HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

A lehetetlen poszt

2009.03.03. 16:20 lausekesther

A spanyol Vodafone érdekes kezdeményezéssel kezdte a kreatív megjelenések szempontjából számos szakember szerint izgalmasnak ígérkező 2009-es évet. Az El Post Imposible (A lehetetlen poszt) címet viselő februári akciójába meghívta Spanyolország 28 legismertebb bloggerét, és arra kérte őket, hogy különféle extrém szitációkban írjanak egy-egy blogbejegyzést - természetesen egy Vodafone 3G modem és egy vodafone-os Dell Inspiron Mini laptop segítségével. A posztok így nem csak az akció blogján, de az egyes szerzők saját blogjain is megjelennek. 

A végeredmény: február 28 napjának mindegyik napján egy-egy bejegyzés született a 28 blogger egyikétől, köztük búvárkodás, sziklamászás közben, a Guggenheim múzeumban, jégkunyhóban, hőlégballonon, ejtőenyős ugrás közben, pilótafülkében, rögbimeccsen, paintball-viadalban vagy tévésorozat forgatása alatt írott posztokkal. Na, meg persze a kapcsolódó videók a YouTube-on.

A 28-ból itt van néhány, de a videók végignézését csak spanyolul tudó olvasóinknak ajánljuk. Persze a többiek is tekintsenek bele bátran - érdekes megfigyelni, hogy mik azok a helyzetek, amikben még a legtapasztaltabb bloggerek sem képesek működni.

Merülés közben
  

 Tévésorozat forgatásán

Ejtőernyős ugrás közben (de inkább előtte)
  

Sziklamászás alatt
 

Sivatagban / teveháton
 

Kutyaszánon

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr32977745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lord_co 2009.03.04. 01:47:45

oh, tehát a spanyol bloggerek haja is korpás

Zoltan Baranyai · http://mindennapibetevo.blog.hu 2009.03.04. 09:57:05

Ott már legalább használják a nagy cégek is a blogokat a reklámozásra, itthon meg még mindig csak beszélnek, hogy ez is a jövő blabla. És mégsem merik bevállalni, hogy kisebb, de célzottabb közönséget szólítsanak meg. Inkább mindenkihez szólnak, hátha...
süti beállítások módosítása