Halló, halló, a teljes Kreatív department nevében üdvözlök mindenkit a Kreatív magazin fesztivál-, konferencia- és pótcselekvésblogján, a Szívlapáton! Órákon belül megkezdjük a rendes működést: az előretolt ékek a visegrádi BrandFestivalról jelentkeznek majd, hogy kora nyári, cannes-i nulladik kísérletünkhöz hasonlóan ne csak azt írják meg egy konferenciáról, mit mond az okos/fontos/szervező barátja ember a színpadon, hanem azt is, hogy mit csinál eközben mindenki más és miről van szó a kávészünetekben.
Ha kíváncsi rá, kinek milyen az új haja/ruhája/csaja a szakmában, ki melyik előadás alatt jegyzetel és mit, miket mondanak a sztárvendégek egymás háta mögött, milyen a kaja és hogy hogyan kell úgy vegyülni egy konferencián, hogy többé ne kelljen olyan tendereken indulni, ahol nem lehet előre tudni, ki a nyertes, kövessenek minket!
A jövő héten aztán az egri Reklámkonferenciával folytatjuk ugyanígy, október elején pedig komplett kommandót szalajtunk a szlovéniai Portorozba, a Golden Drumra, és mindeközben igyekszünk átmenteni ide cannes-i tesztblogunk örökérvényű bejegyzéseit is (addig is, amíg ez sikerül, odaát lehet behozni a lemaradást).
A remek szakmai rendezvények közben pedig a megszokott adag paradigmaváltást, digitális forradalmat, égre festett jövőképet és összegzéseinket a változatlanul tárgyilagos Kreatív Online-on találják majd, de úgyis linkelünk oda-vissza mindent.