán magyar" találmányt.

snr torrente 2011.06.11. 10:30:38

Pár napja szerintem ment már M1-en egy rövidebbre vágott verziója ennek a spotnak. Biztos, hogy van TV kompatibilisebb verziója.

Mondjuk az ilyen hazai turizmus kampányokat igazából soha sem értettem. Miért bűn, ha valaki ki szeretne szakadni a megszokott környezetből egy rövid időre és azért megy tengerpartra mert színes halakkal akar úszkálni a tengerben, vagy végigmenni Barcelonában a Ramblán és enni egy kis tapas-t?

zachar 2011.06.11. 10:32:20

@lobster thermidor:

"Valamikor réges-régen, eleink úgy tartották, hogy egy ember minél többet látott a világból, annyival többet ér a tudása. Még az inasokat is kötelező vándorútra küldte a céh, más országokba, hogy ott szerezzenek ismereteket, és ha megállták a helyüket, sok év vándorlás után hazatérve nyilváníttattak mesternek."

Tudod, régen nem volt tévé, net, de a korban, amiről beszélsz, még könyvek sem igazán (95 % olvasni sem tudott).
Az ember úgy szerzett akkoriban valamiről tudást, hogy odautazott, vagy elmesélték neki.
A népesség ezreléke sem jutott el külföldre.
Sőt, az emberek elsöprő többsége két-három falunál nem járt messzebb egész élete során.
Na ebben a világban, aki külföldön járt, maga volt az isten.
Ezt a világot ne hasonlítsd össze a maival, amikor van tévé, van net, van honnan összeszedni MINDEN ismeretet.
Ma már az élményért utaznak az emberek, nem a tudásért...

zachar 2011.06.11. 10:33:45

@snr torrente:

"Miért bűn, ha valaki ki szeretne szakadni a megszokott környezetből egy rövid időre és azért megy tengerpartra mert színes halakkal akar úszkálni a tengerben, vagy végigmenni Barcelonában a Ramblán és enni egy kis tapas-t? "

Tényleg miért is bűn?
Vagy a Coca Cola miért nem forgat a Pepsi előnyeiről reklámfilmet?
Nem bűn pepsit inni, igazam van?
:)))

Zylaneda 2011.06.11. 10:34:25

@lobster thermidor: De mielőtt még leszednék a fejünket az indulatmagyarok, szögezzük le, hogy nyugodtan lehetünk büszkék egykori és jelenlegi honfitársaink világraszóló sikereire, csak ne áltassuk magunkat azzal, hogy ezek bárki számára okot fognak adni az ideutazásra. Vagy a magyaroknak az itthonmaradásra.

lobster thermidor 2011.06.11. 10:34:26

@zachar:

Lazíts egy cseppet, nem kell idegeskedned!
Úgy vagyok ezekkel a dolgokkal, mint a kisgyermek a cukros bácsival. Tanácsokat idegenektől nem fogadok el.:)
Tehát megyek is, meg maradok is!
Ha akarok...!
De egy biztos, a hülyeséget sem itt, sem máshol nem szívesen viselem.

igényes 2011.06.11. 10:34:32

Azért ez nagy ciki!

Első lépés ez, de a második már Orbán gyámság alá helyezése lesz.

Gyámság alá helyezi a magyar médiatörvényt az Európa Tanács (ET). Svéd néppárti képviselő kezdeményezésére monitoring eljárás indulhat Magyarországgal szemben a sajtószabadság érvényesülésével, a politika elbocsátásokkal, az alkotmányozás folyamatával, és az alkotmánybíróság függetlenségének korlátozásával kapcsolatban - mondta lapunknak Harangozó Gábor. A szocialista képviselő megjegyezte, a július 6-8-ig hazánkban tartózkodó raportőrök előzetes jelentést készítenek, és ez alapján dönt - várhatóan októberben - az ET arról, hogy indokolt-e a folyamatos felügyelet. Ha igen, akkor megindul az eljárás, októbertől két éven át negyedéves jelentésben számol be a magyar helyzetről a monitoring bizottság, az ET-nek. Harangozó Gábor emlékeztetett arra, hogy a Velencei Bizottság jelentése a felügyelet szükségességét támasztja alá. Hozzátette azt is, Thomas Hammarberg, az Európa Tanács emberi jogi biztosa a mai napig minden fórumon elmondja, hogy a médiatörvény sérti az emberi jogi törvényeket, és tárgyalásokat folytat a kabinettel az ügyben.

Táskás Tóni 2011.06.11. 10:35:52

@zachar: Valóban jók ezek a reklámfilmek Mo-ról, amiket linkeltél. Viszont akkor kérdezem , melyik fidesz közeli embert ,vállalkozót vagy vállalkozást kellett "megsegíteni", hogy ezt a székelyhimnusz színvonalú giccses riasztó fost megcsinálják?

zachar 2011.06.11. 10:37:26

A kurva életbe.
Követelem, hogy a magyar nemzeticicionalista orbánfasiszta kormány készítsen reklámfilmet a kizárólag külföldön előállított termékek fogyasztására, és fejlessze az Indiába és Izlandra irányuló turizmust.

Ki a fene akar magyar terméket fogyasztani, és itthon lenni?
Minden magyar külföldön akar nemcsak nyaralni, hanem lenni úgy általában.
Már a normálisabbja.

A kormány végre biztosítsa állampolgári jogon a kivándorlás költségeit a rászorulóknak!

specialist 2011.06.11. 10:37:42

@zachar:
Nem a nemzeti érzésre kellene építeni a turizmust. Az másról szól. A hazádat a munkáddal és a műveltségeddel építed és jobbítod. Ha a Balatonba hugyozol az Adria helyett, attól az országnak nem lesz jobb. Viszont attól igen, ha egy kicsit kinyitjuk a szemünket, megtanulunk pár szót idegen nyelveken, és megtanuljuk külföldi barátainktól, hogy különböző véleményekkel és világnézettel rendelkező emberek lehetnek akár jó barátok is. Ránkférne egy kicsit több külföldi utazás...

