Elkészült a Coca-Cola 'Snow globe' című karácsonyi kampánya, amelyet 90 országban fognak vetíteni. Az ünnepi kampányfilm november 21-én debütál majd Angliában, de a reklámfilmzene már most is elérheő 'Shake-up Christmas' néven, melynek előadója a Train nevű San Franciscó-i rockbanda.
A kólás teherautók szerencsére csak egy pár pillanatra tűnnek fel a szpotban, ennek ellenére a történet végtelenül gagyi, és az összes olyan klisét meglovagolja amit karácsonykor általában szoktak. Andalító zene, szeretet, szeretet, szeretet, meg az a cukros barna lötty. Őszintén szólva nem fér a fejembe, hogy egy Coca Cola reklámfilmben miért jó az, ha a Mikulás összehoz két szomorúszemű frusztrált tinédzsert meg bevásárlókocsiban hazautaztatja a Karácsonykor is szakadatlanul güriző bolti munkást. Ennyi erővel kisgyerekeket és kisállatokat is szerepeltethettek volna, az legalább öntudatlanul is mosolyt csal az emberek arcára a buta tekintet helyett. A karácsonyi kóla rossz ízt hagy maga után. Ti mit gondoltok róla?
Az egész világon vetített szpotot egyébként a madridi McCann Erickson készítette a németországi Coca-Cola megbízásából. Ide kapcsolódó hír, hogy a Coca-Cola megváltozott marketingstratégiájának köszönhetően nem készítenek többi kifejezetten lokális piacokra reklámokat, ez legutóbb a brit piacra készülő reklámok leállításakor került elő újra.