HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Itt a reménytelen tajparaszt igénytelenség beszél

2009.05.14. 13:53 zsombor

A bontott csirkés élelmiszeráruházi hirdetésekben öncélú sznob köcsögség volna falatrengető kreativitást keresni, de azt azért tényleg nem lenne szabad hagyni, hogy bárki, bármilyen válság idején azt írja a majdnem két teljes oldalas ócsóhirdetésére, hogy Itt az ÁR beszél!, és mellétegye egy hangosbeszélő képét, mert végképp megtörünk.

A Lidl pedig pont ezt csinálta a mai Blikkben és Népszabadságban, meg feltételezhetően máshol is, két kedvenc válságtermékem a 200 forintos Kométa sertészsír, illetve az ország minden aktuális fájdalmát keretbe foglaló, azonos árú Dunamelléki Félédes Kékfrankos típusú egyliteres bor. A kép kattintásra megnő sajnos.

22 komment · 1 trackback

Címkék: reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr931121315

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.05.14. 20:11:22

Akcióban a Hazugreklám-Kommandó!Alig egy hónapja, hogy a Rendőrség, a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, valamint a Versenyhivatal együttműködésével megalakult, a Reklámellenőrző Akciócsoport, közkedvelt nevén: a Hazugreklám-Kommandó. Az akciócsoport megala…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Critmiss 2009.05.14. 14:55:16

Szerintem ez teljesen rendben van. Bár én is megtörtem.

zsombor 2009.05.14. 14:58:11

Talán a hangosbeszélő teszi, de én tényleg megrogytam.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.14. 15:34:00

jó lidlis szokás szerint, biztosan addig nem engedték vécére a grafikust, amíg nem végzett. csoda, hogy összecsapta(k a feje fölött a sertészsírok)???

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2009.05.14. 17:16:20

Szerintem teljesen rendben van. Keménydiszkontról van szó, ahol igenis az ár a döntő. Közömbösen tudok viszonyulni hozzá, nem úgy mint a Tesco izzadságszagú árhasonlítgatásához.

is 2009.05.14. 17:51:15

abban az országban, ahol Győzike a legnézettebb műsor hosszú évekig, azóta meg a Barátok közt, ott ez egy pontosan bemért, célzott reklám. nem te vagy a célcsoport, de ez pontosan a célcsoport igényeihez szabott reklám. szakmailag inkább pozitív, mint megatív. SAJNOS.

Sir Nyű 2009.05.14. 18:03:12

Nagyobb baj a 200 Ft-os bor es jegkrem. Es van, aki megissza/megeszi!!

insect02 · http://autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/363-ferrari 2009.05.14. 18:19:43

nem véletlenül csinálják így, és ezt. agresszív bugyuta kampány... ez való az agresszív és bugyuta embereknek, akik pl. a blikket olvassák. a népszabadságon azért meglepődtem kicsit :)

kapujanincs (törölt) 2009.05.14. 18:27:33

nem volna szabad hagyni...? öncélú sznob köcsög!

moto.sapiens 2009.05.14. 18:40:50

Hülyék gyülekezete. Az info átjön nem? Akkor meg? Ha dizájnba csomagolják azt ti fizetitek. Akkor meg az a baj.

Kicsijoe 2009.05.14. 18:55:57

Nekem a kedvencem a lidli katalógus műfajban a "Most csapjon le rá!" piktogramm az egyes termékek mellett.Szinte látom lelki szemeim előtt amint a 33%-kal leárazott borzasztó minőségű húskenyéren banyatankos szörmekucsmás kisnyugdíjas VS kinyúlt rózsaszín két számmal kisebb KEYO melegítő-fehérzokni-patacipő-lenőtt haj panelháziasszony harcol körmeszakadtáig,hogy lecsaphasson az utolsó akciós példányra :S

boogieee · http://www.pallas70.hu/logisztikai-ugyintezo.php 2009.05.14. 19:04:18

A célcsoport körében úgy látszik, ez a hatásos módszer!

moto.sapiens 2009.05.14. 19:15:20

Elhiszem, h a konzerv/mirelit/dobozos az szar, de a kígyóuborka 79ért....
És most senki ne jöjjön azzal, h a 300as az jobb helyen termett, meg bio, meg vegyszer..
majd mindjárt elhiszem.