Zylaneda 2011.06.11. 10:43:07

@zachar: "Ma már az élményért utaznak az emberek, nem a tudásért..."

Látom azért kapisgálod, miről van szó :)
(Mellesleg, a tudásért is utaznak. Lásd pl. a külföldi nyelvtanfolyamokat, mint a legnyilvánvalóbb példát.)

Szeretnék tisztázni valamit, megelőzendő a további anyázást és az ipari volumenű észosztást részedről: ha jól láttam, itt senkinek sem azzal van baja, hogy Magyarország (nevében valaki) népszerűsíteni akarja az itthon történő nyaralást - ez abszolút helyes és támogatandó gondolat. A baj a mikénttel van: ez a reklámfilm egyszerűen szar és kész.

Gyáli úr 2011.06.11. 10:43:09

Annak volt igaza, aki szerint ez politikai és nem turisztikai "reklám".

www.itthonalegjobb.hu/

Hányszor linkeljem még be? :)

lobster thermidor 2011.06.11. 10:44:07

@Zylaneda:

Igazat szólsz.
Ismeretterjesztésnek kevés, vendégcsalogatónak céltalan.
Akkor viszont minek?

Jó, értem én, a pénzt valakinek el kell költenie. Aki lehetőleg haver legyen, aki a kurzus szívének kedves hangokat pendítget.
Megjegyzem én a néhai Tony Curtis féle filmecskétől is enyhe hányinger szerű bizsergést éreztem a gyomrom tájékán.

www.youtube.com/watch?v=6O_zre2iT94

zachar 2011.06.11. 10:48:48

@Táskás Tóni:
Tónikám!
Amit te gagyinak és rossznak tartasz, az nem lehet, hogy mások szerint jó?
És.
Nem lehet, hogy a mások többen vannak, mint ti?

Esküszöm, nem olvasok Blikket és egyetlen Fásy-mulatót nem néztem meg.
A reklámfilm negédes, gagyi, a CGI effektek a bollywoodi filmeket idézik, a kisérőzene pátosztól csöpög.
Nem lehet, hogy a nemolcsón megfizetett reklámfilmesek DIREKT ilyennek akarták?
Hogy ez nem ERROR, hanem FEATURE?

A célja az, hogy minél több embert rávegyen a belföldi utazásra.
A bűvös kérdés: na ki a célcsoport, kik vannak többen?
A hochművelt értelmiségi, aki lassan jobban beszél angolul, mint magyarul, vagy a Blikkolvasó, Fásyrajongó echte magyar?
Utóbbi.
Az ún. köznép.
Ne nézz le senkit, de főleg tömegeket az ízlésük miatt, mert mindannyian magyarok vagyunk, és egymástól függünk.
Értelmiségi majd elolvassa egy amerikai utazási magazinban, hova kell menni idén, annak te vetíthetsz reklámfilmet.
Paraszt magyar és proletár pedig szépnek fogja ezt találni, és nem India és Izland mellett alternatíva a belföldi út számára.

Tehát összefoglalva: a reklámfilmet sosem úgy kell nézni, hogy NEKED tetszik, vagy nem, hanem úgy, hogy eléri-e a célját?

u.i.: A bifidusz eszenzisz az milyen?
... és a mélymosóhatású mosóporról az utcán látványosan statiszták véleményét kérdező álriporter?
Gagyi.
... és?
Hatékony...

zachar 2011.06.11. 10:51:07

@Zylaneda:

"ez a reklámfilm egyszerűen szar és kész. "

Ez a reklámfilm gagyi ÉS jó.
Nem szól mindenkihez, hozzád biztosan nem.

Ahhoz a népes réteghez szól, akinek EZ szép, EZ szól az ország szépségeiről, nem a sziklákon szökellő bakfisok.

lobster thermidor 2011.06.11. 10:52:16

@zachar:

Jó, legyen!
Nem hasonlítom, de a tévét azét hagyjuk ki a dologból.

Én akkor is csökönyösen ragaszkodom ahhoz a rögeszmémhez, hogy a személyes élmény, tapasztalás mindennél többet ér.
És akár hiszed, akár nem, néha még az is megtörténik, hogy egy hosszabb utazás után jólesik hazaérni, és gyönyörködve a táj szépségében elmerengni a hegyoldalban egy gyöngyöző pohár olaszrizling mellett.

specialist 2011.06.11. 10:53:34

@zachar:
A sziklákon szökellő bakfisok meghozzák a kedvem, hogy én is ott szökelljek...a himnusz-kedélyű sirató meg elveszi az életkedvemet is...

G. Wolf 2011.06.11. 10:54:50

@zachar: Nem azt mondtam hogy csak kizárólag e miatt, de azt igen hogy nem kéne kihagyni ilyen méretű üres kapukat!

Valamint amiről szól az összes kommentem amit nem tudom miért nem akarsz megérteni, az nem az hogy nincsenek itthon szép tájak, meg jópofa helyek, hanem az hogy ez a kampányfilm pocsék. Érted nem az országot kritizálom hanem ezt az 5 perces alkotást. És azt mondom hogy HA KIZÁRÓLAG EZEK alapján kéne dönteni akkor sokkal inkább Izland mint Magyarország.

És tudod mit mondok még, amíg ilyen agresszívek itthon velem szembe mint ami a Te kommenteidből jön (és mielőtt félreértenéd nem rólad van már szó, hanem általában mindenről ami a közéletben történik), amíg elszabadult hajóágyúként tolnak át mindent, addig egy nyaralás után lehet, hogy az ember haza se akar jönni külföldről... Még ha finom is a túrórudi...

