Ügyes dolog, amikor a civil/vállalkozó/kisember valamit tesz, hogy neki és a hasonló vállalkozóknak jobb legyen. A "Karácsonyi kedvezmények a budapesti Nagykörúton" című kiadvány készítői például csatornát építettek a sokezer körúton (és persze máshol) közlekedő embermassza és a körúti boltosok között.
Sok negyedoldalas hirdetési tartalom, csomó kedvezményígérettel, plusz néhány cikkszerű szövegtenger. Nem rossz a csatornakoncepció, de a kivitelezés elég silány. Mondjuk nem mintha a kategóriatársak olyan magasra tették volna a lécet. Az A5-ös, ingyenes valamik piaca egészen mély vizuális merülést produkál és a Karácsonyi... ehhez képest nem is annyira rossz.
A tartalom mögött is ott a szórakoztatási szándék (körútsztori a wikipédiáról, Udvaros Dorottya interjú). A körúti shoppingolás persze ettől a kiadványtól nem fog fellendülni, ahhoz üzletek kellenének, meg normális kirakatok meg ilyesmi.
Összességében azt a megállapítást kell megfogalmaznunk, hogy a Karácsonyi... még mindig százszor mindőségibb tartalom és koncepció a maga kategóriájában, mint Nika György műsorvezetői tevékenysége az M1-en.
Sok negyedoldalas hirdetési tartalom, csomó kedvezményígérettel, plusz néhány cikkszerű szövegtenger. Nem rossz a csatornakoncepció, de a kivitelezés elég silány. Mondjuk nem mintha a kategóriatársak olyan magasra tették volna a lécet. Az A5-ös, ingyenes valamik piaca egészen mély vizuális merülést produkál és a Karácsonyi... ehhez képest nem is annyira rossz.
A tartalom mögött is ott a szórakoztatási szándék (körútsztori a wikipédiáról, Udvaros Dorottya interjú). A körúti shoppingolás persze ettől a kiadványtól nem fog fellendülni, ahhoz üzletek kellenének, meg normális kirakatok meg ilyesmi.
Összességében azt a megállapítást kell megfogalmaznunk, hogy a Karácsonyi... még mindig százszor mindőségibb tartalom és koncepció a maga kategóriájában, mint Nika György műsorvezetői tevékenysége az M1-en.