HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Classics - Kaszás György reklámjai

2009.03.05. 14:01 szivlapat

Ismeri a Nestlé csokinak azt a reklámját amiben ez van: "Mindegyik táblában egy jó pohár tej van"? Vagy azt a kőkori Nescafé reklámot, amiben Rékasi "Fantástico" Károly még nem Bartha Zsolt-i izmokkal nyomult ballonkabátban? Na, ezeket például Kaszás György csinálta. Kaszás a magyar reklámszakma egyik legismertebb és legelismertebb figurája. 15 évet húzott le a McCann Ericksonnál kreatívigazgatóként, majd 2005-ben elhagyta a vállalatot, és saját ügynökséget alapított UpGrade Communications néven. Februári számunkban nagyinterjút készítettünk vele, most pedig jöjjön egy válogatás Kaszás reklámjaiból az elmúlt 19 évből.

 

NESTLÉ RED LABEL REMOTE CONTROL/1990
Kreatívig: Kaszás György
Copywriter: Kaszás György
Rendező: Kozma Péter
Operatőr: Kapitány Iván
Zene: Nemzetközi
Megbízó:Nestlé Hungária
Ügynökség: McCann-Erickson Budapest
Díj: National Prize - Cannes 1991

NESCAFÉ TRAVELER/1991
Kreatívig: Kaszás György
Copywriter: Kaszás György
Rendező: Kozma Péter
Operatőr: Kapitány Iván
Zene: Nemzetközi
Megbízó: Nestlé Hungária
Ügynökség: McCann-Erickson Budapest


 

 

 

 

 

 

 

KAMPÁNY A KULTURÁLT KUTYASÉTÁLTATÁSÉRT/2000
Kreatívig: Kaszás György
Copywriter: Kaszás György
Art direktor: Havasi Gábor
Fotó: Máté Gábor
Zene: -
Megbízó: Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal
Ügynökség: McCann-Erickson Budapest
Díj: Ad Spot Non-Profit Award2000 Italy Festival 1. hely a Non-Profit Culture kategóriában

PHYSIOMINS FOGYASZTÓSZALONOK/804  2005
Kreatívig: Kaszás György
Copywriter: Kaszás György
Art direktor: Havasi Gábor
Fotó: Máté Gábor
Megbízó:PHYSIOMINS
Ügynökség: McCann Erickson Budapest


COMEDY CENTRAL BEVEZETŐ KAMPÁNY 2008
Kreatívig: Kaszás György
Copywriter: Kaszás György
Art direktor: Gerő Zsolt
Illusztrátor: Lehotay Zoltán
Rendező: Lehotay Zoltán
Megbízó: Comedy Central Magyarország
Ügynökség: UpGrade Communications/MindShare

KURT LEWIN ALAPÍTVÁNY "TE" 2001

Kreatívig: Kaszás György
Copywriter: Kaszás György
Art direktor: Havasi Gábor
Rendező: Németh Attila
Operatőr: Osztolyka Péter
Megbízó: Kurt Lewin alapítvány
Ügynökség:McCann Erickson Budapest

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr38976460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.03.05. 14:14:47

Kaszás a hazai reklámdzsungel etelonja:

A ’70-es ’80-as évek a reklámban nem a koncepciók, hanem a szlogenek korszakát jelentették. Egyetlen jó mondatra egy komplett kampányt lehetett felépíteni.

Nevéhez fűződik a Malév „Szállunk rendelkezésére!", az országos köztisztasági kampány „Nem bántja a szemét?", vagy a „Tartalomhoz a forma. Amfora" szlogenje is.

Itt csengenek a fülönkben, megnyomják az indítógombot még ma is. Ravasz szórugók :)

ccccccc 2009.03.05. 17:14:27

mai szemmel nezve ezek kivetel nelkul szoget utnek a fajdalomkuszobbe. foleg a kurt lewin spot...

cölöp 2009.03.06. 22:29:10

nyilván csak engem zavar, hogy az utólag lesajnált tízensok év alatt, csak egyetlen "valódi" ügyfélnek készült reklám 90 és 91-ben. vagy?

batorfya 2009.03.08. 13:46:22

@cölöp: Bár a Kaszásnak semmi szüksége nincs arra, hogy bárki is tisztázzon néhány dolgot vele kapcsolatban, azért gondolom, nem bánod, ha néhány dolgot hozzáfűzök a kommentedhez.

- Mint a bevezetőszövegben olvashatod, ez egy válogatás.

- Te sem gondolhatod komolyan, hogy Kaszás az elmúlt 19 évben (hogy '90 előttről ne is beszéljünk) csupán ennyi ügyfélnek dolgozott. Csak, hogy tudd, íme még pár ügyfél, akikkel dolgozott: Braun, Allianz, Pannon, Coca Cola, Maggi, Népszabadság, Pharmavit, Chokito, akkor még Gyermek, Ifjúsági és Sportminisztérium, Heim Pál Gyermekkórház.

- Kíváncsivá tettél, hogy szerinted melyik nem "valódi" ügyfél a felsoroltak közül? A Főpolgármesteri Hivatal, a Kurt Lewin, a Physiomins vagy a Comedy Central?

- Kaszás az interjúban nem "sajnálja le a tizensokévet", hanem elmeséli a távozásának okait.

üdv,
BA

denesmari 2010.10.14. 09:29:12

HI.
Lányokból is lehetnek jó reklámszakemberek? mert úgy látszik eléggé férfiközpontú ez a szakma.
Vagy nem?
Jó lenne példákat látni.
Marcsi
süti beállítások módosítása