Remek, szerkesztőségi álláspontnak is beillő cikket közölt online kiadásában az Advertising Age arról, hogyan próbálja az utolsó felfújható marketingszakértő is meglovagolni az Obama-győzelmet – mindezen az az amerikai reklámszaklap élcelődik, amely néhány éve még konfliktuskerülő iparági közlöny üzemmódban működött, mostanra viszont a jelek szerint egyértelműen megérkeztek a ló túlsó oldalára.
Idefordítjuk:
Oké, értettük: Obama miattatok nyert
Akkor mostantól ne küldjetek több sajtóközleményt
Egy rakás cég, tanácsadó és állítólagos marketing-guru árasztotta el az Advertising Age szerkesztőségét olyan sajtóközleményekkel, amelyekben mind azt magyarázzák, milyen fontos szerepük volt Barack Obama győzelmében – az önmagasztaló szemét mennyisége miatt lehetetlen volna minden feladót megneveznünk és nyilvánosan gúnyolódnunk az összes cégen.
De oké, értjük.
Barack Obama elsősorban az smsek/mobilmarketing/közösségi szájtok/fiatal szavazók/web/blogok/mikroblogok/nanoblogok/számítógépjátékban elhelyezett hirdetések/outdoor reklámok/kukoricamező- és pajta-menti hirdetések/podcasting/légycasting miatt nyert, és ti mind pontosan azok a szakértők vagytok, akikkel azonnal beszélnünk kell és/vagy vásárolnunk kell tőletek valamilyen kommunikációs szolgáltatást és/vagy írnunk kell rólatok.
Igazából ha nem rajtatok múlt volna, John McCaint választották volna meg.
(Ken Wheaton)