Mi nagyon, de nagyon szeretjük, ha egy kritikánkra nem valami felbüfögött, dühös és toporzékoló, hanem elmés, elegáns és fasza választ kapunk. Történt ugyanis, hogy Román Balázs írt egy kritikát a budapesti taxicégek igénytelen reklámjairól, amiben a Taxi 4 ezt a savat kapta:
Dobbantani a fenéken a következetesen igénytelen Taxi 4-nek sikerült, a viccesnek szánt, de görcsösen fájó, szóviccalapú reklámszörnyekkel, amelyek két éve szinte változatlan intenzitással futnak a kereskedelmi rádiókban, gondolom, barteralapon. A koncepció szerint egy affektáló női hang mindenféle erőltetett párbeszéd keretében arra az elhatározásra jut, hogy érdemes a Taxi 4-et használni, mert olcsó. A cégnél biztosan jóízűen nevetnek ezeken, aminek örülök persze, mert a vidámság egészséges, és végül is nem sokkal rosszabbak ezek a poénok, mint egy átlagos Boros–Bochkor-vicc.
és továbbá:
Azért sem kell különösebben szégyenkeznie a Taxi 4-nek, mert gyakorlatilag az összes versenytárs is beszívott óvodásokkal készítteti a reklámjait. Nincsen a fővárosnak egyetlen olyan taxicége sem, amelyik képes lenne egyetlen értelmes szlogent megalkotni.
és erre jött most ez válaszként a reklámokat készítő MaRecordtól:
Mivel a Taxi rendkívül hatékony kampányai gigászi eredményeket produkálnak, a kreatívokat illető kritikákon nem szoktunk megsértődni. Sőt! A Kreatív Online-on nemrég megjelent kritika újabb ötletet adott egy következő kampányhoz.
A társaság megalakulása óta mi készítjük az összes Taxi 4 rádióspotot. Bírjuk a kritikát (kapjuk is rendesen), és a fenti állításokkal nem kívánunk vitatkozni.
Viszont köszönjük az új ötleteket! Íme:
Taxi 4 rádiószpot - beszívott óvodás 1 by KreativMag
Taxi 4 rádiószpot - beszívott óvodás 2 by KreativMag
Nem mondjuk, hogy különösebben viccesek lennének, de a gesztus csillagos ötös. Mi köszönjük.