Fengyi 2011.06.11. 10:55:25

Szerintem igényes. És szomorú hogy a legtöbben csak fosnak-hánynak tőle. Azt gondolom hogy könnyű mindent csak fikázni, ezzel szemben létrehozni bármit annál nehezebb. Meg lehet próbálni jobbat csinálni, és állni a fikázást. Amúgy meg valóban lehet menni nyugodtan ,,horvátba" is akár vagy bárhova ami emeli az ember státuszát.

zachar 2011.06.11. 10:55:30

@lobster thermidor:
"Megjegyzem én a néhai Tony Curtis féle filmecskétől is enyhe hányinger szerű bizsergést éreztem a gyomrom tájékán."

Na erről beszéltem.
Hogy a saját ízléseteket keresitek egy reklámfilmben.
Óriási hiba. A reklámfilm VALAKIKHEZ szól, nem mindenkihez.

index.hu/gazdasag/magyar/tncr050603/

Míg a forgatás és vetítés költségei az ötvenmillió forintot sem érték el, több tízmilliárd forintos bevételt hozott az országnak a hirdetés - állítja a Magyar Turizmus Rt.
A most nyolcvanéves Tony Curtis főszereplésével készült reklámfilm óriási siker volt: míg a Magyar Turizmus Rt. eredetileg nyolcszázalékos forgalomnövekedéssel számolt, tavaly 16 százalékkal több turista érkezett az Egyesült Államokból, mint egy évvel korábban. Ezek a turisták összesen 314 ezer éjszakát töltöttek el a magyar hotelekben. Elsősorban a magas végzettségű, jómódú, idősebb korosztály érdeklődését keltette fel a kampány, azokét, akiket az MT Rt. kampányával megcélzott.

specialist 2011.06.11. 10:57:58

@Fengyi:
Hááát, nekem a státuszom az utolsó, amit meghányok-vetek, amikor elindulok valahova nyaralni...Neked miért ez jutott eszedbe először? :))

zachar 2011.06.11. 10:59:31

@specialist:
"A sziklákon szökellő bakfisok meghozzák a kedvem, hogy én is ott szökelljek...a himnusz-kedélyű sirató meg elveszi az életkedvemet is... "

Nekem másmilyen kedvemet hozzák meg, de különbözőek vagyunk.
Ha kinézek itt az ablakon, tucatszám látok azoknál az izlandi modell-bakfisoknál szebb lányokat.

Netuddki. 2011.06.11. 11:01:58

Hehe, "Game of Thrones" főcím.

De valójában nem ezzel van a gond. Politikusaink ügyködésének köszönhetően szarrá ment az ország. Mind gazdasági, mind morális szempontból.

Kidobhatunk itt egy valag pénzt reklámfilmre attól még nem lesz az embereknek több pénze, amit mondjuk belföldi turizmusra költenének.

Szétqrták az üdülési csekket és bevezették helyette a Széchenyi-kártyát. Ez is csak arra volt jó, hogy csókosoknak legyen bevétele ennek az egész kafetériás rendszernek az üzemeltetéséből...

Karnamantra 2011.06.11. 11:02:48

1. nem vagyok elájulva, de lehet, hogy csak azért, mert utálom a fideszt. lassú, nyálas.
2. a zene borzalmas volt, EZ a baj ezzel az országgal, hogy mindig szenvedni AKARUNK.
3. ha én már voltam 3x szürkemarhát nézni, a balatonnál nőttem föl, és 15 várat végigsétáltam országszerte, melyik vármegyébe menjek el megnézni pl a taj mahalt? vagy melyik siófoki partrészen lehet fürödni az adriában?

mellesleg 6 éve nem nyaralok, még a szüleimet meglátogatni is külön tervezést igényel, 120 km-es teljes árú vonatjegy retúr...

zachar 2011.06.11. 11:02:53

@G. Wolf:
"És tudod mit mondok még, amíg ilyen agresszívek itthon velem szembe mint ami a Te kommenteidből jön "

Na ki bántott, rajtam kívül?
Miben nyilvánul meg az agresszió?

Csak nem abban, hogy a film elején elhangzik, milyen kevés a belföldi turista?
Hát más reklámfilmben meg riogatnak a dohányzás káros hatásaival, megint másokban meg ijesztgetnek, hogy biztosítás nélkül óriási veszélyben élsz a családoddal.

Karnamantra 2011.06.11. 11:03:47

"lassú, nyálas" - mint a Párt maga :D

lobster thermidor 2011.06.11. 11:04:48

@zachar:

Nézd, én nem hiszek az olyan kimutatásoknak, amik arra hivatottak, hogy az elköltött pénz helyénvalóságát igazolják. Azt ugyanis nem lehet kimutatni, hogy pont ennek az opusznak a nyomán éreztek olyan súlyos késztetést az amerikai nyugdíjasok, hogy azonnal hazánkba utazzanak.

A másik dolog pedig az, hogy én sajnálatos módon csak a saját ízlésem szerint tudok ítélkezni. De mint a fentiekből is láthatod, igyekszem megérteni mások szempontjait is, még akkor is, ha azok ellentétesek az enyémmel.

specialist 2011.06.11. 11:05:30

@zachar:
nem a szépségről van itt szó, hanem az élethez való hozzáállásról. Nekem a táncoló halász is kedvesebb jelenség, mint egy búskomor, az itthoni nyaralást nemzeti kötelességként tálaló reklámfilm.
Bár a magyar halászok is biztosan szimpatikusabbak az izlandiaknál...hiszen magyarok! :)))

zachar 2011.06.11. 11:06:39

@Karnamantra:

Na végre egy őszinte hsz.

"3. ha én már voltam 3x szürkemarhát nézni, a balatonnál nőttem föl, és 15 várat végigsétáltam országszerte, melyik vármegyébe menjek el megnézni pl a taj mahalt? vagy melyik siófoki partrészen lehet fürödni az adriában?"

Na bingo.
Ha már MINDENT megismertél az országból, és semmi érdemlegest nem találsz, akkor tényleg a te világod a külföld.
Csak tudod vagyunk egy pár millióan itthon úgy, hogy 1-2 helyen voltunk többször is (Balcsi, Hortobágy, Hollóháza, ...stb.), és 100 másik szép magyar vidéken meg nem.

