Egyetlen lépésre van a Meki attól, hogy tökös magyar lovebranddé váljon: az iható kávé és a józanul is tolerálható belsőépítészeti standardek bevezetése után itt a Magyaros Ízek tematikus menü – lángossal, bundáskenyérrel, fasírtgolyókkal, aranygaluskával, továbbá tormás és paprikás szendvicsekkel.
FRISSÍTÉS: megvan a tévészpot is.
Legfőbb ideje volt – utazgatva könnyű észrevenni, hogy Magyarországon folyton csak a globális alapkínálat megy, néha óvatos európai (olasz, görög, satöbbi) kitekintésekkel, miközben egy csomó országban próbálnak helyi érdekeltségű gyorsételeket előállítani a helyi gyomroknak (Indiában, ugye, marhamenteses dolgokat, Franciaországban pont hogy rengeteg hatalmas marhahúsos szendvicset, Japánban meg Kínában keleties cuccokat).
Az ajánlat mától elérhető, mi pedig természetesen egyből igyekeztünk kideríteni, indítanak-e bográcsos-népviseletes tévékampányt a menükhöz – választ holnapra várunk.
Hamarosan teszteljük is, sikerült-e ráérezni, milyen junkot szeret a magyar, addig is két üzenet a további márkaépítéshez: egyrészt nehéz nem észrevenni, mennyire jól hangzana az, hogy McPörkölt, másrészt ha üzenhetek, még az Astorián levő étterembe kellene küldeni néhány új cd-t, hogy minden kerek legyen.
FRISSÍTÉS (október 29.): Megkaptuk a DDB által készített tévészpotokat is, részletek a Kreatív Online-on.
(Az ajánlatot egyébként egyértelműen a Szívlapát legutóbbi két posztja ihlette: pont a McDonald’s váratlan húzással ősszel elővezetett tavaszi szendvicséről, illetve a hazai óriáscégek kommunikációján végigsöprő magyarosch-járványról írtunk néhány napja.)