A Honda CR-V terepjáró legújabb, a közelgő Super Bowl alatt futó tévészpotjával a Meglógtam a Ferrarival című vígjátékklasszikust idézi. A reklámban Matthew Broderick önmagát játssza (azaz nem Ferris Buellert), amint beteget jelentve meló helyett az eredeti film emblematikus jeleneteit játssza újra.
A szpotból korábban csak egy néhány másodperces részletet szivárogtattak ki a Youtube-on, amelynek hatására egyes rajongók az eredeti film folytatását vizionálták.
A film végén feltűnő dátum, a Super Bowl időpontja azért sejtette, hogy sokkal inkább egy reklámkampányról lehet szó. A vélekedés néhány napja igazolódott be, amikor is felkerült a videószájtra a reklám két és félperces verziója.
A filmmel a Honda nagy rizikót vállalt, és nem biztos, hogy helyes döntést hozott, ugyanis a videomegosztó oldalak a rajongók elégedetlenkedő kommentjeitől zajosak. A film rajongói közül sokakban visszatetszést kelt, hogy a filmben megjelenő Ferrari életérzést egy csúnyácska és tömzsi Honda terepjáróra próbálták ráerőltetni.
A szpotot a film legismertebb zenéje, a Yellow zenekar Oh Yeah című száma kíséri, rendezője pedig a Másnaposok és a Sulihuligánok alkotója, Todd Phillips.
A Super Bowl-on bemutatják az autógyár másik típusának, az Acurának a filmjét is.
Szerényi Tamás