HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Cannes 2011 - Nem mindegy, hogy a főnök agyát vagy feleségét irigyled

2011.07.06. 14:50 lausekesther

Bár az idei Cannes Lions kreatívfesztiválnak már rég vége, azért semmivel nem romlik az értéke egy csokorra való filmválogatásnak a díjazottakból, ha most tesszük közzé őket. Az oroszlánnal elismert szpotok között sok jól ismert van, azokat most nem mutatjuk be (Volkswagen The Force, Nike Write the Future, Chrysler Born of Fire, MTV Balloons), inkább azok következzenek, amelyek - nekünk legalábbis - újak voltak.

Az arany oroszlánok közül egy kedves argentin szpot a Pepsico H2OH! márkájának a BBDO Buenos Airestől: 

És most következzen még több oroszlándíjas film!

Az argentinoknál maradva: a csajozós Axe-reklámoknak jutott arany idén is, a Buenos Aires-i Ponce reklámügynökség most a korai magömlésre rímelve a korai izzadás szókapcsolatra építette a szpotsorozatot, amit ez a darab foglal legjobban össze: 

Még mindig az arany oroszlánok között böngészve jöjjön egy 18 éven felülieknek szóló darab, egy nagyon erős, nagyon brutál, de profin kivitelezett, a lassú zenével és a visszapörgetéssel pedig még a zombis cuccoktól irtózók számára is élvezetessé tett Dead Island trailer, a müncheni Deep Silver saját videójátékának készített előzetese. 

Aki eddig azon tanakodott, hogy mi a francot jelent a bejegyzés címe, lássuk az ezüst oroszlánok közül azt a Volkswagen-sorozatot, ami egy remek fogyasztói insightot ragad meg, legalábbis azokét, akiknek tele van a hócipője a telefon automatikus szövegbeíró T9-funkciójával. A brazil AlmapBBDO munkája. 

 

Ugyancsak a fogyasztói insight ügyes megtalálását dicséri az HBO GO sorozat, amit a BBDO New York készített a csatornának. 

 

 

Szintén ezüstöt kapott a Snickers "You're not you when you're hungry" hírességeket felvonultató sorozatának legújabb darabja, amelyben Joe Pesci és Don Rickles szerepel. A Party című szpot a BBDO New York munkája. 

Még egy Snickers-szpotnak járt idén ezüst, ez a Fókuszcsoport című cápás filmecske ugyanattól az ügynökségtől. 

Végül jöjjön egy bronz filmes oroszlán, ami a tusfürdőreklámokat figurázza ki a zenész-művész Anthony Topham főszereplésével. A norvég Los & Co. munkája az Asan Triple tusfürdőmárkának. 

Szólj hozzá!

Címkék: cannes 2011

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr173044430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.