"mellesleg 6 éve nem nyaralok, még a szüleimet meglátogatni is külön tervezést igényel, 120 km-es teljes árú vonatjegy retúr... "

Akkor mi energia neked külföldön nyaralni?

Karnamantra 2011.06.11. 11:07:34

@Friedmann Juci: dettó ezt érzem. kényszerítsék a saját nagyanjukat, de ne engem. mellesleg vezírünk sem itt tanult... mit is keresett külföldön? és ők itt nyaralnak? sosem mentek el megnézni ezt-azt, mi? mert itt MINDEN MEGVAN? lóf@szt...

Zylaneda 2011.06.11. 11:08:20

@zachar: Kár személyeskedned, gőzölgő agyú barátom. Bár történetesen bizonyos szempontból igazad van, mert én szeretem és megítélésem szerint eléggé ismerem is ezt az országot, úgyhogy a reklámfilm tényleg nem nekem szól.

Továbbá, ha a filmecske CSAK az ország szépségeiről szólna, és nem rontaná el senki kedvét azzal, hogy kiadja az ukázt az itthon maradásra, akkor nem lenne komolyabb bajom vele. Miért nem elég önmagában a szépség, miért kell még parancsolgatni is? Vagy a "paraszt magyar és proletár" tényleg csak ebből ért?

zachar 2011.06.11. 11:11:57

@lobster thermidor:

"Nézd, én nem hiszek az olyan kimutatásoknak, amik arra hivatottak, hogy az elköltött pénz helyénvalóságát igazolják. Azt ugyanis nem lehet kimutatni, hogy pont ennek az opusznak a nyomán éreztek olyan súlyos késztetést az amerikai nyugdíjasok, hogy azonnal hazánkba utazzanak."

Ezt persze lehet mondani, csak így szerinted semmilyen reklám hatását nem lehetne mérni, ami balgaság, hiszen mérik a szakemberek, másrészt nem igaz, hiszen egyik évről a másikra megduplázódott az idős amerikai turisták több napos nyaralása az országban, miután a reklámot az amerikai csatornákon leadták.
Ugye ezt akarták elérni, és sokkal jobban sikerült, mint a terv.

"A másik dolog pedig az, hogy én sajnálatos módon csak a saját ízlésem szerint tudok ítélkezni. De mint a fentiekből is láthatod, igyekszem megérteni mások szempontjait is, még akkor is, ha azok ellentétesek az enyémmel. "

Ez dicséretes.
A profi reklámszakember többek között onnan ismerszik meg, hogy bár szabadidejében death metalt hallgat, és a hátába illesztett acélkarikákon lógatja magát, de egy kampányfilmben tud játékos és negédes lenni.

Karnamantra 2011.06.11. 11:12:23

@zachar: az elvvel van bajom. akinek telne. az egy dolog, hogy nekem nem, de régen telt. minden nyáron szanaszét mentem mindenhova, itthon is máshol is. fillérekből turnéztuk körbe európát. de most már nem, sajnos. de ez tényleg nem ide tartozik. egy milliomos nem fogja kihagyni pl a karib szigeteket, vagy Sydney-t vagy akármit. én sem hagynám ki.

szkeptikus_ · http://twitter.com/szkeptikus_ 2011.06.11. 11:13:58

Rájöttem mi a baja ennek a filmnek:
1. Zongora.
2. Erőltetett pátosz
3. Bűntudatot akar ébreszteni. (e.g. Ha Riminiben hesszelsz a PÁRoddal, akkor geci vagy)
4. Túl hosszú
5. Túl sok mindent akar mondani
6. Bár az érzelmekre akar hatni, még sincs benne olyan momentum, ami átadna egy "feelinget" (gyűlölöm ezt a szót BTW), inkább csilivili felsorolás.
7. Egy értékrendet is közvetíteni akar, ami szerintem nem a legszerencsésebb, mert valljuk be, mindössze arról van szó, hogy inkább Fonyódon tömjük magunkba a lángost Ászokkal, ne pedig Olaszban a margaritát Peronival.

Karnamantra 2011.06.11. 11:14:04

@Karnamantra: ugyanis az élet rövid, ez az ország meg, azon kívül, hogy unalmas, kicsi is.

Karnamantra 2011.06.11. 11:15:51

@szkeptikus_: "Egy értékrendet közvetíteni akar" - nyolcvanadszor elmondja, hogy igen, itt (is) van bor, víz, vitorlás, hegyecske, meg pár kastély, várrom. ezt hallgatom, nézem évtizedek óta. valami új, esetleg?

Zylaneda 2011.06.11. 11:17:28

@zachar: "egyik évről a másikra megduplázódott az idős amerikai turisták több napos nyaralása az országban, miután a reklámot az amerikai csatornákon leadták"

Erről be tudnál linkelni nekem egy hiteles, azaz mérésen alapuló tanulmányt? Szakmailag érdekelne.

zachar 2011.06.11. 11:18:09

@Zylaneda:
"Kár személyeskedned, gőzölgő agyú barátom. "
Szerintem nem kár.

"Továbbá, ha a filmecske CSAK az ország szépségeiről szólna, és nem rontaná el senki kedvét azzal, hogy kiadja az ukázt az itthon maradásra, akkor nem lenne komolyabb bajom vele."

Az a gond, hogy ti továbbgondoljátok a filmet a saját világképetek szerint.
... és a hsz-ekből látszik, hogy erőssen orbángyűlölő a hozzászólók többsége.
Namost ha azt mondja a reklámfilm, hogy mennyivel jobb lenne, ha a külföldön elköltött óriási pénzek a hazai gazdaságba kerülnének, akkor ti nem rávágjátok, hogy "hát persze", hanem továbbfűzitek, hogy holnaptól már betiltja Orbán a külföldi utakat, vagy esetleg megadóztatja a külföldön nyaralókat, netán felakasztja őket.
Nem kéne elborulni.
Semmi kényszerítésről nincs szó a klipben.
Erőltetett a bevezető rádiós duma, de ennyi.

