HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Golden Drum: virtuális plakátkiállítás a főtérről

2008.10.07. 20:06 csudaygé

Még mielőtt este 9-kor eredményt hirdetne a zsűri, teszek egy gyenge kísérletet arra, hogy slide-showt ragasszak a blogba. Mivel az indafotó képfeltöltője megmakacsolta magát, kénytelen voltam saját kezembe venni a dolgok irányítását, így felraktam képeimet oda, ahova eddig is szoktam, a konkurens (egyáltalán tudnak odaát az indafotóról szerintetek?) Flickrre.

Remélem működik majd a képnézegetés!

3 komment

Címkék: tudósítás golden drum portoroz plakát kiállítás

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr100701746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tobey 2008.10.08. 00:12:50

jaj de káááár, hogy nem jó az inda! szerintem kifejezetten előny...
kerülöm az indát ahol csak lehet.
egyébként működik amit felraktál.

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2008.10.09. 00:31:06

csatlakozom tobeyhoz, szerintem is kár, hogy nem az indafotó! :) kérhetünk szépen egy levelet arról, hogy pontosabban mi nem működött?

csudaygé 2008.10.09. 02:44:25

pl. a képfeltöltés? ;)
süti beállítások módosítása