Úgy tűnik, nem csak a pártok szeretnek ígérni, hanem az ásványvizek is, csak a vizek úgy ígérnek, hogy eljátsszák, mintha nem. Meglepő módon két konkurens márkára is rábukkantunk, melyek nagyon hasonló módon játsszák el, hogy nem.
Ez itt a nemrég átpozícionált Kristályvíz tévéreklámja:
Itt pedig a Veritas rádiószpotja a tavalyi év közepéről:
Veritas Gold rádiószpot - 2009. 06. 17. by KreativMag
Ki szerint hasonlít? Mi lehet az oka? Véletlen egybeesés, tudatalatti nyúlás, csökönyös ügyfél?
Megkerestük kérdéseinkkel a Kristályvíz szpotját jegyző DDB-t. Az ügynökségtől elmondták, hogy nem ismerték a Veritas reklámszpotját, a hasonlóság véletlen lehet, továbbá hogy az ügynökségnél már 2008 ősze óta dolgoztak azon a koncepción, mely a Kristályvizet egy sallangoktól, bullshittől mentes márkaként ábrázolja.