16:45 Matt Rosenberg, a Big Spaceship New York-i ügynökség vezetője tart előadást a reklám utáni korszak lehetőségeiről, arról, hogy hogyan érdemes például vírus videókat készíteni. A Big Spaceship az a cég, amely a tavalyi Cannes-i győztes HBO kampányt készítette.
Rosenberg a Microsoft Songsmith kampányát ekézi, mint ami tökéletes példája annak, amikor egy kampány visszaüt a márkára, olyan, amit nem érdemes megosztani, és elkészíteni sem lett volna szabad.
Nagy különbség Rosenberg előadásában a hazai előadókhoz képest, hogy ő nem elsősorban a saját munkáiról beszél, képes kilépni abból a mókuskerékből, amiben az ügynökségi emberek hétköznap pörögnek.
16:35 Andrew Kearny A UPC Broadband egyik vezetője tért vissza hozzánk, tavaly is ő jött előadni, most a konvergenciáról tart előadást, aminek legfontosabb, hírértékű része az volt, amikor bejelentette, mintegy mellékesen, hogy nyáron Magyarországon is bevezetik a UPC digital-on a Video On Demand szolgáltatását, ami nem csak filmek, hanem tévéműsorok elérhetőségét is jelenti majd.
15:30 Kamarás Iván William Gibson Agrippa című versét olvassa fel, magával szimultánban: felvételről angolul, maga mellé vetítve pedig élőben kivetítve magyarul. Kusza és bizarr, le se merem írni, hogy posztmodern, mert még nyakon vágnak! Szóval adjtunk a kultúrának is. Köszönjük szépen.