Vásárlói promóciót indított tegnap az ország egyik legnagyobb kiskereskedelmi hálózata, a Spar (Interspar, Kaiser's, Plus), azaz a hűséges vásárlók június közepéig ismét pontokat gyűjthetnek, amit végül ajándékra válthatnak. Ezúttal azonban nem akármilyen ajándékokat, de TÖRPöket, írd és mondd, Hupikék Törpikék figurákat gyűjthetnek össze a bevásárló háziasszonyok, sőt: Aprajafalva összes 15 lakójából - Hókuszpókkal és Sziamiauval - komoly kollekcióhoz is juthatnak.
Nem kérdés, hogy a Spar ezzel a gyerekeiken keresztül igyekszik magához kötni a vásárlóit (vagy tévednék, és tele van az ország törprajongó felnőttekkel?), de azért a törpökhöz nyúlni, az akciót fantörpikusként kommunikálni, és valószínűleg egy komoly költségvetésű televíziós, print, köztéri kampányt tolni alá... nos, bátor, aki a nevét adja ehhez. A fantörpikus akcióhoz fantörpikus microsite is készült, ahol fantörpikus online játékokat lehet játszani és fantörpikus kiegészítő törpös termékekkel (füzet, képregény, törcsi, dvd) lehet megismerkedni. Gratulálunk a fantörpikus ötlethez! Hát akkor talán már inkább maradjanak az olcsó sonkák, Marcia Cross és Szávay Ági.
(A szpotért és a képért köszönet a TNS Media Intelligence-nek.)