A lengyel kulturális minisztérium ismeretterjesztő kampánnyal szerette volna felhívni a fiatalok figyelmét az 1944-es varsói felkelés tragédiájára. A San Markos nevű reklámügynökség arra gondolt, nem lenne szerencsés a hagyományos reklám, mert az a cél, hogy a fiatalok jobban átéljék, milyen volt 1944-ben élni.
Elindítottak egy Facebookon futó 1944-ben játszódó online realityt. Regisztráltak két, 1944-ben élő fiatalt (Sosna és Kostek), akik 63 napon keresztül folyamatosan beszámoltak, éppen mi történik velük. Ahogy ez manapság szokás, képeket, zenéket, videókat osztottak meg a közösséggel, amelyből kiderült, hogyan élik át a felkelés eseményeit. Sosna és Kostek rövid idő alatt, több mint háromezer barátot gyűjtott, akik folyamatosan követték a két fiatal 1944-es életét. A kampány elég hamar bekerült a klasszikus médiába, hírműsorokban, háttérbeszélgetésekben foglalkoztak a időutazós Facebook történettel, meg nyilván a sztori alapját adó 1944-es üggyel.
A kampány az Epica 2009-es reklámversenyen, a "média innováció" kategóriát nyerte meg.