HTML

Partnerünk

Kreatív Online hírek

Friss hozzászólások

Reklámkonferencia: mindenből több van

2009.09.23. 11:50 molnark

Mindenből több van, a márkák száma a világon elképesztő iramban nő, nagyon sok médiacsatorna van, a technológia olyan sebességel nő, hogy ma már nem nagy dolog márkát pályára állítani, szemben a nyolcvanas évekkel - mondta el a Reklámkonferencia A szekciójában a folyamatosan bővülő hallgatóságnak Gál Sarolta a Y&R plannere.

Szerinte miután mindenből rengeteggel több van, a nyolcvanas években differenciált márkák képe mára viszonylag összemosódott, homogenizálódott, és nehéz kreatívabb márkákat szülni. 

Gál Sarolta is említette a konferencián már sokat hallott elemzői véleményt, ami a válság utánra megváltozott fogyasztói szokást jósol. Ennek nyomán pedig másféle márkák lesznek sikeresek mint egy évtizede.

"Ne a kommunikáció különböztesse meg a márkát, ne tegyük a kommunikációt az egyetlen faktorrá a differenciálásban. A kommunikáció úgy mint korábban, fejezze ki azt a megkülönböztető erőt, ami a márkában rejlik" - javasolta Gál Sarolta.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlapat.blog.hu/api/trackback/id/tr911401513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása