HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Virtuális product placement - csalás vagy új reklámlehetőség?

2011.07.07. 17:00 lausekesther

Az elmúlt években egyre több külföldi ügynökség folyamodott a filmes termékelhelyezés, azaz a product placement azon trükkös modern változatához, hogy digitálisan helyeztek bele új termékeket régi filmek, sorozatrészek felújított ismétléseibe. Az egyik ilyen példa az Így…

Szólj hozzá!

Cannes 2011 - Nem mindegy, hogy a főnök agyát vagy feleségét irigyled

2011.07.06. 14:50 lausekesther

Bár az idei Cannes Lions kreatívfesztiválnak már rég vége, azért semmivel nem romlik az értéke egy csokorra való filmválogatásnak a díjazottakból, ha most tesszük közzé őket. Az oroszlánnal elismert szpotok között sok jól ismert van, azokat most nem mutatjuk be (Volkswagen The…

Szólj hozzá!

Címkék: cannes 2011

A Vodafone is az Algida is ugyanazt a felhős ötletet lövi el

2011.07.04. 10:22 szivlapat

Biztos mindenki kémlelte már úgy a nyári égboltot, hogy a bárányfelhőkbe valamilyen formát látott. Ez az emlék juthatott az Algida és a Vodafone reklám készítőjének az eszébe, ugyanis mindkét éppen futó szpotban állat rajzolódik ki a felhőkből.  Az Algidában…

5 komment

süti beállítások módosítása