meggyespite 2009.05.14. 19:31:19

@Herr Nyó: Hát sajna, akinek nincs pénze kénytelen 200 Ft-os zsírt venni és azt keni a kenyérre. A minap a hentespultnál egy nő 400ft-ért kért a legolcsóbb párizsiból. Gondolom volt 400 ft-ja, hogy a vacsorára vett 5 zsemlére ne csak margarint tegyen. Gondolom, ha ő meglátja ezt a reklámot nem az jut eszébe, h ez micsoda marketing, otromba grafikusi munka itt az újság közepén.

Big-B 2009.05.14. 19:34:54

Úgy is van. Miért nem híres designerekkel terveztetik a hírdetéseiket? Igaz, akkor nem 200Ft lenne a zsír, hanem 700, de legalább zsombor örülne neki.

Gyökszi68 2009.05.14. 19:45:06

Csak azért is,: hajrá Lidl !

Zoopraxiscope · http://en.wikipedia.org/wiki/Zoopraxiscope 2009.05.14. 20:04:39

A hirdetéseket nem designerek(?) tervezik, hanem alkalmazott grafikusok (vagy egyre inkább csakannak titulált, ügyeskezű senkik) készítik nevetséges éhbérért, kacagtató határidőkkel, végtelenített műszakban, mindezt egy-egy vizuális analfabéta hivatalnokforma emberrel a hátuk mögött, aki személyesen szereti eldöneti, mi legyen a reklám üzenete, és az milyen színben/betűtípussal jelenjék meg. A rabszolga csak egymás mellé dobálja a gyalázatos minőségű fotókat az oldalon, vörös szemekkel bepötyögi az idétlen/magyartalan szövegeket valami free betűtípussal (a naivabbja kijavítja a leggyalázatosabb helyesírási hibákat), aztán meghallgatja lehajtott fejjel a lebaszást, amiért máris csúszott a határidővel, mert az idő pénz, a pénz pedig az atyaúristen, és ha részedesni akarsz a kegyelméből, pofádat befogod, és amúgy is ötszáz hozzád hasonló senki toporog türelmetlenül a helyedért az ajtóban, csak azok már minimálbért sem kérnek ám, beérik havi egy kiló akciós kométa sertészsírral, jól csúszik rá a kékrfankos típusú asztali bor.

agár 2009.05.14. 20:11:20

Pont egy ilyen nagyokos (általam azért kedvelt), "borsznob" társasággal teszteltettem vakon vörösborokat. Feláldoztam az összes ajándékba kapott menő (Vylyan, Bock, Gere stb.) boromat. A pontozások szerint utcahosszal nyert egy 600 Ft-os, interfruktos spanyol bor.
Úgyhogy nem leszólni a Dunamelléki Félédes Kékfrankost. Az én kedvencem egyébként a literes papírdobozos, tescós spanyol Merlot (375 Ft).

nemuccaszoc 2009.05.14. 21:01:36

De a Lidl minőségben fölötte van az összes magyarnak együtt véve.

zsombor 2009.05.15. 10:40:16

@moto.sapiens
de akkor is átjönne, ha azt írnák rá, hogy "kicsi árak", vagy "nálunk az árak a földön járnak", vagy "alámegyünk a válságnak", amiknek mind van értelme, azzal ellentétben, hogy "itt az ár beszél"

@agár: Nem tudom, mire utal az "ilyen", meg kit borsznobozol, kész vagyok linkekkel bizonyítani az ellenkezőjét – de azt azért kizárnám, hogy kétszáz forintért élvezhető bort lehetne előállítani, pláne félédeset ;)

@kapujanincs
az irónia, gondolom, majd csak később jön az Ablak-Zsiráfban

@Big-B: Úgy is van. Miért nem olvasod el a bejegyzést, mielőtt hozzászólsz? Igaz, akkor biztos nehezebb lenne személyeskedni.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.05.15. 22:18:39

a fejléc dizájn, tipo gáz, a tartalmi rész kép+ár funkcionális a D, E célcsoportnak, a termékekről pedig no comment
süti beállítások módosítása