Februárban elindul hát a régóta előkészülő Médiaunió 2009-es kampánya – annak, aki lemaradt: egy rakás egy újság és tévé összedobott egy nagyon nagy rakás hirdetési felületet, amin évente egy darab Nemes Ügyért lehet harcolni szakadatlan. (Azaz: civil kampány, nem állami, a hatmilliárd pedig a felajánlott hirdetési felületek névleges összértéke.)
Az első Nemes Ügy az egészségmegőrzés és a saját felelősség a szervezet szétcseszésében, tekintettel a drámai magyar halálozási statisztikákra. A kampánycsinálás lehetőségét elnyerő ügynökség, az ACG.Hey a "Nincs de" logikára fűzi fel az évet: tavasszal a hülye kifogásokról beszélné le a népet, ősszel meg tartaná bennük a lelket, amikor egyre inkább hidegben kell futni és egyre jobban csúszna a meleg szobában kortyolt borokhoz a cigi.
Szakmai részletek a Kreatívon (itt és itt), alant pedig a három szpot, ami tavasszal forog majd, írjátok meg, be-e jön! Szerintünk karakteresek (ha ismerős a világ, nem véletlen, az utóbbi években a Miniszterelnöki Hivatal kampányait, például az egy hónapja zajló esélyegyenlőségi kampányt is ők ötölték ki), és az átlagnépességet elnézve egész konfrontatívak, de a Nagy Válság, Ami Rendesen Még Rá Se Kezdett évben nem lesz egyszerű mérhető javulást elérni a fejekben, pedig a cél ez volna.
A szpotok mellé lesz persze újság, rádió, online, utcai lerohanás és tematizált cikkek meg műsorok, mindenesetre ez nektek eddig milyen?