Breaking! Breaking! Tegnap kaptuk a fülest, hogy az ukrán djuice importálta a budapesti Leo Burnett Cannes-bronzdíjas SMS Bandi kampányát SMS Tolik néven. Sajnos annyira nem súlyos, mint amennyire vártuk, se szőrös, részeg, szögletes arcú emberek nincsenek, se bontott Volgák az ágy mellett, pont az történik benne, hogy egy ember ukránul énekel.
Ez az egyik beharangozó, ígéretes:
Aztán itt énekel az éneklőember:
Ezek pedig paródiának tűnnek:
A djuice-logóváltás (furcsa kristályszerű, nagyon színes logó lett, vita az Addicton) kapcsán a Kreatívon interjúztunk a djuice norvég főreklámügynökével, Haakon Dahllal, az oslói Kitchen Leo Burnett ceójával, aki amúgy pont azt bizonygatta, hogy a djuice helyi ügynökségei szabadon csinálhatják, amit akarnak.
Magyarul: az SMS Bandi-átvétel a ritka kivételek közé tartozik, amikor használnak valamit, ami egy másik djuice-országban ment, ujjé.