Az új Soproni-reklám szinte mindenkinek tetszik, úgy tűnik, sikerült azokat az érzelmi húrokat megpengetni, amik hatnak nemcsak a magyar sörfogyasztóra, de azokra is, akik ismernek legalább egy magyar sörfogyasztót. Szóval mindenkire. Lássuk:
Szerkesztőségi röpfelmérésünk eredménye:
1. minden sörreklámért rajongok, amiben nem csak pecázó barátok vannakamúgy 4/5, az üzenettel könnyű azonosulni, de a csávóval valamiért nehéz, és első megnézésre nem vagyok benne biztos, hogy csak a modorosság miatt (zsombor)
2. én nem tudom eldönteni, hogy a politikusoknak vagy a cégeknek áll rosszabbul, ha nemzeti színbe burkolóznak, mindenesetre ez legalább profi és hatásos. a csávó viszont tényleg full gáz! (csudaygé)
3. szerintem meg semmi baj nincs a csávóval (.:sz-b:.)
Tehát: van-e baj a csávóval? Magával a reklámmal egy apró bibi azért volna, mint arra egy szemfüles kommentelő a Youtube-on felhívta a figyelmet. Íme a film, amiben egy kanadai ember lelkesedik az országáért, és mit ad isten, éppen egy sörreklámról van szó (erről a kampányról többet itt):
Az utolsó 100 komment: