Hétvégén dobta piacra a Palm a tech-mániákusokat év eleje óta lázban tartó, "forradalmian új" készülékét, a Pre-t, ami az isteni Apple iPhone-nak ígért nagyon komoly konkurenciát. A 17 éves cégnek talán ez az eddigi legnagyobb dobása, és kétségtelenül ügyesen csinálták, ahogy - mint azt Doransky is írja - megvették azokat az embereket, akik a konkurenciánál létrehozták a csodát: a termékfejlesztési vezetőt, a webOS felhasználói élményért felelős fejlesztőt (akármi legyen is az) és a pr-est, és az sem volt rossz ötlet, hogy a termékbevezető kampányt elsőként a Facebook-on indították el. Több mint négyezer felhasználó regisztrált, hogy elsőként láthassa a Flow címet viselő szpotot az új csodáról. Aztán meglátták ezt:
A közösségi oldalakon és a blogokon némelyek sokkot kaptak. "WTF? Kinek jutott eszébe, hogy táncoló szerzeteseket mutogasson a termékelőnyök helyett?", "Tényleg ezzel akarja a Palm feltüzelni, vásárlásra sarkallni az embereket?!" - kérdezik egyesek, mások szerint viszont az üzenet egyértelmű és találó: "Nem kell foglalkoznod a különböző funkciókkal, sajátosságokkal, itt egyszerűen harmóniát találsz, az egész egyszerűen csak működik és kész". Szerintetek?
Részletesebb elemzés és vitatkozók az AdAge-en.