Nemrég feltettük a kérdést: vajon magánnyomozó iroda, potencianövelő, film, vagy könyv kampányának részei azok az itt-ott feltűnő sárga boritékokba zárt fekete-fehér paparazzifotók, amik úgy zsongatták be az értő netközönséget, mint darázsfészekben túrkáló ajakos medve. Most kiderült, lehullt a lepel, jött a coming out. Berobbant a szerkesztőségbe a hír, miszerint a gerilla Mira Kirshenbaum Amikor a hűségesek hűtlenkednek borzasztó magyar című könyvét promotálta, a megbízó pedig a Hangoskönyv Kiadó volt. Huhhh. De azért egyáltalán nem volt ez rossz.
Megvan a lesifotós kampány felbújtója!
2009.06.12. 13:21 szivlapat
1 komment
Címkék: marketing könyv hangoskönyv gerilla alternatív mimóza
A bejegyzés trackback címe:
https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr731180888
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
tiffanynál 2009.06.15. 21:47:34
Mi a baj a címmel,szerintem tök jó!