" Miért nem elég önmagában a szépség, miért kell még parancsolgatni is? Vagy a "paraszt magyar és proletár" tényleg csak ebből ért?"

Nem volt parancsolgatás, de egyébként nagyjából sokan tényleg abból értenének.
Lásd a mára rózsaszínné ködlött Kádár korszakot, amikor csak a Kossuth Kiadó képes albumában láthattad Indiát és Izlandot.

Netuddki. 2011.06.11. 11:18:15

@lobster thermidor: "Azt ugyanis nem lehet kimutatni, hogy pont ennek az opusznak a nyomán éreztek olyan súlyos késztetést az amerikai nyugdíjasok, hogy azonnal hazánkba utazzanak."

:)
Mivel ez a belföldi turizmusnak lett címezve elég kevés az esély, hogy amerikai nyugdíjasok látni fogják...

Netuddki. 2011.06.11. 11:21:06

@zachar: "... és a hsz-ekből látszik, hogy erőssen orbángyűlölő a hozzászólók többsége."

Miért fáj neked annyira ha orbánt fikázzák? Vagy szerinted nem szolgált rá?

"zachar 0 bejegyzést írt és 338 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2010.03.15. óta tag."

hulyeinformatikus 2011.06.11. 11:21:24

"Kinek szól?"

Gratulálok, ha az első mondatból nem sikerült rájönnöd.
Nekünk, magyaroknak.
Túl hosszú: gondolom lesz egy fél perces spot belőle.

..
Ha valaminek végképp nincs értelme, az pont a találmányok felsorolására építő Get engaged és World of Potentials

lobster thermidor 2011.06.11. 11:26:40

@kovi1970:

Kovikám!
Mi itten éppen másról beszélgettünk!
Olvasgass egy picinyet visszább, és azután izé...

zachar 2011.06.11. 11:27:40

@Zylaneda:
"Erről be tudnál linkelni nekem egy hiteles, azaz mérésen alapuló tanulmányt? Szakmailag érdekelne. "

Miről?
Turisztikai adatokról?
Magyarországon a Magyar Turisztikai Zrt. készít tanulmányokat a turisztikai jellegű statisztikákról. Ezek a határőrség, az utazási irodák, a repterek, szállodák, az APEH és egyéb intézmények igazolt jelentésein (mérésen) alapulnak, nem becslések.

Karnamantra 2011.06.11. 11:28:05

@kovi1970: hehe :) ideküldték, vagy szégyelli a saját nevét, regelt egy másikat :)

Igen, Orbán ott és akkor fikázzuk, amikor okunk van rá. ennyi. lekéne nyelni, hogy minden próbálkuzásuk ellenére van egy ellenzéki mag, akiknek van markáns véleményük. felhatalmazva a demokráciától. mi vagyunk az az egyharmad.

lobster thermidor 2011.06.11. 11:28:09

@zachar:

Látod, már nem is cáfolsz.
Előbb-utóbb csak megértjük egymást.:)

zachar 2011.06.11. 11:29:34

@kovi1970:
"Miért fáj neked annyira ha orbánt fikázzák? Vagy szerinted nem szolgált rá?"

Írtam volna, hogy fáj?
Nem írtam.
Csak nagyon jó példa egy ilyen reklámfilm, hogy egyesek lassan a másként gondolkodók kiirtásával vádolhassák a kormányt, ami több, mint vicces. :)

"zachar 0 bejegyzést írt és 338 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2010.03.15. óta tag."

Ezt így sikerült kikeresned?
Le a kalappal. :))

szkeptikus_ · http://twitter.com/szkeptikus_ 2011.06.11. 11:30:04

@Fengyi:
Azt biztos, hogy igényes, meg szép. De az "csak" utómunka. Nem is ezzel van a baj, nem is fő üzenettel ("Nyaralj itthon"). Ezzel kb. egyet tudok érteni.

Az a baj, hogy ez nem fog célba találni, részben azokért a dolgokért, amit kicsit fentebb írtam, részben azért, mert szerintem nem előzte meg a filmkészítést egy átgondolt kutatás és stratégiaalkotás, hogy kiket kéne megszólítani, és őket hogyan kéne megszólítani. Vagy a megbízó csupán kettészarta. Az érdekelte, hogy úgy és olyan legyen, amit elképzeltek. Ez pedig rövidlátás, szűklátókörűség és pénzkidobás is.

Aztán persze meglátjuk. Lehet, hogy hatni fog, ezt sosem lehet biztosan előre tudni, hogyan reagálnak egy-egy üzenetre. Én abból tudok kiindulni, ahogy én reagáltam, illetve a kommentelők reakcióiból. Ezek alapján nem volt a legszerencsésebb ez a megoldás.

Ami tényleg fasza, az többé kevésbé osztatlan sikert arat.

Zylaneda 2011.06.11. 11:30:16

@zachar: "ha azt mondja a reklámfilm, hogy mennyivel jobb lenne, ha a külföldön elköltött óriási pénzek a hazai gazdaságba kerülnének..."

Függetlenül attól, hogy ki hogy viszonyul a politikusokhoz, egy turisztikai imázsfilmnek nem erről kell szólnia. Az olyanok, mint te, enélkül is itthon maradnak (és leszólják a sok barmot, aki szeretné széltében élvezni az életét), mások meg ettől nem fognak inkább itthon maradni.

És már megint elb@sztam egy órát az életemből, hogy egy begőzölt indulatmagyarral vitázzak. Kár volt.

zachar 2011.06.11. 11:30:48

@Karnamantra
"van egy ellenzéki mag: "

Te kis geci.
Bocs, ezt nem hagyhattam ki. :)

zachar 2011.06.11. 11:31:50

@szkeptikus_:

Nem.
Ezek az előnyei.
Vajon mik a hátrányai?

