HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Fantörpöző Spar

2009.04.24. 15:29 lausekesther

Vásárlói promóciót indított tegnap az ország egyik legnagyobb kiskereskedelmi hálózata, a Spar (Interspar, Kaiser's, Plus), azaz a hűséges vásárlók június közepéig ismét pontokat gyűjthetnek, amit végül ajándékra válthatnak. Ezúttal azonban nem akármilyen ajándékokat, de TÖRPöket, írd és mondd, Hupikék Törpikék figurákat gyűjthetnek össze a bevásárló háziasszonyok, sőt: Aprajafalva összes 15 lakójából - Hókuszpókkal és Sziamiauval - komoly kollekcióhoz is juthatnak. 

Nem kérdés, hogy a Spar ezzel a gyerekeiken keresztül igyekszik magához kötni a vásárlóit (vagy tévednék, és tele van az ország törprajongó felnőttekkel?), de azért a törpökhöz nyúlni, az akciót fantörpikusként kommunikálni, és valószínűleg egy komoly költségvetésű televíziós, print, köztéri kampányt tolni alá... nos, bátor, aki a nevét adja ehhez. A fantörpikus akcióhoz fantörpikus microsite is készült, ahol fantörpikus online játékokat lehet játszani és fantörpikus kiegészítő törpös termékekkel (füzet, képregény, törcsi, dvd) lehet megismerkedni. Gratulálunk a fantörpikus ötlethez! Hát akkor talán már inkább maradjanak az olcsó sonkák, Marcia Cross és Szávay Ági.

(A szpotért és a képért köszönet a TNS Media Intelligence-nek.)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr581084097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2009.04.25. 15:17:32

Én is szeretem, de nem vagyok gyerek. Ez a törpös dolog akkor volt cool, mikor én jártam az óvodát. Egyáltalán a mai gyerekek tudják, hogy mi az a Hupikék Törpikék? Mert én ezt kétlem. Innentől kezdve meg bukta egy egész kampányt erre építeni.

4tissimo · http://4tissimo.wordpress.com/ 2009.04.26. 17:53:19

Sofokles, kortársak lehetünk törpügyben... Mivel nekem gyerekkori kedvenc volt, a porontyaim is ismerik, konkrétan én tereltem feléjük őket, DVD-n, youtubeon szokta a kisfiam nézni, ráadásul az ertéelklub hétvégén reggelente nyomja a meseblokkban is. Szóval nem hinném, hogy bukta lenne, bár reklámban használni tényleg gagyi kategória. A törpök hírhedettségét szerintem az a műzenés törpslágeres CD alapozta meg, magával a mesével nincs baj, csak ha nem rendeltetésszerűen használják a figurákat.
Mindezek ellenére ne tudjátok meg, milyen vigyor volt a kisfiam arcán, meglátva a promóciós törpöket :) Hajrá fogyasztói társadalom:P

hdome · http://haaszdomotor.tumblr.com 2009.04.27. 00:11:29

Hugom még egészen gyerek, lévén, hogy 10 éves. Azt leszámítva, hogy jópofa és kék és törp, nem ismeri a mesét. Én persze ismerem, szerettem, de valószínűleg nem én vagyok az, akit ezzel el szeretnének érni, így nem igazán értem a miértjét a dolgoknak. Ez úton kérdezem. MIÉRT?!
Mellesleg a neveket is elbaltázták.

Dirk Diggler 2009.04.27. 13:30:12

Szerintem felháborító ez az egész. 2009...teli van a piac olyan cégekkel, akik ötletes és költséghatékony promóciós mechanizmusokat kínálnak a potenciális ügyfeleknek és mindig valami ilyen mocsadék lesz a vége. El nem tudom képzelni mennyi zsetont öltek ebbe bele...Peyo licensz, óriásplakát, TV spot, online ügy...Őrülten kíváncsi vagyok arra a pillanatra, amikor lementek az ügynökségi prezik, majd összeült a Spar marketinges/sales-es csapata és kiválasztotta ezt a mechanizmust. Én alternatív marketing megoldásokkal foglalkozom, és ilyenkor jövök rá, hogy totálisan reménytelen a munkám. Ez kell a parasztnak: törp. Anyám a hétvégén negyed órát állt egy Sparban a sorban, mert egy középkorú nő hisztériás rohamot kapott, hogy neki az átadott törpökön felül még egy jár.
Az üzletvezetőt kellett kihívni, hogy rendezze az ügyet.
Komolyan mondom a Holdra kéne költöznöm, hogy ne szembesüljek ezzel szar fos mocsokkal, ami ebben az országban folyik.

GreenMaster 2009.04.29. 09:16:08

szerintem a Törpök jópofák, minőségük is korrekt, a törölköző pedig abszolút a legjobb. Dirk D.: amikor ötletes és költséghatékony promóciós mechanizmusokról beszélsz... akkor mire gondolsz?? élelmiszer kiskereskedelemben?? a spar-on és a DM-en kívül senkinek nincsen érdemben említhető programja... mert az hogy árat vágunk az nem akció... légyszi villants meg valamit....
süti beállítások módosítása