Király András lemondásával a Szívlapát és a Kreatív kommunikációs szakértője, Dr. Finkelstein Koppány szerint a Jobbik esélyt kapott megmutatni, hogy "fasza csávókból" áll. Kommunikációs példamutatást remélünk az új erőtől! Kattintás után a javasolt kampányelemek olvashatók a teljesség igénye nélkül:
Az eset apropóján induló kampány címe Tisztítótűz lehetne, és bemutatná az eltévelyedett bűnös bárány, a tékozló fiú, Király András megszabadítását bűneitől, hogy a keresztényi módon megbocsátó pártvezetés visszafogadhassa őt.
Célja elsősorban az volna, hogy közelebb hozza a Jobbikot a nem kívánatos, nem kellően keresztényi vagy/és magyar rítusok szerint élő polgárokhoz, bemutatva, hogy ha feladják addigi életmódjukat, még lehet esélyük, hogy tisztességes magyar emberré válhassanak.
A kampány keretében dokumentumfilm készülne, megörökítve a megtisztulási folyamatot. A film első kockáin Királyt látnánk, amint elmegy a Bazilikába, imádkozik, jó sokat imádkozik, összetett tenyérrel, alulról fényképezve, közben feje köré a szentlelket jelképező örökmécses vonna glóriát.
Ezután következne a gyónásjelenet, később pedig a vezeklés folyamatát mutatná be a film. Király a képeken megbánóan elégetné teljes marihuánakészletét néhány Milton Friedman-közgazdaságtankönyv társaságában.
Egy másik jelenetben kompenzálva a nyilvánosságra került ominózus fotókat, csinos hollókői menyecskékkel fényképeztetné magát, később tradicionális betyárpipából szívnának tiszta magyar dohányt Vona Gáborral.
Az utolsó jelenet címe Tékozló fiú lenne, melyben Király letérdelne Vona Gábor és Morvai Krisztina előtt, majd a két vezető felemelné őt és csókkal fogadnák vissza a szövetségbe.
Bár a kampány központi eleme a film lenne, a kommunikáció
socialközösségi médiás eszközökkel is folyna, továbbá gerilla- és eseménymarketinges megoldások is színesítenék a képet (flashmob az országos kereskedelmi csatornák székházánál, Egészséges Fejbőr-koncert a Kossuth-téren stb.), de nem maradna ki a mixből a hostesspromóció sem, melynek keretében fiatal gárdista lányok igyekeznének lebeszélni a vásárlókat a Tescóba való belépésről az áruházak parkolójában.Maga a Tisztítótűz-kampány integrálható volna a párt új kommunikációs irányvonalába, melynek eredeti munkacíme Nemzeti Integrált Propaganda lett volna, azonban az integráció szó magyar emberek számára negatív kicsengése miatt ezt elvetve, a kommunikációs paradigmaváltás a jövőben 360 Fokos címen fut majd.
Dr. Finkelstein Koppány
kommunikációs szakértő,
márkafejlesztő, CSR-specialista