Táskás Tóni 2011.06.11. 11:35:59

@Fengyi: Van ennél sokkal jobb reklámfilm Mo-ról. Ez egy fosos giccsparádé Semmilyen Zsolt és Orbán izléssel szákelyhimnusz stílusban.
Amúgy, ha jól megnézitek a kényes hülyegyerek fogát , akkor kiderül, hogy ez a film Orbán fogorvosának a reklámfilmje. A vén fasz azért még egy kicsit kocogtathatta volna a protkóját.

hulyeinformatikus 2011.06.11. 11:36:12

@kovi1970: "Politikusaink ügyködésének köszönhetően szarrá ment az ország. Mind gazdasági, mind morális szempontból."

Ez vitathatatlan, az elmúlt évtizedekben amit lehetett szétkúrtak vagy elloptak.
Ha körbenézel, gyakorlatilag a természeti (földünk, vizünk) és épített örökségünk (amiért egy turista ellátogat Budapestre - az már 100 évvel ezelőtt is állt) maradt már csak. (Ezeket nem tudták zsákba tenni.)
Ez a film erre apellál.

"Szétqrták az üdülési csekket és bevezették helyette a Széchenyi-kártyát."

Az ÜCS a csalás melegágya volt, már régen rendbe kellett volna tenni.

zachar 2011.06.11. 11:36:53

@hulyeinformatikus:

"Ha valaminek végképp nincs értelme, az pont a találmányok felsorolására építő Get engaged és World of Potentials "

A külföldieknek meg pont ez tetszett.
Ugye annak a két klipnek az volt a koncepciója, hogy a mindenki (MINDEN KÜLFÖLDI) által ismert tárgyak feltalálóin keresztül járta be az ország vidékeit és értékeit.

Mert sziklákon szökdellő boldogbakfisos klipeket az utóbbi években már százszámra készítettek, ilyet meg keveset.

hulyeinformatikus 2011.06.11. 11:38:18

@szkeptikus_: Bikavéren kívül mondj valamit, ami tényleg fasza és osztatlan sikert aratott.

Táskás Tóni 2011.06.11. 11:38:34

@zachar: Tehát szerinted is itt a második Kádár korszak.

G. Wolf 2011.06.11. 11:38:46

@zachar: "Na ki bántott, rajtam kívül?
Miben nyilvánul meg az agresszió?" - ebben :) pontosan ebben a kommentedben is benne van minden ami miatt írtam az előző hozzászólást, és épp ez a hozzáállás ami miatt nem is fogod megérteni miről beszélek.

hulyeinformatikus 2011.06.11. 11:40:12

@zachar: Oké, és milyen gyakorlati haszna van? Egy külföldi azért fog MO-ra látogatni, mert felvilágosítottak, hogy a hűtőjét egy magyar találta fel ?(ami egyébként is csúsztatás, minthogy a filmben felsoroltak jó része)

hulyeinformatikus 2011.06.11. 11:40:47

@zachar: "Mert sziklákon szökdellő boldogbakfisos klipeket az utóbbi években már százszámra készítettek, ilyet meg keveset."

Nem véletlenül.

Zylaneda 2011.06.11. 11:41:37

@zachar: Na még egyszer, utoljára: "Magyarországon a Magyar Turisztikai Zrt. készít tanulmányokat a turisztikai jellegű statisztikákról. Ezek a határőrség, az utazási irodák, a repterek, szállodák, az APEH és egyéb intézmények igazolt jelentésein (mérésen) alapulnak, nem becslések."

Az említettek közül tudtommal egyetlen statisztika sem bontja a turistákat korcsoport szerint. Tehát nem tudhatjuk, nőtt-e az idős amerikai beutazók száma. Továbbá: a Tony Curtis imázsfilm vetítése idején (2004) tért magához az amerikai turizmus a 2001. szeptember 11-e utáni sokkból, ezért abban az évben MINDENHOVÁ több amerikai utazott. Ha megkérdezték volna a hozzánk jövőket, hogy hányan látták a filmet és közülük hányan döntöttek az utazásról épp a film láttán, akkor lehetne hitelesen a hatásról nyilatkozni.

Azt hittem tudsz valamit, amit én nem, de csak hőbörögsz. Marketingkutatásból is egyes, mehetsz a dolgodra.

szkeptikus_ · http://twitter.com/szkeptikus_ 2011.06.11. 11:42:41

@Karnamantra:

Itt az értékrendet arra értettem, hogy ha itthon nyaralsz az JÓ, ha külföldön az ROSSZ. De igen tényleg elcsépelt. De nem azok a dolgok (bor, víz, vár...), hanem a tálalás.

Az pedig, hogy unalmas az ország, az nem igaz. Abból kell gazdálkodni ami van. Tény, hogy nem nálunk van a macsupicsu, de ettől függetlenül lehet más versenyelőnyökre koncentrálni.

Egyébként az unatkozik (akár itthoni) nyaralás közben, aki amúgy is unalmas. Az Eiffel-torony kipipálása nem minden. Az, hogy kicsi arról meg senki nem tehet, aki jelenleg az ország területén él.

zachar 2011.06.11. 11:43:24

@szkeptikus_:

"Én abból tudok kiindulni, ahogy én reagáltam, illetve a kommentelők reakcióiból. Ezek alapján nem volt a legszerencsésebb ez a megoldás."

Ez a néhány tucat vélemény közel-távol nem reprezentatív, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy ki olvassa ezt a blogot.
Milyen beállítottságúak, milyen anyagi körülmények között élők, milyen életkorúak, ..stb.
Persze veregetni lehet a saját hátatokat, csak saját magatokat csapjátok be.

