HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Virtuális product placement - csalás vagy új reklámlehetőség?

2011.07.07. 17:00 lausekesther

Az elmúlt években egyre több külföldi ügynökség folyamodott a filmes termékelhelyezés, azaz a product placement azon trükkös modern változatához, hogy digitálisan helyeztek bele új termékeket régi filmek, sorozatrészek felújított ismétléseibe. Az egyik ilyen példa az Így jártam anyátokkal (How I met your mother) című sorozat egyik 2007-es részének epizódja, ahol a háttérben jól látható a könyvespolcon egy magazin, aminek a hátlapján A gondozoo (Zookeeper) című film hirdetése van.

Az eredeti filmben ezen a polcon egyáltalán nem voltak könyvek vagy magazinok, csak egy régi, giccses óra. 

Néhány egyéb példa a virtuális termékelhelyezésre:

Oreo a Jóbarátokban

Pepsi egy focimeccsen

A Palmolive egy strandlabdán

via The Consumerist & Michelle M. Brown példái

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr873047767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása