HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Életre kelt a South Park

2011.07.22. 14:33 lausekesther

Megrögzött South Park rajongóként szeretnék most Kaliforniában lakni. Csak erre a hétre, nem többre. A kultikus sorozatot 1997 augusztusa óta sugárzó Comedy Central ugyanis alig kevesebb, mint 1400 négyzetméteren négy napra felépítette a South Park központi helyszíneinek életnagyságú mását San Diegoban, és olyan kiállítást rendezett köré, hogy az Eric Cartman-fanatikusok bizony mind a tíz ujjukat megnyalhatják. 

Az Ultimate South Park Fan Experience című kiállítás a Year of the Fan (A rajongó éve) címet viselő promóciós kampány része, amit a sorozat 15. évadjára készített a csatorna a San Diego Comic-Con International éves képregény- és rajzfilmkiállítás keretében és annak szervezőivel együttműködésben július 21. és 23. között.

A kampány részeként a Comedy Central azt is lehetővé teszi a nézőknek, hogy maguk is kipróbálhassák Eric Cartman és Kyle Broflovski kedvenc rágcsálnivalóját, a Cheesy Poofs-ot, (vagyis sajtos pufit) a csatorna ugyanis megállapodott a PepsiCo Frito-Lay részlegével, hogy augusztustól kezdődően nem kevesebb, mint másfél millió zacskó Cheesy Poofs-ot visznek a Wal-Mart üzletek polcaira. Aki nem akar érte közel három dollárt fizetni, az ingyen is hozzájuthat egy zacskóhoz a kiállításon, a South Park iskolabüfében.

A kiállításon van még egy tárlat South Park ihlette művészeti alkotásokból, egy csomó eredeti emlék és "műkincs" a sorozat kezdeti éveiből, köztük a South Park egyik atyjának, Matt Stone-nak a  2000-es Oscar-díjátadón viselt ruhája, fotó-, arcfestő és tetkóállomás, aztán egy Voice of the Fan szoba, ahol a rajongók felvételre mesélhetnek és énekelhetnek South Park-dalokat, van Ki tud többet a South Parkról? verseny, színpad karaokéval és jelmezversennyel, és ott a helyszínen (és online is) lehet South Park avatárokat is készíteni, amit aztán a Facebookon (vagy más közösségi oldalon) profilképként használhatunk. A rajongókat középpontba állító kampány becslések szerint három és ötmillió dollár közötti költségvetéssel készült.

És ami a legjobb: az egész ingyenesen látogatható, még Comic-Con belépő sem kell hozzá. (Ismétlem, kár, hogy baromi messze van.)

Néhány kép a kiállítás készítéséről:

Csak röviden visszatérve a Cheesy Poofsra: nem ez az első eset, hogy rajzfilmből kivett márkákat valósítanak meg a való életben: a 2007-es Simpsons mozifilm népszerűsítésére például a Frosted KrustyO’s gabonapelyhet és a Buzz Colát tényleg lehetett kapni a 7-Eleven boltokban.

4 komment

Címkék: south park

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr753089017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zebulon_kapitány 2011.07.22. 16:17:02

Kétszer is sikerült elrontani a Cheesy Poofs (Sajtos Pufi) a cikkben, grat...

lausekesther 2011.07.22. 16:18:40

@zebulon_kapitány: Ó tényleg, bocs, javítom, és köszönöm a gratulációt.

lausekesther 2011.07.22. 16:22:45

@zebulon_kapitány: ja, és neked is grat, hogy egy mondatban is sikerült hibáznod: a tárgyeset t-je lemaradt :)

yaneuh 2011.07.22. 18:02:25

sőt, létezik a Simpsonsból a Duff Beer is.