"Ami tényleg fasza, az többé kevésbé osztatlan sikert arat. "

Hát nem.
Csak egy picike beleérző képesség kellene.
A neten viharosan terjedő vírusvideók, vagy vidám pinaugrabugra izlandi imázsfilmek szerinted egy mennyire válnak be olyanoknál akik:
- idősek
- az utazásokon a történelmi helyeket keresik fel, nem tengerbenlubickolós vagy fjordfelfedező típusok
- kevés pénzük van, és azon gondolkodnak, hogy menjenek belföldre valahova vagy sehova
- van / lehet egy vagon utazási csekkjük kafetériából, és azt nehéz külföldön elkölteni.

hulyeinformatikus 2011.06.11. 11:50:01

@Zylaneda: "Az említettek közül tudtommal egyetlen statisztika sem bontja a turistákat korcsoport szerint. "

A szállodát statisztikáiból ezt simán meg lehet tenni, meg is teszik.

szkeptikus_ · http://twitter.com/szkeptikus_ 2011.06.11. 11:51:08

@zachar:

Ezek lennének az előnyei, akkor ha csak olyan embereket akarna megszólítani, mint te. Ez egy olyan film, amely inkább megerősíti a hasonló gondolatokat valló embereket a saját világképükről, de ellenérzést vált ki azokból akik máshogy gondolkodnak, holott egy ilyen kampánynál őket is figyelembe kéne venni, hiszen a nyaralási habitusokat akarja megváltoztatni.

zachar 2011.06.11. 11:53:22

@Zylaneda:
Ostoba barátom: találsz linkeket Tony Curtis témában a Googlen, többek között a Világgazdaság oldalán, és találsz turisztikai elemzéseket a 2004-2005-ös évekből is.
A lófasz fog neked/helyetted kikeresni bármit.
Ha érdekel megteszed.

A turisztikai adatokat jelentettük az EU-nak, és persze ha hamis jelentéseket készít a MT Zrt. akkor előbb-utóbb ízekre szedi az akkori ellenzék. Ha nem hiszed el, a te bajod.

Az amerikai turisták nem 2004-ben kezdtek visszaszokni külföldre, hanem 2001 után folyamatosan (és többek között pontosan ezért készítették a reklámot Curtis-szel, hogy elcsábítsák a biztonságos Magyarországra).
Továbbá Magyarországon pontosan, hogy alig csökkent az amcsit turisták száma 2001 körül, mert nálunk biztonságban nyaralhattak, nem volt merénylet, mint Londonban vagy Madridban.

Az MT elemzés is tárgyalja, hogy 8 % körüli emelkedést terveztek elérni, és 16 % lett belőle, beépítették ezt a hatást a tervbe.
... és persze nem úgy általában az amerikaiakról van szó, hanem pont arról a célcsoportról, akikhez szólt a film, az idős, középosztálybeli rétegről.

zachar 2011.06.11. 11:54:08

@szkeptikus_:
Mint írtam, a reklámfilm pont, hogy nem az én világom, hanem a célcsoportnak a világa.
Tökéletes.

hulyeinformatikus 2011.06.11. 11:54:10

@szkeptikus_: Ez részben ki fog derülni a látogatottsági adatokból (ha nem tartja érdekesnek, nem fogja megosztani).
Az elmúlt 5 nap alatt 25 ezren töltötték le.
Nem tűnik rossznak..

Zylaneda 2011.06.11. 11:56:19

@hulyeinformatikus: "A szállodát statisztikáiból ezt simán meg lehet tenni, meg is teszik."

Az állításod első felét elhiszem, a második felére bizonyítékot kérek. Mondjuk egy link megfelelne egy olyan oldalra, ahol valami effélét találok: Magyarország beutazó turizmusa, országok és azon belül korcsoportok szerinti bontásban, az elmúlt 10 évben.

hulyeinformatikus 2011.06.11. 11:56:59

@Zylaneda: Nem fogom helyetted megkeresni.

Zylaneda 2011.06.11. 12:00:52

@zachar: "A lófasz fog neked/helyetted kikeresni bármit. Ha érdekel megteszed."

Így védekezik az, akinek nincs semmi bizonyíték a kezében. Az, hogy te miben hiszel, magánügy. De ha meg akarsz győzni másokat, bizonyíts. Anélkül csak egy nagyszájú mesemondó vagy.

hulyeinformatikus 2011.06.11. 12:01:18

@zachar: Várom a videót, ami 18 - halál közötti korosztály számára egyformán befogadható, szerethető.

Zylaneda 2011.06.11. 12:02:56

@hulyeinformatikus: "Nem fogom helyetted megkeresni."

Lásd a 12:00:52-kor írt kommentemet. Pofázni könnyű.

hulyeinformatikus 2011.06.11. 12:05:52

@Zylaneda: Most akkor Te jössz a mindenki számára szerethető reklám spottal.

szkeptikus_ · http://twitter.com/szkeptikus_ 2011.06.11. 12:09:20

@zachar:

"Ez a néhány tucat vélemény közel-távol nem reprezentatív"

Tisztában vagyok vele, hogy nem reprezentatív, de magánpénzből elég költséges lenne egy reklám utótesztet megcsinálnom, így nem marad más, mint a nem reprezentatív megfigyelés. Te is csak ezzel tudsz gazdálkodni gondolom. Javíts ki, ha tévedek.

Amit a második bekezdésben írtál az úgy van. Különböző csoportokat máshogy kell megcélozni. Ezzel a filmmel az a baj hogy nem igazán látom mögötte azt, hogy céloztak volna, mert van benne lüktető fesztivál, vízitúra, vár és gyógyvíz. Nem feltétlenül egy célcsoport érdeklődési területe. Azt érzem, hogy mindent egybe akartak, ezért lett hosszú is. Már írtam fentebb de a fesztivál vs. zongora üti egymást.

BTW miért szomorú a zene?

Zylaneda 2011.06.11. 12:13:37

@hulyeinformatikus: Feltaláltad a spanyolviaszt. De akkor ez már jobb lett volna: itthon.hu/site/upload/mtrt/Turizmus_Bulletin/bulletin200404/mester_tunde_usa.pdf

Mondjuk még ebben sincs arra bizonyíték, amit írtál.

szkeptikus_ · http://twitter.com/szkeptikus_ 2011.06.11. 12:13:38

@hulyeinformatikus:

"Az elmúlt 5 nap alatt 25 ezren töltötték le.
Nem tűnik rossznak.."

Több, mint 41 ezer már. Tényleg jó a látogatottság.

Karnamantra 2011.06.11. 12:14:27

@szkeptikus_: Hát ez az, hogy lehetne MÁSRA koncentrálni, de ebben a filmben totál elcsépelt dolgok vannak! Hát erről beszélek.

Még egy megjegyzés: téged télnyleg fizethetnek föntről, ha egész nap itt posztolgatsz :D vagy ami még rosszabb, hogy belső meggyőződésből jön, és ingyen csinálod... de akkor megérdemled lol

Karnamantra 2011.06.11. 12:15:54

@zachar: te siváragyú narancsnyik.. lol

szkeptikus_ · http://twitter.com/szkeptikus_ 2011.06.11. 12:18:05

@zachar:

Ez a film inkább önmegerősítés azokban, akik szerintem nem a célcsoport, hanem a "báziscsoport". Pedig sokan vannak olyanok, akikre ez a tálalás nem hat, sőt ellenérzést vált ki, és ők is mennek nyaralni, rájuk is kéne hatni.

Karnamantra 2011.06.11. 12:18:23

@szkeptikus_: szomorú - ez az ország arculata, nem tudtad? bemész egy templomba, ott még ennél is szomorúbb leszel! így kell örülni, vigyázállásban, becsukott szájjal, szerény mosollyal. ne lógj ki a sorból.

trollface 2011.06.11. 12:20:04

a büdös magyarok, hogy külföldre utaznak! a jó kurva annyukárt nem nyaralnak inkább itthon! a kormány helyében a kampányfilmnél sokkal egyszerűbb megoldást tudok a problémára (volt már hasonló kezdeményezés korábban): tessék feltöretni az autópályákat, lezárni a repülőteret és bevezetni azt, hogy mindenki csak öt évente egyszer mehet külföldre. akkor mindenki itthon kültene, ráadásul lakóhelyéhez közel, így fellendülne a falusi turizmus minden régióban, és újrí boldogok lennénk!

szkeptikus_ · http://twitter.com/szkeptikus_ 2011.06.11. 12:24:56

@hulyeinformatikus:

"Bikavéren kívül mondj valamit, ami tényleg fasza és osztatlan sikert aratott."

Nem termék, de a Get Engaged! amit írtak sokszor itt is, az igen.

Nem tudom linkelte-e már valaki de még ezt érdemes megnézni, ha már országimázs:

www.youtube.com/watch?v=pXku6UQ-U4c

nem várt fordulat 2011.06.11. 12:28:44

@hulyeinformatikus: a world of potentials -t pedig egy nap alatt 45e -n.

tény és való, hogy a kettő összehasonlíthatatlan, másoknak szól. ezt az ominózus kislányos filmet azt hiszem 30 - 40 másodpercig bírtam.

"a sajnos ennek ellenére is 400 milliárd forintot költenek külföldi nyaralásra a magyarok..." kiverte nálam a biztosítékot.

most megnéztem, egyetlen pozitív tulajdonsága van, hogy viszonylag szépen van megcsinálva, bár néhol kicsit gyenge a 3d.

ezt magyaroknak csinálták szerintem, és abban van némi igazság, hogy rengeteg gyönyörű táj van, amit érdemes lenne megnézni, de hogy meg akarom -e nézni, vagy inkább a horvát tengerparton lógatom a lábam, azt hadd döntsem el én.

kacsa. 2011.06.11. 12:55:01

Nekem nem jött be ez a reklámfilm. Az ötlettel nincs bajom, csak a zenével és a hosszával. Láttam már pörgősebb Magyarországot népszerűsítő filmet, ami jobban le tudta kötni a figyelmemet.

Sok szép hely van az országban, amiket meg kellene ismertetni másokkal is, de az ott lakók sokszor többet tudnak tenni ezért, mint bármilyen kampányfilm. Van olyan ismerősöm, aki azt tűzte ki céljául, hogy minél több ismerősével megismertesse az Őrséget, ezért disznóvágásra, kirándulni stb. rendszeresen meghívja őket. Gyönyörű vidék (csak * drága oda a vonatjegy)!
Vagy vannak olyan túrák, amiket mindig más tájegységben szerveznek meg. Az egyik ilyen a szervezőknek és a helyi természetjáróknak köszönhetően a Heves-Borsodi-dombságban volt. Az is szép része az országnak (és a borsodszentgyörgyiek is kitettek magukért), de ha nem szervezik meg, valószínűleg soha nem jártam volna arra, főként a távolság, az ismeretlenség és más emberi okok miatt.

amergin 2011.06.12. 14:33:37

A magyar kampányfilm gagyi, az izlandi jó. Ennyi.

sundayjunkie 2011.06.13. 13:00:58

@popocatepetl: ember, a "semmiből várat építeni" benne van konkrétan a filmben. ne a posztolónak gratulálj, hanem magadnak, amiért előbb jár a szád, mint hogy valamibe belenéznél, és felfognád.

popocatepetl 2011.06.13. 14:03:13

@sundayjunkie: Igen, de nem kell torzítanod: a filmben egész más értelemben hazsnálják, mint ahogy a posztoló teszi.

Rishi 2011.06.14. 19:30:05

Siralmas, de a rossz reklám is reklám és az ember kíváncsi fajta.

szandi07 2011.06.14. 23:00:56

Ja, hogy inkább ne is utazzunk? Bocs! Inkább itthon költsük többszörösen leadózott pénzünket? Az ellopott nyugdíjalapunkat költötték vajon erre a filmre? Vagy a bérekből elvont 50%-ot? Netán a leadózott pénzből vásárolt ingatlanok után fizetendő adónkat? Vagy a máshonnan összelopkodott pénzeket? És megint kik tettek zsebre soktízmillót ezzel? És kik csinálták meg fillérekért ezt? Tettek helyett imidzsfilm. F..a.

A szeretet nevében jól kizsigerelnek minket. Mi jöhet még ezek után????

hatR 2011.06.16. 16:29:21

hát ez olyan igazan magyaros....

felesleges penz szoras a szememben.