HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Ezért felelnie kell valakinek

2009.09.03. 16:40 szivlapat

Kommentár nélkül.

 


szólj hozzá: Joshi Bharat vendége a Múzsa

23 komment

Címkék: magyarország eger mrsz reklámkonferencia

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr331358026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sertésmájkrém 2009.09.03. 18:21:44

valahol máshol nincs meg? :)

MacDeejay 2009.09.03. 18:45:34

facebook-on fent van, de mindjárt ezen a linken is újra elérhető lesz!

sertésmájkrém 2009.09.04. 02:06:26

A kérdésre maga a mű a válasz. :) beszarás :D

sertésmájkrém 2009.09.04. 02:17:23

Megnéztem még egyszer, tuti nem voltak tiszták a felelősök. :D
Nincsenek megfelelő jelzőim.

Köszönöm Inspiráció 2009, köszönöm Szívlapát!

ethan blow 2009.09.04. 11:59:54

szori, lemaradtam valamiről? mi a tököm ez, bazmeg? ki volt az a fasz, aki szerint ez vicces, vagy elgondolkodtató, vagy bármi, azon kívül, hogy kibaszott idegesítő? mert az többet ne gondokozzon reklámon, hanem nézzen egy olcsó repjegyet valami iszonyat távoli orosz városba, és amikor odaért, lője fejbe magát egy műpöccsel! iszonyatosan szar, talán pont az a baj a magyar reklámmal, hogy ilyen arcok dolgoznak benne, akik ilyen szarokra azt hiszik, hogy ezt bárhol is meg kell jeleníteni. szánalmas, ritkán baszom fel magam ennyire, de ezt most ki kellett adnom magamból. ha valakinek más a véleménye, riszpekt, de az enyémen nem fog változtatni, az tuti.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.09.04. 12:59:09

Ok, tök hülye vagyok, de mit reklámoz ez, kinek a megbízásából?

szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.09.04. 13:01:45

hehe, ez van, ha valaki a végét nem nézi meg. Bárcsak külareklám lenne, az kevésbé lenne kínos.

Urbán Zsolt (HD Group) 2009.09.04. 16:16:15

@Mu Deng: Én voltam. Az én ötletem volt, hogy vigyük be a Múzsát a Joshi Bharat showba. Csak hogy meglegyen a felelős. Repjegyet nem veszek, személyeskedésbe semmi képpen nem megyek bele. Aki ismeri az ügynökségünket, az ismeri a munkáinkat is.
Nem akarom a Joshi filmet védeni, tény, hogy nem a legerősebb darabja a Múzsa kampánynak. Az is tény, hogy felvet némi hitelességi kérdéseket, de sokszor az ember annyira benne van bizonyos dolgokban, hogy ezt csak később látja.
uzs

ethan blow 2009.09.04. 16:34:14

Hát, barátom, ne haragudj, a személyeskedésért elnézést kérek, őszintén, lehet, hogy valami más kontextusba helyezve van értelme...ismerem az ügynökségeteket is, láttam jó munkákat tőletek, de ez így most nagyon szíven ütött. Ezért se haragudj, ha már névvel vállaltad magad, nem fogok tovább szarozni, akár még díjat is nyerhetsz vele, olyat is láttam már, a véleményem azonban marad, a személyeskedést leszámítva.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2009.09.04. 16:45:23

mi az a múzsa kampány?
lemaradtam valamiről....

Urbán Zsolt (HD Group) 2009.09.07. 14:08:18

@SueSue: Nem, csak a videa-ra postoltuk és kiküldtünk egy eDM-et egy szürt célcsoport számára + a Facebookon található meg még a Múzsa funclub alatt.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.09.07. 15:26:13

@Urbán Zsolt (HD Group): én azt gondolom ezt az infót a felvezetőbe azért illett volna betenni.
e nélkül csak hatásvadászat

Urbán Zsolt (HD Group) 2009.09.07. 17:08:00

@SueSue: Bocsánat, csak a pontosság kedvéért: A filmet virusnak szántuk és kihasználtuk a TV2 támogatását. A film soha nem került adásba, csak és kizárólag a fent említett módón terjed/t. Érdemes esetleg megnézni a többi layoutot is a kampányból. A legutolsó most fog megjelenni a Kreatívban.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.09.07. 17:41:25

Egyébként a kampánygondolat szerintem nem rossz. A tartalom viszont lehetett volna egy picit ütősebb. (múzsa, inspiráció....)

Természetesen a többi részt is megsasoljuk! Azért a korábbi reklámkonferenciáknak voltak már erősebb gerilla-aktivitásai is...

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.09.07. 21:45:31

@Urbán Zsolt (HD Group): csak a pontosság kedvéért a hatásvadászatot a szívlapátnak címeztem

ha a hátteret nem tudjuk természetesen a reklámszakma felkapja a fejét, hogy a HD Groupnak elment az esze a délutáni tóksóba betenni valamiféle teasert

ps: én egy égszínkék szemű lányt küldtem volna amilyen a honlapon van :)

Hara Mati 2009.09.07. 23:21:52

ez azért így egy szép történet. Én kíváncsi lennék, hogy a szívlapát mit tudott erről, mert ha úgy tette fel ezt a barátságos című posztot, hogy nem volt tisztában a hátterével, akkor ott is felelnie kellene valakinek. Vagy legalább elgondolkodnia. Például azon, hogy egy vírusfilmre soha nem szokták ráírni, hogy vírusfilm, mert már akkor nem az. :D
Persze, ha tudták és úgy csinálták, akkor a szívük meg lapátjuk joga. Ez esetben én kérek elnézést.

insect02 · http://autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/363-ferrari 2009.09.08. 19:19:34

OMG!! Mi ez??? meg minden? hát ezen még röhögni se lehet... ki ez a majom? biztonsági őrök? lol. a közönség meg mit művel és milyen emberek vannak már ott? hát ez valami elképesztő. no comment

Pat_RIOT 2009.09.16. 13:20:07

Ez szomorú.
Én is részt vettem pár nem éppen erős reklámfilm készítésében, de pont ez, ami a "kreativitásról" szól, ez hogy lehet ennyire gyenge.... ???
süti beállítások módosítása