Mindenből több van, a márkák száma a világon elképesztő iramban nő, nagyon sok médiacsatorna van, a technológia olyan sebességel nő, hogy ma már nem nagy dolog márkát pályára állítani, szemben a nyolcvanas évekkel - mondta el a Reklámkonferencia A szekciójában a folyamatosan bővülő hallgatóságnak Gál Sarolta a Y&R plannere.
Szerinte miután mindenből rengeteggel több van, a nyolcvanas években differenciált márkák képe mára viszonylag összemosódott, homogenizálódott, és nehéz kreatívabb márkákat szülni.
Gál Sarolta is említette a konferencián már sokat hallott elemzői véleményt, ami a válság utánra megváltozott fogyasztói szokást jósol. Ennek nyomán pedig másféle márkák lesznek sikeresek mint egy évtizede.
"Ne a kommunikáció különböztesse meg a márkát, ne tegyük a kommunikációt az egyetlen faktorrá a differenciálásban. A kommunikáció úgy mint korábban, fejezze ki azt a megkülönböztető erőt, ami a márkában rejlik" - javasolta Gál Sarolta.