Szinkronicitás vagy bosszú, ez a két magyarázat lehetséges. Volt ugye az előző Soproni-szpot, ami megszólalásig hasonlított egy régi Molson-reklámra, ami egy kanadai sörmárka (erről többet itt), most pedig ugye fut a Soproninak az új filmje (bővebben itt):
amire, hát, eléggé hasonlít a Molson legújabb reklámja:
A két film nagyjából egyidőben jött ki, a kanadai talán kicsit később, de persze ki tudja, melyiket mikor kezdték forgatni. A szöveg ugyanúgy a hazaszeretet húrjait pengeti, a képek is hasonlók (bár a kanadai nyilvánvalóan jóval nagyobb büdzséből készült), és még a zene is egy alomból való (ezúttal már tényleg a Rekviem egy álomért zenéje, a Soproni alá a sok tucat hasonló közül választottak egyet).
Na most vagy egyszerűen az van, hogy a két márka ugyanarra a kommunikációs sínre csatlakozott rá, ami egy idő után óhatatlanul ugyanoda vezet, vagy szinkronicitásról van szó, arról a csodálatos jelenségről, amikor két esemény egymástól teljesen függetlenül, egyidőben következik be. Vagy a kanadaiak megorroltak az előző miatt, és most ők is csináltak egy ugyanolyat. Vagy beépített kémei vannak a Soproninak a Molsonnál. Vagy a Molsonnak a Soproninál. Vagy.